Gå til innhold

Reductil jentene- vår/sommer


2 nøster

Anbefalte innlegg

Veiing i dag - ned ca 1,5 kg denne uka, ser det ut til. Ikke så gæli, mye mat+vin+bursdager tatt i betraktning.

Vekt nå: 94

Totalt nedgang: ca 4,5 på to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reductilstart: 25/4

Startvekt: 88,7 kg

Vekt i dag: 85,5 kg

Høyde: 1,78

Mål: 78 kg er første mål .... så 75 kg

Vekttap denne uke:0,7kg

Vekttap siden reductilstart:2,2 kg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamman til Oliver og Nikolai

158 cm

Startvekt 16.11.2006 - 85 kilo

Vekt 5. 4.2007 - 65 kilo

Mål - 55 kilo

 

Har gått på reductil i snart 6 mnd. Det har fungert kjempebra på meg. Har fått den siste resepten min nå. Håper jeg skal komme ned på 60 kilo til midten av juni. Trener Pilates og har akkurat fått videovitamin 5 med Kari Jaquesson i posten. Gleder meg til å begynne med den. Går mellom 20 og 30000 skritt pr dag, så jeg har virkelig jobba for å gå ned.

Vekta har i perioder stått bom stille i 4-5 uker, men jeg har holdt ut og det har betalt seg!

Et virkelig godt tips er å ha en mp3 spiller med musikk du liker godt. Gjerne litt "høypulsmusikk" . Da er det lettere å komme opp i et godt tempo og holde farten oppe. Har også brukt sånne vekter til å ha på bena for å få litt mer motstand.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter

Søndag og veiedag for meg, endelig har vekta rørt på seg, lønnesr seg å holde ut.

Reductilstart: 9/4

Startvekt: 110 kg

Vekt i dag: 103

høyde 183

Mål: 85 kg i første omgang, og om jeg klarer det 80

Vekttap denne uka: 2kg

Totalt vekttap siden start: 7kg

 

Det betyr at snart er jeg på et to siffret tall, føler meg oppmuntra og klar til videre slanking.

 

Ha ei god uke jenter, klem fra Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget er mest for å holde det oppe. Er selv snart nede på 82 kg...og får på meg sommerkjolen fra 3 år tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flinke dere alle har vært!! Deilig å endelig komme inn i klær som passet for lenge siden. (",)

 

Jeg var hos legen i går for sjekk, og alt stod vel til. Blodtrykket var akkurat som før, og han syns jeg var så flink. Hyggelig å høre..heheh

 

Så da veide jeg meg i dag:

 

Forrige uke: 88,9kg

Denne uke: 87,0kg

gått ned: 1,9 kg...hurra!

 

Totalt vekttap siden 13/4: 5,5 kg

Ille glad jente nå! Begynner å komme inn i gamle bukser,og folk begynner å se det på meg.

Da er vi klare for en ny uke, stå på jenter!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så flott Angua, er det ikke deilig, føler du at energie er like bra enda?

Er litt merkelig å se, synnes vektned gangen vår er så lik, vi sto begge ganske stille rundt TR besøk, men da det var over så forsvant 1,9 hos oss begge, snåle greier.

 

Men er det ikke artig å få de kommentarene, det gir virkelig pågangs mot til å fortsette videre. Jeg har jo aldrig sett det, og veit derfor ikke hvordan du ser ut, men 5kg rengnes jo som en bukse str, så da visses det garantert.

 

Stå på videre jente, gå ut å nyt solen.

Klem og ha en god god uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hehe, jeg har tenkt på det jeg også; at vi følger hverandre ganske så kloss. Nå ser jeg frem imot nye 5 kg i løpet av den neste måneden/halvannen.

Jeg har fortsatt 10mgr da. Du har vel 15 nå,mener jeg? Er det no forskjell synes du?

