metteflette Skrevet 20. mars 2007 #51 Skrevet 20. mars 2007 Ville vel ikke ha to tette, men det ser ut til at det blir slik... Minsten blir akkurat to rundt termindato. Får litt panikk jeg, har 7 år mellom de to jeg har, så det var jo luksus. Men nå må vi jo ha søskenvogn, ekstra sprinkelseng osv.. Blir det jente mangler det ikke klær, men hvis gutt må vi kjøpe alt. Får vi plass i bilen? Kjempeglad hvis dette går bra, men masse rare tanker oppi hodet også.. Målet var jo å bli ferdig før 35 år da, og det klarer jeg fint nå, men dette blir travelt? Jeg finner heller ikke noe særlig om søskenvogner på nettet, hva er deres tanker om dette?
3barns mamma Skrevet 20. mars 2007 #52 Skrevet 20. mars 2007 Hei! Her tror jeg vi skal begynne å prøve på neste og siste i sommer, så forhåpentligvis det blir et vårbarn. Minstemann blir året i oktober, så det blir ca 1 1\2 år mellom de to siste da. Passer greit det. Det var så trist nå når jeg hadde permisjon å gå hjemme hele den mørkeste perioden, så nå vil jeg være hjemme når det blir lysere og blir lettere å komme seg ut og kose seg. Men...må først få med sambo på dette.... Har planene klare jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå