Gå til innhold

Hvordan ligger det an med vekten??


mam71

Anbefalte innlegg

jeg aner ikke. nekter å veie meg hjemme. holder med at jeg gjør det hos legen synes jeg. sist jeg veide meg var jeg 25 uker og hadde lagt på meg 5 kg. Men tror jeg har lagt på meg et par kg til nå... er 28 uker idag. hatt et sinnssykt søtsug den siste tiden og ikke hatt styrke til å stå imot :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 uker og 15 kg uffameg. Var 15 kg + ved fødselen sist. Håper ikke jeg blir så mye tyngre denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32+3 i dag og har lagt på meg 6 kg. Veldig fornøyd med det siden jeg la på meg enormt mye i forrige svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 28+2 og har lagt på meg ca 9 kilo. er ganske førnøyd med det. har litt mye fra før, så jeg trenger ikke så mye ekstranæring å tære på sjøl i etterkant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 30+ 6, og har lagt på meg 7kg :) Er andremann. Skal på kontroll den 11., så blir spennende å se om vekta har gått mer opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 kilo i uke 31. Ganske fornoeyd med det egentlig. Stor soetbehov for tiden, saa boer vel kanskje vaere "litt" forsiktig. Men fint aa kose seg litt ogsaa da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 30 og har gått opp 7,5 kg.

Har dårlig matlyst og føler egentlig at jeg har blitt tynnere alle andre steder enn mage og pupper. Håper ikke jeg blir mager for det er ikke mye pent. Mye bedre å ha noen kilo ekstra enn noen kilo for lite. Så jeg streber med å få i meg nok mat for å si det sånn...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 33 og lagt på meg ca 15 kg.. Det meste kom nå på slutten synes jeg...Men føler meg egentlig ikke tykk! Men det skal jo av igjen etter fødselen...Den tid, den sorg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt på meg 10,5 og er i uke 33. Veldig fornøyd! La på meg 24kg forrige gang....Håper på rundt 15 ialt denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er i uke 30 og har lagt på meg 8 kg, tipper det kommer nå på slutten. Har i hvertfall et økt behov for søtsaker.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 32+ 2 nå, har lagt på meg 10 kg. Kjæmpe fornøyd! Første svangerskap la jeg på meg 30 kg og andre 25kg. Så håper det ikke blir såååå mye denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...