rødhette* Skrevet 17. april 2007 #51 Skrevet 17. april 2007 dytter denne opp jeg også... Vil gjerne vite hvilken dato jeg skal sette av til gullesvampepinghette-treff
SpongeBob Skrevet 17. april 2007 #52 Skrevet 17. april 2007 Reise fra OSL den 29. mai er vel hva det ligger an til? Så har ts&hl-mamma lovet å ta vare på meg til jeg føler meg skamforpliktet til å dra over Nordsjøen og vise svigermor det yngste barnebarnet:) Uansett får vi vel ikke sitte sammen på flyet, forresten, hvis det sitter mer enn ett spebarn på en rad må de nemlig la et sete stå tomt, og slikt kan man jo tape penger på Men er det noen som har sjekket priser og avganger hos de forskjellige? Gleder meg forresten veldig til gullehettepingesvampetreff, jeg også
Gullemor Skrevet 17. april 2007 #53 Skrevet 17. april 2007 Blir moro med svampe-ping-hette-gulletreff, ja! ;o) *fnis*
rødhette* Skrevet 17. april 2007 #54 Skrevet 17. april 2007 Når blir det da? Før dere reiser på husmorferie til vestlandet? dagen før eller samme dag? med eller uten overnatting? osv osv osv
Gullemor Skrevet 17. april 2007 #55 Skrevet 17. april 2007 Det får være opp til de som kommer langveis fra. ) Jeg hadde i alle fall ingen planer om å overnatte hos deg, rødhette*! Hehe! Men jeg er med på hettegullsvampeping-treff!
rødhette* Skrevet 17. april 2007 #56 Skrevet 17. april 2007 Regna ikke med du skulle overnatte heller, men tenkte at de kanskje kom til å trenge et sted å overnatte... har god plass på terrassen Datoen som er aller viktigst for meg.. Ang. overnatting, må jeg jo i såfall høre hva gubben sier.. ikke sikkert han syns det er greit, for han er hjemme da, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå