selfangerkjerringa Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Vi snakket jo egentlig om å ta denne ferien vår i april... men plutselig så er det jo bare et par uker til april :/ Men så leste jeg et sted her at Sponge uansett har tenkt seg innom Stavanger i mai/juni i forb. med UK-turen... kanskje vi skulle slått to fluer i en smekk? Med mindre Sponge driter penger og kan fly fra det høye nord til bibelbltet i hytt og dynevær... Nåh - vad tycks, twilightjenter? La oss planlegge HUSMORFERIE!!!
ts&hl mamma Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Hos oss er det både hjerterom og husrom for Sponge og evt andre trengende :-)
selfangerkjerringa Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2007 Ypperlig Da skal jeg legge av penger til billetten! Kanskje jeg og Gullemor kunne reist sammen fra Gardermoen? Har nemlig stående invitasjon fra rødhette* om en liten Østlands-deit... hehe... ka-ping - reisende i Twilight!
Hanne og jentungen Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Da er det nesten en plan det der da? Wee:))
selfangerkjerringa Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2007 da har vi et felles ansvar for å holde denne husmorferie-tråden oppe på side 1 framover, så vi får avtalt og organisert FØR juni plutselig er over... hehehe
DiddiDaddi Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 Husmorferie i Stavanger høres flott ut, har en venninne der jeg gjerne skulle besøkt også (med baby på ca 1/2 år, så hun passer fint inn med oss) men...skal jo til Hellas i mai, så spørs både på tid og penger om det strekker til...skal uansett tenke på det )
SpongeBob Skrevet 21. mars 2007 #10 Skrevet 21. mars 2007 Oi, denne så jeg ikke! Jeg driter på ingen måte penger, men hvis dere kommer med en dato skal jeg vel klare å få tilpasset Oslo- og UK-tur til turen til bibelbeltet, ja!
Gullemor Skrevet 21. mars 2007 #11 Skrevet 21. mars 2007 Wohooo! ) *glede seg* Jepp, jeg er definitivt med, så fremt pengene rekker. Skal ta en prat med Gullefar og se hva vi kommer frem til. Men jeg tror nok absolutt at dette kan la seg ordne! ) ka-ping: Ja, vi tar helt klart en deit med rødhette*! Dette er hun svært positiv til. Hun og jeg snakket om det da Ingvild og jeg besøkte henne og lillegutt for et par uker siden. Jeg har kanskje mulighet til overnatting også (skal sjekke ut litt), så det er mulig at jeg ikke behøver å invadere "Hanneheimen" eller "Casa ts&hl mamma". ) Bare et lite spørsmål: Er dette med eller uten de små?? Hmmm, kanskje MED , da de fleste av dere ammer... *bruke huet* Nå skal (Ingvild og) jeg på min seksukerskontroll hos legen (9ukers?). Talast, alle sammen! ) Ha en god dag!
selfangerkjerringa Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 21. mars 2007 med de minste i hvert fall. Jeg parkerer Lilletrollet hjemme hos pappa'n og besteforeldre
Hanne og jentungen Skrevet 21. mars 2007 #13 Skrevet 21. mars 2007 Ja, de minste må nesten få være med:)
rødhette* Skrevet 21. mars 2007 #14 Skrevet 21. mars 2007 Gullemor og ka-ping, det er bra Bare husk at jeg reiser bort sammen med lillegutt 6.-13. juni, så den uka kan jeg ikke.
selfangerkjerringa Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #15 Skrevet 21. mars 2007 Da begynner vi å nærme oss noe konkret her, jenter! Hva med siste uka i mai? Passer det best med uke eller helg forresten? Jeg må sjekke flybillettene - ikke så innmari mye utvalg når en reiser fra Ytre Langtvekkistan
SpongeBob Skrevet 21. mars 2007 #17 Skrevet 21. mars 2007 ts&hl-mamma - hvordan ser den uka ut for deg?
ts&hl mamma Skrevet 21. mars 2007 #18 Skrevet 21. mars 2007 har ikke sjekket, men tror kalenderen er tom til 1 august, så det passer sikkert bra :-)
SpongeBob Skrevet 22. mars 2007 #20 Skrevet 22. mars 2007 Da sjekker jeg med svigermor hva hennes planer er på begge sider av den uka...
ts&hl mamma Skrevet 22. mars 2007 #21 Skrevet 22. mars 2007 Gjør det! Blir kjempekos med besøk, får satse på bra vær så vi kan nyte litt hageliv og grill sammen med the twilighters :-)
SpongeBob Skrevet 22. mars 2007 #23 Skrevet 22. mars 2007 Fant tråden på side tre, så jeg vil bare dytte litt ved å drømme om grill og sommer i strandkanten hos kusine i Syden...
Gullemor Skrevet 23. mars 2007 #24 Skrevet 23. mars 2007 Side tre igjen, dere! ( Ikke tid til å skrive noe nå, men: God helg, jenter!
rødhette* Skrevet 23. mars 2007 #25 Skrevet 23. mars 2007 Dumme dib... Står at siste innlegget er fra gullemor, men det kommer ikke opp her hos meg gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå