Gå til innhold

Reductil jentene- vår/sommer


2 nøster

Anbefalte innlegg

Hehehe jeg blir å helt ild rød i toppen når jeg trener, ser det fra halsen og helt opp til håret, litt flaut, men da ser no enn hvertfall at enn har trena.

 

En sykkel tur er jo kjempe god trening, det er jo ikke fullt så belastende som det å gå på asfalten, synnes du er flink jeg.

 

Ellers så skal jeg fortsette på samme oppleget til uka å, håpet er jo å ha samme resultat vær søndag, men kan jo ikke være det. Men lov å drømme. På fredagen skal jeg på elixia å få laget mitt personlige treningoppleg, gruer litt for det, men man må jo begynne en gang, er så ille mange på Årvoll da, så da får jeg bite sammen å gå der.

 

Lykke til videre Angua

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... morro med trening.. ;)

Jeg har min første veiedag i morgen..ille spennendes...vet ikke helt hva jeg tror i forhold til vekta..hmm...men,men rapport kommer !!!

 

Alle andre går det bra med eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei....Snubler innom her jeg da..:)

 

Startet med Reductil 10 mg idag.

Startvekt 104 kg, Kommer jeg under 70 skal jeg være meget fornøyd tror jeg...

 

Har ihvertfall merka at jeg ikke har den stadige lysta på noe,men den er forsåvidt verst om kvelden, så da får vi se....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vel forsåvidt legge til at jeg er 22 år, fra Østfold og har ei lita frøken på 13 mnd... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går tregt med meg for tiden, men så har jeg heller ikke vært så flink med maten heller. må skjerpe meg kraftig.

Startvekt var 87,7 kg og nå er den på 84,8. som sagt ikke mye etter noen uker.

 

får dårlig samvittighet over meg selv nå. nå er det skjerpings.

 

noen her har snakket om bivirkninger osv; mine var munntørrhet første dagen. sov dårlig tre netter-sover som vanlig nå. lite hodepine, men mensen kom 2 uker for tidlig.

DEt er vel egentlig det jeg har hatt av "plager".

 

Ellers har jeg ingen oppfølging av lege, får resept når jeg trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle Reductil-brukere.

I morgen er det veie-dag. Gruer meg litt. Har ikke merket noe på kroppen denne uka. Er så spent på om jeg har gått ned noe. Gått ned 1,8 på de 3 ukene føre. Var ikke så veldig flink i påska.

Ellers kan jeg si at jeg har som mål å gå ned 12-15 kg. Da hadde jeg blitt "ille" glad.

Kan oxo nevne at jeg har akkurat fylt 30 og har en datter som akkurat har fylt 1 år. Å så bor jeg i Østfold da :-)

 

Lykke til alle sammen. Detta skal vi klare!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Taaaa-Dah..... så var det veiedag da... uff, så spent jeg var, men alt vel kan man vel si... Startvekt var jo 92,5 ( klarte å gå opp en halv kilo i påska..ehhmm..) men hadde nå gått ned 2,8 kg... hurra for meg! Klarte såvidt å snike meg under 90 tallet...deilig!

 

Så da er et en ny uke, men regner ikke å gå ned like mye hver uke da...

I alle fall...atter en gang Hurra- Det fungerer!!!

 

Klemm fra en litt lettere Angua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere Angua, det er jo kjempe bra, føles godt ja?

Du ble vel kjempe glad da pillene fungerte du å, kan vel ikke rengne med å gå ned like mye vær uke, men tror nok de hjelper til å holde appetiten sjakk og forbrenningen bedre.

 

Men gratulere igjen

 

klem fra inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg hadt veiedag igjen, var veldig usikkerr på om jeg skulle ha i dag, har mensen, og da holder jeg vann som en svamp. Men jeg veide meg og målet meg, og gjett om jeg er glag for at måler, ellers hadde jeg nok lagt i senga og grått nå.

Vekt sist uke107 Idag 105,9

men i mål hadde jeg gått ned 12 cm

Så jeg har nok gått ned litt mere i vekt, men pga vannet så ser det slik ut i dag.

Skulle til legen sist torsdag, men har var i permisjon, var blitt pappa den natten, men skal til han på onsdag, skal spøre om 15mg da.

 

Men ha en fin uke jenter om vi ikke "sees" før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:)

 

Begynte på Reductil 10mg igår 21 april.

Høyde 1.64 vekt 87kg,

foreløpig mål 75 kg.

 

Håper jeg får slike resultater som dere andre, jeg syns dere er kjempeflinke! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, og hvordan står det til med alle mine med-søstre her inne da?? Noen som sliter med bi-virkninger eller motivasjonen?

 

Her i gården traller jeg videre, tenker ikke så mye over hva jeg driver med (noe som bare er bra!) og spiser mere frukt og mindre av alt..Har ikke helt den STORE sulten...hurra! Trass i været så fikk jeg meg en fin-fin gå tur på 1 time i dag. Var så rød og svett når jeg var ferdig atter..hehe...lekkert...

 

Morro at det er flere her nå!

Klem

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!=)....

 

Har veiedag på torsdag jeg, er veldig spent...Har spist mindre, eller, har ihvertfall ikke den stadige lysta på noe å døtte i trynet.. ,men på en måte virker det som om ''virkningen'' avtar utover ettermiddagen/kvelden siden jeg de 2 siste dagene likevel har vært fysen på noe om kveldn..har klart å holde meg da!..

 

Vært på trening idag, så nå er det sal trening med friskis og svettis 3 dager i uka fast, og så blir det nok vekter utover det etterhvert..

 

*klem*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det første veiedag for meg etter reductil start.....

Start; 103,6 kg

Idag ; 102,8 kg

- 0,8 kg...... Litt skuffa egentlig...men har fått mensen og så kanskje derfor?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... uff da og grattis samtidig... det er nesten en kilo som er borte borte! Men det kan nok ha en sammenheng med at du har mensen.

Mener på at Inger hadde samme problemet..så det er bare å holde ut og se neste uke. Spise riktig og trene litt!!

 

Lykke til!!

 

I morgen skal jeg til pers, og frykter noe av det samme..mensen i anmarsj!!

Jeeeses!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kaster jeg meg på her jeg og!

 

Fikk reductil i dag når jeg var til legen, så jeg starter opp i morgen.

 

Skal veie meg når jeg står opp i morgen, så da kommer infoen!

Åååå...vart så glad og motivert nå.hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... veiedag...hehe...Inger; felles skjebne, felles trøst...haha...0,7 da eller.... jodda...

 

Men det er greit, mensen kommer til uka, jeg pleier å holde på vann og alskens rare greier uken føre...(prøver jeg å innbille meg da ;)

 

For all del, på to uker har jeg da gått ned 3,5 kg. Det er ikke dårlig det.

Det er bare å fortsette med godt mot og få kommet seg ut litt..

Dette tar jo tid! ;)

 

Ha en fin fin helg dere!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synnes det er bra jeg, husk at reductil er en pille som går på hormon systemet, og er det noen gang vi er fulle av hormoner så er det vel når vi har mensen eller er gravide, så fortvil ikke Angua, kansje neste fredag er det litt mere.

Men jeg veit ikke hvordan du er når du skal ha mensen, men jeg er slik at jeg spiser nesten kun sjokolade, godteri og fetmat når jeg skal ha den, men ved sist mens forstod jeg ikke at jeg skulle ha den før jeg så det på toalettpapiret, Reductilen tok bort suget mitt, så da var det verdt det.

Men minst ikke mottet, det er mensen.

 

Klem fra inger

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, her er motet oppe..

Etter å ha tenkt litt og lest litt rundt her, må jeg jo bare innse at ca 1kg ned pr uke er jo bra!!!! Skal jo egentlig ikke ned mere enn det for å ha ett sunt og varig vektttap..Det var jo det vi lærte på GR....lure meg ;)

 

Og ved å slite såååå lite som jeg gjør akkurat nå, så er det mer enn bra nok. hehe....

 

Joda, sjokkis suget ved mensen tider er jo heeeeelt ramt! Men jeg merker det i kroppen min em liten stund føre...så den er rett rundt hjørnet..sjokolade...njaaaaaaaa....spiste en gullpinne i dag..haha...lørdagskos...yum!

 

Ha en fortsatt fin-fin helg ALLE sammen!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så spent på morgen dagen, har jo veie dag i morgen. Har kosa meg i dag, spist en Big Deal is og 5 små hobby biter og en kinderhare, i dag smakte det virkelig godt, følte faktisk ikke dårlig samvitighet etter å ha spist det engang.

 

Ellers så opplevde jeg noe veldig oppmuntrende i dag, fikk av min kjære en sommer linbukse i bursdags gave i år, fikk den med engang vårmotene kom i butikkene, prøvde med en gang, men fikk den ikke opp over rumpa engang. Idag har det vært strålende sol her i Oslo og da hadde jeg lite lyst til å gå i sort bukse eller jeans, så jeg bestemte meg for å prøve den, Den skled rett på, fikk i gjen knappene og klidlåsen uten å holde inn magen eller noen ting, satt pent gjorde den også. så der var et av målene mine nådd.

Men kommer tilbake i morgen med måle og vekt resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes da har vekta blitt brukt og den visste et kg mindre fra sist uke, sist uke 105.9 i dag 104.4, målene var ikke blitt så mye mindre, en cm rundt magen, hoftene, lårene og brystet, så det blir 4cm mindre. men jeg er fornøyd, må jo tenke på at huden og kroppen skal holde følge å, vil heller ha stram og fin hud, enn løs hud og dvask muskaltur. Men nå skal jeg ut med lille gutt og nyte dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få spørre om hvor ofte du måler deg ?

Vekta en gang i uka er liksom greit,men måler du en gang i uken også?,og forsatt såpass effekt? Kjempe bra isåfall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp veier og måler på søndager, har gått ned 5.1 kg på 20 dager, og 29cm på 20 dager, men mest over magen der har jeg gått ned 14cm, 6cm rundt låra, 5 rundt hoftene, 2 rundt brystene (begynnte å måle de sist søndag) og 2 rundt overarm. Så jeg er fornøyd, så da er det 25.9 kg igjen til jeg har nåd hoved målet, men har i dag nåd mitt første del mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann sveisann...

 

Atter en fredag, må si det går fort fremover. TIden altså, vekta er det vel verre med...grump..

Neida, skal ikke være så oppgitt, midt oppi mensen! Så jeg vet, av tidligere erfaringer, at vekta mi er nærmest stilleståendes under den uka.Og det var den gitt... 0,1 kg ned...buhu;) Haha...

Regner med at det vil endre seg neste uke. Denne uken har vært fyllt med litt alkohol, mensen, is, null trim og nattarbeid.Ikke akkurat ett glimrende resept på vekt nedgang...hmph..;)

Vekt denne uken: 88,9 kg

Totalt vektnedgang: 3,6 kg

 

Ny uke, nye muligheter!

Stå på alle sammen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...