 

Resten av jentene da? Motivasjonen fortsatt oppe? Ser det er flere som fortsetter å gå ned, kjempemorro og bra!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sann reductil jentene- vår/sommer

Har ikke hadt noe skikkelig veiedag denne uka, var i bryllup på lørdagen og da jeg våkna kl 15.00 på søndag var formen så dårlig at jeg orka ikke å begynne, er litt red for hva vekta visser denne gangen, har ikke klart å spise noe siden lørdag til bryllups middagen, og da ble det veldig lite pga alkoholen. Er så abselutt ikke meninga man skal drikke alkohol, gå på reductil og denne spisevanen jeg har fått, minimalt med mat og ikke så drikke, men jeg kjennte det ja, ble raskere beruset og veldig trøtt. Ikke noe moro.

Men da jeg veide meg på lørdag, hadde jeg gått ned 1kg og det med mensen i kroppen, fikk mensen ei uke før tia å, typisk når en skal i bryllup å være fin og pynta.

men kommer strekt tilbake på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, skjønner hva du mener Inger, er ikke no morro å gå på vekta når man føler seg oppblåst og ikke i form.

Jeg skal ærlig si at jeg hadde ikke lyst å gå på vekta, da jeg ikke har fått trent noe hele uka, jobbet natta og kosa meg..hehe...

Men vekta sier 86 kg...jeg tror den bare lurer meg, men greit nok... da blir det 1 kg ned..føler meg på ingen måte no lettere ..

Men for all del, hadde på meg en dress på 17 mai, som satt sååååååå mye bedre enn det det gjorde føre jul, det var digg!

 

Lykke til jenter, stå på videre ...

 

Vektstart: 92,5 kg

Vekttap denne uke: 1 kg - nåværende vekt 86 kg

Totalt: 6,5 kg...

(",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så kjempe bra Angua, og tenk du hadde ikke trent og slikt som du er vant til, kjempe bra sier jeg.

Synnes du går gjevnt og trutt ned 1kg i uka jeg, og tenk da blir det raskt resultater.

Jeg skal ta veiedag i morgen, men føler jeg har lagt på meg, har vært så mye festligheter i det siste, bryllup og syk etter på, i går var det 17 mai, så jeg har ikke fått trena denne uka jeg heller. Men i morgen skal det veies.

 

Men ha ei kjempe fin helg og god Angua, så "prates" vi senere.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var denne oppdatering jeg skulle komme meg for flere evigheter siden.hehe.

 

Begynte på reductil (10mg) 27/4. Lå da på 103,5 kg.

17 mai var vekta på 99,5 kg.

 

Endelig under 100 kg!!!

 

Er ellers en jente fra Nordland på 25 år.

Har ingen barn (prøvd i snart 3 år).

 

Har ett mål å komme ned på 75-80 kg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjempe flott siaa

 

Har virkelig tatt av må jeg si, å tenk å komme under 100 tallet da, er så kjempe misunnelig, men er der snart og da blir det party da, ikke noe mat party men kose meg skal jeg.

 

Ellers så virker det som vi kansje er like høy, er du rundt 180????

Har samme vekt mål.

 

Tror kansje det kan bli letter å bli gravid når du går ned i vekt, det fikk jeg høre av legen min, så da får vi bare krysse fingrene og løpe trening og ungå denne sjokoladen :)

 

Når rengner dere med å begynne på prøvinga da?

 

men lykke til med ei ny uke Siaa, dette går kjempe bra.

 

Klem fra Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Inger!

 

Ja, det gjorde virkelig godt både for sjæl og motivasjon å se ett 2 sifret tall på vekta.hehe

Eg e 1.78 høy!

 

Ja, jeg satser på at vektreduksjon kan hjelpe meg å bli gravid.

Har jo prøvd i snart 3 år, hatt utredning å i det hele tatt... men alt er jo bra med begge, så da satser jeg på at det er pga vekta.

 

Vet jeg egentlig skulle ha begynt med prevensjon når jeg går på reductil, men ikke f.. om jeg putter i meg noen p-pille eller lignende. Sist tok det meg 2 år før tanta kom tilbake!

Og så god tid har jeg ikke.hehe

Så vi prøver litt fortsatt, men er ikke helt oppsatt på den her prøvinga som før!

 

Klemm

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...