Gå til innhold

Hvor mange år er novembermammaene?? ( er det lov å spørre forressten? ) hehe


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er 27, frem til 2 1/2 uke etter termin. Var veldig redd jeg skulle gå over sist (i 2004, ca samme termin da). ALLE sier man kommer til å føde på bursdagen sin når det er så nærme, men jeg klarte å få det til før, så jeg satser på at det går bra nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er vel da en dag yngre enn deg =) Var hardt å runde 26... ble liksom så nærme 30.. hehe. Er første gang jeg skriver noe her, men håper ikke det er siste =)

 

Jeg venter mitt andre barn 3 november og gleder meg veldig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hopp.. hever gjennomsnittsalderen litt til.. jeg er 37 blir 38 i november.. men ikke før jeg får den lille.. (tror jeg ikke).. har to jenter fra før.. 13 og 16 år i år.. så dette er nesten som førstegangs mamma på nytt..

synd dere alle bor i oslo område.. :>(.. jeg og ville ha vært me på bim treff men litt langt å dra for en som bor i nord trøndelag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 28...blir 29 i okt,så da blir det rett før babyen kommer....rekker målet med barn før 30 da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fylte 25 i februar og får småen i god til før neste bursdag. værre er det med den vordende far som fyller 35 18 november, og jeg har termin 3.... har ei lita jente som ble 4 i jula fra før da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Ung mor jeg da. er 23 år og venter nr 3 3.november. Har to jenter fra før. en på 5 1/2 og en på 2 1/2. Startet tidlig jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...