rødhette* Skrevet 23. mars 2007 #26 Skrevet 23. mars 2007 heh, nå som jeg posta mitt, kom det opp. Slenger meg på den: god helg!
ts&hl mamma Skrevet 25. mars 2007 #27 Skrevet 25. mars 2007 Side 4 går ikke an, her må det dyttes :-)
selfangerkjerringa Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #28 Skrevet 26. mars 2007 dyyyyytte! Nå har jeg hatt besøk av Hanne og jentungen i helga og gleder meg vilt til å dra nedover til bibel-beltet for et re-besøk
SpongeBob Skrevet 27. mars 2007 #29 Skrevet 27. mars 2007 På min kalender ser det ut som at siste helg i mai er pinse - noen tanker om hvorvidt vi planlegger fysisk tilstedeværelse i Stavanger uka før pinse, i pinsehelga eller dagene etter (altså uka som blir juni midt i)? Nå må det taes avgjørelser her, dere!
ts&hl mamma Skrevet 27. mars 2007 #30 Skrevet 27. mars 2007 Jeg er i allefall fysisk til stede alle disse dagene :-)
SpongeBob Skrevet 27. mars 2007 #31 Skrevet 27. mars 2007 Får vel satse på at Snuppa lar deg sove såpass at du blir mentalt til stede også
selfangerkjerringa Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #33 Skrevet 27. mars 2007 Antageligvis passer alle tre alternativene for meg - men akkurat pinsehelga kunne jeg nok tenke meg å være hjemme. Har noe tradisjonsgreier gående, og sjølingan er båtfolk osv. Altså: uka før eller etter for min del Med tanke på at jeg har ei jente i barnehagen kunne det egentlig vært ok å ta ferien noen ukedager istedet for helg... noen tanker på det, jenter?
SpongeBob Skrevet 27. mars 2007 #34 Skrevet 27. mars 2007 Da stemmer jeg for ukedagene etter pinse - noen enige/uenige?
ts&hl mamma Skrevet 1. april 2007 #36 Skrevet 1. april 2007 uke dagene etter pinse sounds like a plan :-)
selfangerkjerringa Skrevet 10. april 2007 Forfatter #37 Skrevet 10. april 2007 dytter denne så vi får gassa opp planlegginga litt
SpongeBob Skrevet 10. april 2007 #38 Skrevet 10. april 2007 Jeg bestiller billetter så snart lønna kommer inn på konto den 12., jeg!
selfangerkjerringa Skrevet 10. april 2007 Forfatter #39 Skrevet 10. april 2007 Så rundt 29. mai til 1. juni så er twilighterne i Stavanger altså? Gut, gut, looking forward already :D:D
SpongeBob Skrevet 10. april 2007 #40 Skrevet 10. april 2007 29.5 - 1.6 høres glimrende ut! Noen som stemmer imot?
selfangerkjerringa Skrevet 11. april 2007 Forfatter #41 Skrevet 11. april 2007 Flotte datoer for meg og Sponge altso - sånn ca i hvert fall andre innvendinger? Sponge: skal vi møtes på Gardermoen og ha gullemor+rødhette+sponge+ka-ping-treff og reise sammen derfra, eller åker du og knotten straka vegen til bibelbeltet?
SpongeBob Skrevet 11. april 2007 #42 Skrevet 11. april 2007 Må innom Oslo enten ene eller andre veien, så det høres glimrende ut, det. Skal vi la dem bekrefte at de faktisk har lyst til å treffe Svampe og SpongeBaby også, eller skal vi sette datoer oss imellom?
selfangerkjerringa Skrevet 11. april 2007 Forfatter #43 Skrevet 11. april 2007 Har sendt sms til Gullemor og rødhette* og gitt dem beskjed om å hute seg inn på tråden her for å se at jeg og du driver og planlegger i øst og vest (bokstavelig talt)... og eventuelt komme med innvendinger... hehe
rødhette* Skrevet 11. april 2007 #44 Skrevet 11. april 2007 Datoene går sikkert bra for meg. Sambo jobber nesten alle de dagene uansett. Og selvfølgelig er det greit med svamper med på treff Ellers har jeg og lillegutt huset for oss selv 22.-24. mai, hvis dere vil flytte det litt tidligere, og evt. overnatte her. Har to ekstra madrasser og en sovesofa. Så plass kan vi ordne isåfall
Gullemor Skrevet 11. april 2007 #45 Skrevet 11. april 2007 Heisann sveisann! For meg passer det best etter pinse, og 29. mai til 1. juni høres veldig bra ut! Og, ja, jeg er helt klart interessert i et "ka-ping-SpongeBob-rødhette*-Gullemor-treff" før vi drar videre til sydligere strøk! ;o) Dette blir jammen moro! Men, hvis vi skal sitte sånn noenlunde sammen på flyet videre til Stavanger, må vi ikke bestille billetter sammen, da tro?? Er dette interessant, eller ikke så himla nøye? )
rødhette* Skrevet 11. april 2007 #46 Skrevet 11. april 2007 Nå skal ikke jeg til Stavanger, men jeg vet at dere trenger ikke å bestille billetter sammen. Men må sjekke inn sammen, kanskje... kanskje sjekke inn på nett dagen før eller noe.
selfangerkjerringa Skrevet 11. april 2007 Forfatter #47 Skrevet 11. april 2007 Tror ikke det er plassreservering innenlands ved billettbestilling. Men på sas velger man sete ved innsjekk (veldig greie automater for innsjekking). Fikk anbefalt SAS foran Norwegian av Hanne når det gjelder å reise med baby/barnevogn, hun har prøvd begge flyselskapene og sier det er stor forskjell både på service og bagasjebehandling. Dermed foreslår jeg SAS (fra Gardermoen til Sola) i hvert fall, og med tanke på at vi skal ha Gullpinghettesvamp-treff på forhånd så greier vi da å sjekke inn samtidig når vi skal ta siste etappe til bibelbeltet?
Gullemor Skrevet 16. april 2007 #50 Skrevet 16. april 2007 *glede seg også* *dytte i samme slengen* --------------------- Hehe! Her var det jammen mye aktivitet for tida... Not! Hva blir det til, da? Fra og med tirs. 29. mai til og med fred. 1. juni? Høres bra ut, syns jeg! Skal vi gjøre alvor av dette og faktisk bestille billetter one of these days?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå