Gå til innhold

Hvor mange er vi her?


bruse

Anbefalte innlegg

Hei!

Regner kanskje med at novemberklubben begynner å fylles opp nå, de fleste som finner uat at de er gravide nå får vel termin i desember (ialle fall sånne ivrige bimmere som tester annenhver dag, hehe).

 

Er selv ganske ny her så tar litt tid å få oversikt og finne ut hvem som er hvem. Men lurer litt på sånn ca hvor mange vi er her tilsammen, noen som vet?

 

Kan vi ikke ta en liten presentasjonsrunde da?

Selv er jeg 27 år, er fra vestlandet, bor i Oslo, gravid for første gang, termin 29.nov. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes koselig ut med liten presentasjon!

 

Jeg er også gravid for første gang, og har i grunn ikke landet helt etter at jeg fant det ut... Men er enormt lykkelig og spent. Har termin 26.11. Jeg bor i Drammen og er 30.

 

Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

er gravid for første gang. termin 07.11. er 21 år, fra Tromsø. har samboer på 25 år. ikke planlagt, men den er veldig velkommen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :)

Jeg er gravid med nr.2, termin 26.11. Har en sønn på snart 18 mnd Jeg er snart 33 år og gift. Bor i nærheten av Gjøvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gravid med første her, termin 28.november. Jeg er 22 år og sambo er 26, vi holder til på vestlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ship o hoi :o) Jeg er 29 (så lenge det varer...hmmm...) har termin 5. november. Da kommer vår nr 2. vi har en gutt fra før og han blir snart 5 år. Vi bor på Lørenskog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lyst til å si så mye om meg selv, da jeg tenker jeg er ganske lett å kjenne igjen for evt slekt og venner som titter innom på sidene her.

Kan si jeg er 37 år, fra østlandet og har tre store barn fra før. Gleder meg veldig til å få nr 4, har termin 22. nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg bor i Oslo med samboeren min og vi venter vår første 27.11.07.

Gleder oss veldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg bor på Sunnmøre (Leikong), er 29 (i noen måneder til), er gift med en som er 31 år. Vi venter vårt fjerde barn. Har en jente på 6,5 år, en gutt på 5 år og en jente på 7 mnd. Har termin 20 nov.

Gleder oss veldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 27 år og er gravid for første gang. Bor i Kristiansand sammen med samboeren min. Foreløpig termin er 14.november! Gleder meg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 35 år, venter 4.mann. Har 3 jenter. Bor 30 min nord for Oslo.Har samboer og termin 22 november. Vi gleder oss masse, og det blir kjempestas for jentene når de endelig skal få vite det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen.

Detter er vår første og vi har termin 10. november.

Jeg er 28 og samboer er 32. På tide med førstemann da. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor like utenfor stavanger, er 29 år med samboer på 34, vi venter vårt andre barn, har en gutt som skal begynne på skolen til høsten. Så dette blir et stort år for førstemann, skolegutt og storebror. Dette gleder vi oss veldig til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 år, har ett barn på 3 år. Samborer er 34 år og ingen barn fra før.

Vi hat termin den 11 nov. og junior er velkommen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år, bor ved Lillestrøm. Har en gutt på snart 2 år, og jeg har termin ca 10. november :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Gammel dame på 38 år her (nesten 39 før nurket kommer) gift med en ung mann på 33 år :-)

Gravid med vårt førte barn etter 10 år som ufrivillige barnløse, termin 13 november. Bor utenfor Stavanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg er 23 år og gravid med mitt andre barn. Har en gutt på 3 år fra før og bor sammen med ham og samboeren min. Har termin 1.november :) Bor i Bergen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei,

 

Er snart 31 år og bor i Stavanger med mannen (33 år) og førstemann på 6. Vi gleder oss veldig og er også spente, har vel glemt det meste hva angår sånne bittesmå barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er det jeg som ser med partiske øyne, eller er det mange fra vestlandet- spes stavangerområdet her?? Da føyer jeg meg til på lista- 28 år fra like utenfor Stavanger. Venter førstemann, termin 12 nov sånn foreløpig. Regner med den blir litt forskjøvet. Gleder oss masse, det er veldig planlagt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! :)

 

Fra Trondheim, ikke så mange andre i fra Midt-Norge her ser jeg hehe! ;)

24, snart 25 og venter min første. Foreløbig termin 4 nov.. Samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dette var en god ide :o)

Jeg er 30 år og bor i Oslo-området. Gravid for første gang. Samboer har en fra før på 5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...