Gå til innhold

Reductil jentene- vår/sommer


2 nøster

Anbefalte innlegg

Heisann..

For oss som går på Reductil denne våren/sommeren;)

Her kan vi snakke sammen om vekttap, motivasjon, mat, trening og generellt skravle.

Det virker som det er en del av oss, så da kan vi jo holde kontakten med hverandre.

 

Vi kunne jo legge inn litt opplysninger om oss selv også kanskje:

 

Angua: 170 cm, startvekt: 92 - begynner på Reductil til helgen(13april)

Jeg er 30 år, ingen barn enda, bor på Østlandet,og håper på

15-20 kg vekttap føre høsten. Da skal vi bli "prøvere";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angua: 170 cm, startvekt: 92 - begynner på Reductil til helgen(13april)

Jeg er 30 år, ingen barn enda, bor på Østlandet,og håper på

15-20 kg vekttap føre høsten. Da skal vi bli "prøvere";)

 

Inger :183cm, startvekt 109- jeg begynner på reductil i morgen.

jer er 32, en sønn på 7år, bor i Oslo, og skal ned på 80-75, har bedre tid angua da, vi blir ikke prøvere før til januar 08.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angua: 170 cm, startvekt: 92 - begynner på Reductil til helgen(13april)

Jeg er 30 år, ingen barn enda, bor på Østlandet,og håper på

15-20 kg vekttap føre høsten. Da skal vi bli "prøvere";)

 

Inger :183cm, startvekt 109- jeg begynner på reductil i morgen.

jer er 32, en sønn på 7år, bor i Oslo, og skal ned på 80-75, har bedre tid angua da, vi blir ikke prøvere før til januar 08.

 

Hanne: 181 cm, startvekt 86 kg. Har gått på reductil 10 mg en mnd uten virkning, begynner på 15 mg i morgen. Er 30 år, 2 barn, bor i buskerud, Veide 68 kg før jeg ble gravid første gang, skal ned til 70-75 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg begynnt på Reductil, opplever ikke noe særlig med bivirkninger enda, litt svimmel, men det skal jeg klare og over leve. Ellers opplevde jeg det merkeligste i dag da, jeg fikk så sinnsykt med energi, jeg bare måtte ut å gå, var hjemme alene med sønnen da, så det var bare å ta han med. Han er 7 år da, så det var ikke så fælt for han. Var ute å gikk i godt over en time, ble svett og varm, og hadde en klagende unge på hæla, så i morgen blir trening/tur uten barn, da får jeg skritta skikkelig ut.

Opplever ikke at det har hjulpet noe på appetiten enda, lurer på når det skal komme? Men får øve på selvdisiplin fram til det kommer da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri: Høyde 170 cm. Vekt ved reductilstart: 87.7 kg.

Begynte på Reductil 29 mars. Vekt i dag 9 april: 85,5.

 

Ellers.: Gift, to barn, jente på 3 år, gutt på 20 mndr.

 

Målvekt i første omgang frem til sommeren: 76 kg.

 

til jul 2007: 70 kg..idealvekt: 68 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på reductil nå en stund og er vel 6 uker til sammen (hatt opphold da jeg har vært syk) ,og jeg har gått ned 10kg og mange cm. er veldig fornøyd med det og håper på å gå ned 10kg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, sånne resultater håper jeg også på...

Jeg er så spent, torsdag er dagen! Bare to hele dager igjen..hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!!!

Har det gått bra i påsken da Angua?

 

sjekket nå for din del og jeg har gått ned 21 cm (fordelt på mage, hofter og lår)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjapp på trykker'n her nå.. hehe

 

Ja det er spennende med veiedager når en har vært flink :)

blir nesten morro å gå på vekta for å se hvor mye en har gått ned når en føler det på seg selv.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg starta vel samtidig som prinsessemamma. begynte på 79-80, og er nå nede på 74:) det er moooorro...har kanskje 65 som mål, men er glad for alt, bare jeg kommer under 70..så det er bare å stroppe på seg gymsokka å svette litt mere jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, begynte også på reductil den 2 april, er 170 høy og var 95,5 kilo da jeg begynte og nå etter 10 dager er jeg nede på 92,8.

Håper å gå ned en del kilo til før sommeren, jeg har foresten 3 barn i alderen fra 8 mnd til 4 1/2 år.

Har blitt mye flinkere til og ta med meg minsta ut hver dag og gå turer, + at jeg prøver og få i meg skikkelig mat, og ikke denna småspisinga som jeg har drivi med, ble vel en vane før di 2 elste begynte i barnehagen, hadde jo liksom aldri tid til å sette seg ned for og få i seg mat.:o/

Er i hvertfall kjempe fornøyd så langt.:o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei sann, her er jeg på min 3dag med Reductil og synnes buksa passet bedre i dag :) er nok innbiling, men jeg har så lyst til å føle den følelsen igjen. Vært kjempe flink med maten siden søndagen.

enneste ubehaget jeg har er konstant hodepine og tørste, drikker som en gal, tror jeg har drukket 3l i dag, hjelper litt på hode det da.

tenkte jeg bare skulle tipse dere om en god mager middag:

Ticka masala fiksegryte, 4personer:

800gr torsk

3løk

4gulerøtter

champinjong

aubergine

 

Kutt opp løken og stek den gylden, skjær gulerøttene i skiver og brun de i panna sammen løken og champinonjen, hel over LITT av kraften fra champinonjen. Hel det hele i en ildfast form og legg over torskestykkene, hel ticka masala sausen over.

Stek i ovnen ved 200grader i 40 til 50 min.

 

dette var digg altså, hadde det i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Inger; lurer på om den hodepinen du har er pga tablettene eller om du f.eks har migrene?? Er det en av bi-virkningene?

Stakkars, slitsomt å gå rundt og evt ha vondt i hodet hele tiden da...

 

Men det er jo positivt at du føler deg bedre i kroppen og fasongen! Kjempeflink!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Angua, jeg kan ikke si det 100% sikkert, men jeg tror hodepina er en bi-virkning av tablettene, men jeg skal holde ut den jeg så lenge jeg føler at resten går bra, for humøret er ti ganger bedre nå en i påska og før påska, ser ikke så svart på alt som jeg gjorde da. Var klar til å slippe alt da, men nå føler jeg at jeg får et pågangs mot som jeg aldrig har hadt før.

Satt med en skoleoppgave, som vi fikk før påske, men den virka helt uoverkommelig på meg, men jeg kom i gang, kom i mål, og nå skal jeg begynne på ekstra oppgaven.

Så lurer på om jeg kansje ikke hadde litt stoffskifte jeg, kan reductil hjelpe på det????

Skal til legen neste torsdag for første oppfølgins samtale, har en million spm til den timen.

 

Men du begynne i dag du ikke sant? Lykke til, det er kjempe spennede å kjenne på dette.

 

Mvh Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Jenter..

da har jeg vært hos legen i dag og hentet Reductilen min. 10mgr til starten;) Så da begynner jeg i morgen tidlig. Ille spent!

Det "rare" er at jeg ikke skal til sjekk før om en mnd... trodde det skulle være oppfølging hver andre uke jeg.. Hva med dere andre, hvor ofte går dere til oppfølging??

 

Og til alle dere andre;jeg synes dere er kjempeflinke!! Mere energi og humør..Stå på!

 

Mvh Reductil- Angua ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Angua, så spennede nå har du vel begynnt det er fredag og kl er litt over 18, gleder meg til å høre om erfaringene dine etter hvert.

Jeg har en skikkelig dårlig dag, spist det samme som de andre dagene, to knekkebrød til frokost, banan som mellom måltid, banan og eple til lunsj og en godmorgen youghrt like før gikk på butikken. Nå driver gubben å lager gratinertepoteter og hviløksmarinerte svinekoteller, skal spise litt av det jeg å. men jeg føler meg så feit og ekkel i dag, føler meg oppblåst i magen og red for at jeg har lagt på meg???? men hva skal jeg ha lagt på meg av da, spiste jo det samme i går.

Bare lyst til å grine av meg selv nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, Inger. Slike dager er ikke greie, men mest sannsynlig (!!) så ligger det i hodet ditt bare..Kan jo ikke forvente sjokk resultater etter ett par dager.. Det er i alle fall det jeg forteller meg selv. Er veldig redd for å bli super-skuffa over virkningen.Skal nok se at det går over!! STå på, dette klarer du!!!!!

 

Jeg tok da min første tab i morges, og jaggu så kom munntørrhet og "lett" hodepine som "bestillt". Det har jeg da slitt med i dag. Eller så har jeg gått rundt på jobb og motivert megselv til trening og lagt planer om hvordan jeg skal gjøre dette på best mulig måte, uten av å bli stresset.Og spist regelmessig!

 

Nå håper jeg at jeg får sovet ordentlig da;) hørte det var noen andre her som ikke sov så godt på disse tab.

 

Da snakkes vi senere!!

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ny her.

 

Begynte på reductil i dag, og kjenner også en saftig hodepine nå. Men det kan jo være at hodepine også er et resultat av endret kost. Vet fra tidligere at når jeg kutter søtt og hveteprodukter så går jeg gjennom noen dager med hodepine.

Men uansett så håper jeg inderlig at dette skal være med å gi meg et kick på slankingen.

Har ikke ført inn vekt her, for det er litt skummelt enda og utlevere den, selv i anonym tilstand. Men den er HØY, ingen tvil om det nei.

Skal bli artig å følge med her fremover. Er ikke den som er mest aktiv på nettet, men vil følge litt med og delta selv også fremover.

 

Lykke til til oss alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sjøkua og angua

Hodepina kommer å går gjevnlig den, men tror det kan være en kombinasjon av kost spom sjøkua sier og at jeg droppa pepsi max'en på dagen, da har jeg blitt dårlig før å. Men på apoteket sa de at hodepina måtte jeg venne meg til noen uker, så da får en bare bite sammen tennene. Det som jeg overlykkelig for at har avtatt er svimmelheten, den er så åsi borte nå, gikk en halvtime på tredemølla i dag iuten å holde meg fast, da har jeg god balanse føler jeg. Så gikk vi opp til Elexia, en tur som tar borti mot 20 min, i mot bakke, Så trena jeg styrke en liten halv time, er ikke muskler jeg er mest opptatt av enda, men de skal på plass de å.

Og Angua, da jeg sto opp i dag etter en god natts søv, så jeg at går dagens følelser satt nok bare i hodet ja, men hjalp på psyken å komme seg på treninga.

Jeg har ikke merka på søvnene enda, sover så godt jeg kan med en gubbe som tar hele senga i søvne:) han veit stakar ikke at han gjør det.

 

Men stå på jenter, nå er vi om ikke så altfor lenge slanke og lekre jenter igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da Inger!! Flink som du har vært til å trene da!

Jeg har bare syklet på butikken i dag, ikke rare veien, men skulle jobbe ettermiddag..hehe.. Skal på jobb i morgen tidlig igjen, men har planlagt en tur med søsteren min etter jobb.

I dag har jeg ikke hatt hodepine (hurra!) og bare litt munntørrhet. Sulten blir fort stillet, og jeg føler meg full av energi og humør. Samboer lurer på om det er Happy-pills jeg tar..haha

Og sovet godt gjorde jeg også da, gitt...bare velvære her i gården..

 

Så jeg håper at dette fungerer, skal ikke veie meg før til fredag...iiikk.

Når har dere veie dag da jenter???

.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 Veie/måle dag

Inger det er meg det

 

start vekt 110kg i dag søndag 15.04 107kg

ned 14cm i mål

 

Er veldig glad og førnøyd, hadde gått ned mest i mål over magen, hele 7cm, men det er jo der jeg har fått flest kommentarer om at jeg har gått ned å. kjenner det veldig godt i jeansen at det er der, når jeg sitter nå, får jeg ikke så vondt.

Så til uke skal jeg fortsette å tre 3ganger i uka, og spise det samme.

Hadde tenkt å spøre legen om å få gå opp til 15mg, men det er nok ikke nødvendig enda tror jeg.

 

venter spent på rapport til fredagen da Angua, å ja det kjennes som det er å gå på en slags lykkepille, plutselig føler enn seg mere aktiv og friskere. Takker de her inne som foreslo at jeg skulle fast lege da den andre dusten sa nei.

Stå på Angua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på her. Er på reductil på dag 2 og kjenner STOR endring i apetitten...følger grete roede ved å skrive opp og regne ut kcal hver dag og det jeg spiser, sånn at jeg kan sammenligne det med vekttapet. Trener ca 3 ganger pr uke og går litt tur og følger en aktiv 1 1/2 åring ved siden av:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da Inger, at det fungerer!!! Morro for deg...

 

Ja, jeg venter spent på fredagen, lurer veldig egentlig om det har skjedd noe.. i dag har jeg faktiskt vært på entimes sykkeltur, var knall rød i pappen og svett på ryggen....ille delikat...kremt.. Men alle monner drar jo...har heller ikke hatt no munntørrhet i dag. Lurer kanskje derfor på om virkningen har stoppet opp. Men det er sikkert bare noe jeg innbiller meg. Være positiv nå ;) hehe...

 

Må innrømme at jeg blir kjempemortivert av de "gamle" Reductil traverne her... Gir håp til oss nybegynnere også...

 

Også er det hyggelig at vi er så mange jenter her.. Kjempe flott!! Lykke til denne uka alle sammen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...