Gå til innhold

Hvor mange er vi her?


bruse

Anbefalte innlegg

Jeg er 20, blir 21.. Så dette er min første.. Ikke veldig planlagt, men veldig velkommen likevel... Har ca.termin 20.nov!!:) Bor i nærheten av gjøvik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har også termin 29 nov..er 26 fra stord

gravid 2 gang..en gutt på 4.....kjekt med en bror eller søster.

kjenner du noen symptomer??bare litt øm ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Artig med terminklubb!! Og nå er jeg også inne! Jeg er 35 år og fra Midt-Norge, gift med en herlig mann på 34 år og har ei jente og en gutt fra før. Vi venter altså vårt 3. barn og gleder oss veldig! Foreløpig termin er 21. november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 32 år med samboer på 37. Venter omsider etter 2 års prøving, vårt andre barn. Har en sønn på 6 år fra før. Bor på Langhus. GLEDER OSS :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) Jeg er 18 år, kommer fra Haugesund, men bor i Sandnes sammen med min samboer på 21år. Jeg er gravid for første gang:) Er i 7.uke nå, var på UL i forigeuke pga noen intense smerter i magen som gjorde at både vi og legen ble redd for en spontanabort eller svangerskap utenfor livmoren, men når jeg kom på UL så vi en bittebitte liten klump i livmoren som skal utvikle seg til vårt lille barn:D så elt stod bra til:D Og terminen er den 21.nov foreløpig, men skal på første svangerskapskontroll den 13.april. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

 

Jeg er 30 år, bor i Oslo og er gravid for aller første gang med termin 30. november. Vi gleder oss, men tør ikke helt å stole på at dette faktisk skal skje før jeg har vært hos legen og fått konstatert at alt er i orden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 30 år og venter nummer 3,har termin 9 november. Er samboer med en på 38 år.Har ei jente som blir 9 år i november,en gutt som blir 5 i desember og en stedatter som blir 13 i oktober.Vi bor i Egersund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg har termin 28.november, men kan også være 16.oktober dersom jeg regner den"ordentlige" mensen. Hadde en blødning etterpå i midten av februar, så vet ikke hva som skal telles. Blir spennende å se på ultralyd! Tone - som er gravid for første gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 28, samboer på 30. Bor rett utenfor Lillestrøm, venter vårt første barn i begynnelsen av november :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 år, 22 før termin! Bor på sørlandet, litt utenfor kristiansand.. er gravid for første gang og er kjempe spent!! Har termin 23.november:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :-) Jeg har fått termin 12.november, men er ikke helt sikker på om denne er riktig. Hadde også en blødning, som jeg ikke er helt sikker på om var en "sikker" mens. Isåfall kan min termin være 14 oktober....

Hell i uhellet, så fint å se at man ikke er alene :-)

Hade vært koselig om vi kunne holdt litt kontakt fremover, til vi har vært på UL kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...