Gå til innhold

Hvor mange år er novembermammaene?? ( er det lov å spørre forressten? ) hehe


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er 37.

Har tre barn fra før, eldste blir 16 før minsten blir født, de andre to er 9 og 12.

Gleder meg til å få en attpåklatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 26, blir 27 i november og synes selvfølgelig at det blir koselig med november-baby:)

Min første:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, da er vel jeg yngst her da, 20år=)

blir 21 i slutten av desember, 1 måned etter termin=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp! Fyller 30 i mai jeg da- og har en jente pá snart 7 og en gutt pá 4. sá vi gleder oss masse til den lille blir födt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle "småjenter" :-)

 

Jeg er 37 år og dette er første baby for oss begge! Rekker i tillegg å fylle 38 år før babyen kommer!

 

Jeg har imidlertid vært på "barnerov" - Nillemannen er bare 33 år. For øvrig har jeg ingen bekymring i forhold til å bli moden mamma - det er mange av oss her i hovedstaden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 31 om 3 dager... 30 var liksom litt stort i fjor, men nå er det ikke så mye med det lenger. Gullgtten min fyller 6 dagen etter meg, han ble født ca 2 timer for sent til at vi fikk bursdag samme dag. Men gjett om jeg husker 25 årsdagen min da!! ;-D

 

T-skjorte vær i Stavanger ja, herlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 og vil fortsette å være det i 1 måned til etter at jeg har fått nr. 3. Har ei jente på 5 fra før og en gutt som er 2. Gleder meg veeldig!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27. Tror kanskje jeg ble gravid på 27-årsdagen min, så vil fortsatt være 27 når den lille kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er nok ikke yngst stooorken airline:) jeg er 19, og blir ikke 20 før ungen er 1,5 mnd..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 24 år ennå men blir 25 i juni:)

Har ett lite gull som er 4 år nå straks:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har akkurat fylt 24. og dette er min første!!!!! jeg er så glad at jeg har ikke ord...jeg skal faktisk feire bursdagen min i dag, og tenkte jeg skulle fortelle det til alle vennene mine i kveld.er bare 10 uker, men jeg klarer ikke å holde det hemmelig lengre....er det dumt? de har visst lenge at jeg har sluttet på pilla,så de kommer til å skjønne det allikevel når jeg ikke drikker eller at de ser at jeg ikke blir på en snurr. men det som skjer det skjer og da har jeg ivertfall mange rundt meg som kan gi meg en skulder å gråte på. Lykke til jenter og kos dere i go-været:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...