Gå til innhold

Hvor mange år er novembermammaene?? ( er det lov å spørre forressten? ) hehe


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er 36, og dette er førstemann. Synes tidspunktet er perfekt, selv om enkelte kanskje synes det er på høy tid :-) Utdannelse, fast og god jobb og kjekk og reflektert mann engasjerer seg masse i graviditeten - det er deilig!

 

Hører gjerne fra andre "voksne" førstegangsmammaer på strekninga Oslo-Drammen eller deromkring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halloen...

Endelig ei godt vaksa mor, Sjølv blir eg 35 i mai. Venter barn nr 4 i november. Har ei jente og to guta frå før:)

Det blir en liten attpåklatt ditte her før oss, minstemann skal begynne på skule til hausten. Spennande blir det iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 nå, men fyller 21 i juli... Det lille nurket kommer ca 20 nov...

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28, blir 29 i mai. Har en liten gutt på 3 1/2 år, og har termin 14 november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann jeg er 34, så blir 35 når babyen kommer. Har tvilling gutter fra før, så det hadde vært super gøy å fått en jente denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 25 :-) Blir 26 til sommeren :-) Har termin ca. 12 november, men det kan hende den blir litt forandra etter UL ...

Har en gutt på 5 år fra før, men min tilkommende ektemann (sommeren -07) har 3 barn fra før, ei på 10 og tvillingjenter på 4...

Så dette blir nr 5 for oss da :-) Slå den dere i en alder av 25/26 ;-)

Hehe....

Lykke til alle dere november-mammaer!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...