Gå til innhold

Hvordan ligger det an med vekten??


mam71

Anbefalte innlegg

Synes jeg har lagt litt mye på meg nå, hvordan skal dette ende??

Det var litt spøk, men hvor mye har dere lagt på dere?

 

Jeg har lagt på meg 10 kg og er 27+1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner å bli en del kg her også nå føler jeg....er 27+6 nå og har gått opp 9kg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg sjekket i uke 23 hadde jeg gått opp 10 kilo...

men føler ikke det syntes så godt, så jeg er ikke bekymret.... ennå ;o)

hehe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,5 kg bare??? ojojoj det hørtes lite ut....

 

jeg er i uke 27 og har gått opp 10 kg... men alt har lagt seg på magen og puppene så jeg er fornøyd med vekta :) ser ut som jeg har spist en stor fotball hehe

 

klems

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 23+5 i dag, og har gått ned 12 kg... Raste ned de første 15 ukene, men har ikke lagt noe på meg igjen. Blir nøye fulgt opp med vekstkontroller av lillemann og foreløpig ser det i hvert fall ut til at han får det han trenger. Men blir spennende å se slutten på dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25+1 uker og hadde lagt paa meg 3 kilo saa langt naar jeg var paa kontroll forrig uke. Men saa har jeg litt aa gaa paa som jeg la paa meg etter siste svangerskap (la paa meg etterpaa jeg....hihi). Naar jeg tenker paa det, saa er jeg cirka paa samme vekt naa som jeg var i 9ende maaned i forrige svangerskap......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26+5 uker, og lagt på meg 6 kg. Syns ikke det er så ille egentlig. Er nr.2 da, hørt noen som sier at man legger mindre og mindre på seg for hver graviditet.. Men det er vel like individuelt det, som alt annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24+2 og +11kg... Har lagt seg over rumpe, lår, mage og litt pupper, men syns i grunnen ikke det er for ille;) Hadde en 4 ukers periode der jeg la på meg 5 kg, men nå har det heldigvis roet seg. Merker så godt at jeg er tyngre når alt kommer på en gang, så jeg håper resten av vektøkninga kommer litt mer gradvis;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M+J=16 juli

 

Det er ikkje så lite det nei. Har stor beinbygning, og sålenge det er litt å ta av så spele jo ikkje det nåken rolle. =)

Som andre på sida skriver, så er det de som legger mindre og mindre på seg for kvart svangerskap, og dette er mitt 3.

Ja, det er nok i "normalen gang" lite å bare ha lagt på seg 1,5 kg, men fosteret vokser som det skal og sålenge eg eter så masse som eg gjer, sjøl om det kun er hypersunn mat, er det lite aent eg kan gjer for å auke på kg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 25+4 i dag og har lagt på meg 3 kg. Er strålende fornøyd med det. Tror det skyldes at jeg har holdt treningen vedlike og ikke fått mer matlyst enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uke 27,0 idag, lagt på meg ca 9 kg.( med tvillinger)

tar ikke det med vekta så tungt :) derimot har jeg fått halsbrann og kløe på magen :( hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mitt 3. svangerskap og har hatt akkurat samme vektøkningen med de to andre som jeg har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 24 og vet ikke hvor mye jeg har lagt på meg.

Det er sikkert litt rart, men vi har ikke vekt hjemme, og jeg veide meg ikke hos legen før i uke 12. Har lagt på meg 5 kg fra den gang til siste veiing i uke 21, og så vet jeg ikke mer, men det FØLES som kommer en del nå...

Blir spennende å se på neste kontroll i uke 26..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25+4 med tvillinger og har lagt på meg 5 kg.

 

Tror det er viktig å ikke henge seg for mye opp i hva andre har lagt på seg. Kommer jo ann på den kroppsfasongen og vekten man hadde før man ble gravid. For meg er det bare de siste ukene jeg har steget i vekt. Kiloene har bare flyttet seg:) og det er jeg veldig fornøyd med;)

 

trodde jeg skulle bli kjempe stor siden det er to, men jeg klarer ikke å spise så mye som jeg pleide, for det presser både her og der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...