Gå til innhold

Hvor mange er vi her?


bruse

Anbefalte innlegg

Heisann :) Fant nettopp ut at det fantes terminklubber her inne! Så gøy :D

Jeg er 23 år og bor i Porsgrunn. Vi venter vårt førtse barn nå, gleder oss skikkelig til termin 13 november :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 31år og bor i Oslo. Barn nr 2 kommer rundt 9. november. Ikke planlagt denne gangen, men "sjokket" har lagt seg og nå bare gleder vi oss=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år og gravid med mitt første barn. Er opprinnelig fra sørlandet, men bor sammen med min mann i Stavanger. Termin 5.nov

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heissan

Eg er 31 år og gift. Kjem frå vestlandet, men bor i Oslo. Er gravid for første gong, med termin 3. november :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

Jeg er 31 år, jeg og samboer på 32 år venter vårt andre barn 8. november. Vi har en jente på 2.5 år. Bor på Vestlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Termin 1 november, dette blir da vårt 2 barn. Vi har ei datter på 3 år fra før. Jeg er 27 år og min samboer er 42. Vi bor i Hønefoss.

 

 

 

Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år, fra Bergen men bor i Oslo. Termin 14 november. Førstegangsmamma og klarer det rett før jeg fyller 30:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 år og annengangsmamma, forløpig termin 5. nov, bor i troms med samboer og datter (snart 2 år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er 25 år, rekker vel akkurat å bli 26 før den lille kommer...

Har termin i november en gang...( må komme meg på tidlig UL snart)

Bor i Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann.

er gravid med min første og gleder meg veldig, er 23 år har termin 28.nov.07 og bor på tofte,men er fra bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 år, men blir 22 om en måned. Samboeren min blir snart 23. Vårt lille nurk er ventet ca.4 november og vi gleder oss veldig selv om det ikke var helt planlagt. Studerer for tiden i Krsitiansand, så er her jeg kommer til å ta ultralyd ol., men flytter hjem til haugesund til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 27 år bor i stavanger, vi får vår nr 2. har en gutt på 2 år fra før, så vi gleder oss veldig til den lille kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 år og har termin 15. nov. Har to jenter fra før på 4 1/2 og 2 år.

Bor 15 min sørvest for Oslo. Gleder meg til magen og babyen begynner å sparke, det er så koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 28, samboer 27, vi bor i Kristiansand. Venter vår første 10. november og gleder oss veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at jeg er gravid idag! Det er første gang for meg og jeg er utrolig glad og forvirret og rørt. :) Meldte meg nettopp inn her på bim.

Er 30 år, bor i Oslo og har termin 18. november ifølge legen min. Selv om jeg selv ikke helt har skjønt dette med beregningen ennå..

Gleder meg til å bli kjent med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Eg er også 27 år og gravid for første gang!!! Foreløpig termin 18 november. Bur på vestlandet. Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er snart 29 år. Har samboer på 36, og vi har ein gut på tre år. Ventar vårt andre barn no, med termin 21 november. Bor på Sunnmøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei !

 

Jeg er 27 somrer, bor på sørlandet, er gift og har en gutt på snart to år fra før.

Terminen er foreløpig 4 nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

 

Jeg er 26, har en gutt paa 16 maander og skal giftes i mai :) Bor i storbritania, men skal flytte til Norge til sommeren hvis alt gaar etter planen. Vi flytter mest sansynlig til Kongsberg, men faar se :)

 

Terminen er ca. 10. nov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ALLE sammen.

Jeg er 23 og samboer 31. Det er vår første, og var ikke helt etter planen. Men gleder oss utrolig masse!!! Bor i Stavanger.

Har foreløbig termin 13 nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...