♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Når starter dere på neste da jenter ?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2007 Skal begynne å prøve når snuppa blir 1 år tror vi, men om det skjer før det gjør ikke det noe : ) Hun er snart 4 mnd.
lana<3 Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Heia Piadi....hadde det vært opptil meg nå nå hadde jeg vært ganske godt på vei igjen jeg...men tregingen av en samboer vil vente til snuppa er ett år og det er ikke før i oktober dette året....hmmm....misunner de gravide nå jeg...
Chiquita Bananas Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 hehehe.....luringen :op Har ihvertfall fått meg en gynokologtime for å se at alt er bra så er det vel å kjøre på. Men leste at man helst skulle vente halvannet år før man ble gravid igjen pga. stoffer i kroppen måtte etterfylles - ellers var det stor risiko for at det ville feile nestemann.... Hmm...skal -skal ikke...... Vi lar skjebnen bestemme - håper jeg blir gravid snart da siden de 9 månedene var laaaaaaaaaaange....
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Så snart me har fått flytta inn i nytt hus, eller seinast ved årsskifte. Snuppa her er nå 7 mnd
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 Hmmm, kunne nesten likegodt vært den vanlige tråden vår ser jeg, bare kjentfolk jo:p Gubben maser om neste og har alt gjort det en stund så her er det jeg som holder igjen. Lille hyl og svangerskapsmigrene er ikke så veeeldig gode venner:P Men her er det sånn at når det skjer så skjer det. Så Hebbie, Pia og Laila, bare kjør på, så går vi feite sammen en gang til;)
lana<3 Skrevet 16. mars 2007 #8 Skrevet 16. mars 2007 så gøy at dere også vil ha to tette...er blitt helt babyfrelst etter at Letizia kom. Snakket m Hebbie om å ha to tette og kunne sikker ha vært gravid igjen hvis jeg hadde gått hardt inn for det, men det er mye bedre hvis begge to går inn for det og blir planlagt gravide denne gangen:) Her i gården blir det uten tvil prøving fra oktober igjen.....
hårsår Skrevet 16. mars 2007 #9 Skrevet 16. mars 2007 Jeg og mannen ønsker oss også 2 tette, og vi prøver igjen i mai! (Da er jenta vår 8 mnd). Når tid har dere tenkt å prøve igjen?
Mammas 2 sjarmtroll<3<3<3 Skrevet 16. mars 2007 #10 Skrevet 16. mars 2007 Vi får nr 2 allerede i slutten av juni 2007 Hvis det ikke blir overtid da.
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 16. mars 2007 #11 Skrevet 16. mars 2007 Vi hadde tenkt å slutte på p-pilla når Tobias begynner å gå men i det tempo han har så forundrer det meg ikke om han går som 9mnding samboer har lyst på vårbarn.. er litt tidlig å bli gravid i sommer.. da blir det bare 1 år og noen mnd mellom.. men skal se om jeg ikke får overtalt han til å prøve så snart minsten er 1 år Gleder meg allerede jeg!!
Mayken Skrevet 16. mars 2007 #12 Skrevet 16. mars 2007 Og hva mener folk egentlig med 2 tette? hva blir aldersforskjellen? Tenkte å begynne å prøve igjen neste sommer, hvis jeg får med meg sambo på det. da er snuppa 1 1/2. Da blir det forhåpentligvis ikke mer enn 2 1/2 år mellom dem. For meg er det ganske tett når man tar med i beregningen at det er 6 år imellom meg og søsteren min og 13 år mellom meg og lillebror:) Synes det er greit å få jobbet meg opp permisjon igjen. Og så er det greit å få være litt mamma for Ina først, i tilfelle jeg blir like dårlig som sist.
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #13 Skrevet 17. mars 2007 Jeg ser på pseudotvillinger som tette, utover det synes jeg ikke det er så tett... Pseudotvillinger er det max 24 mnd mellom:) Og sånn apropos det, kanskje Eira/Balder blir til snart, det går jo faktisk an å ha sex igjen! (hehe, det var jaggu på tide:p)
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #14 Skrevet 17. mars 2007 Vi har tenkt å prøve igjen i september/oktober. Da er lillegutt 10-11 mndr. Men vi har blitt enige om at hvis jeg blir gravid før, så er det helt greit:)
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #15 Skrevet 17. mars 2007 Vil bare ønske dere lykke til jeg :0) Tipper noen skvatt da de såg nicket mitt nå :0) hehehe ..her er ingen planer om flere nei :0) Men lykke til alle sammen :0)
yasmina Skrevet 17. mars 2007 #16 Skrevet 17. mars 2007 Ja, det er bare å kjøre på. Vi har 15 mnd mellom våre to og det er helt fantastisk. Mye arbeid, men enda mer glede..... Vi har begynt å snakke om nr. 3 og tenker vi begynner å prøve om rett over et år. Da er eldstemann 3,5 og mini rett over 2 år. Vil at dem begge skal ha språk før nr 3 kommer, men det blir jo forholdsvis tett da alikevel.
kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 17. mars 2007 #17 Skrevet 17. mars 2007 Hiver meg på her jeg også vil ha to tette, når er mini 9mnd i dag,tenkete og kanskje begynne snart på en nr.2, men skal til syden i mai så venter til etter det......(tror jeg)
kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 17. mars 2007 #18 Skrevet 17. mars 2007 obs, litt skrivefeil ser jeg, går altfor fort i svingene her:)
lana<3 Skrevet 17. mars 2007 #19 Skrevet 17. mars 2007 dytte litt eg likte denne tråden....kikka på nyfødt klær idag jeg og kjøpte meg en søt liten lue til neste bebis...hmmm....drømme drømme....
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #20 Skrevet 17. mars 2007 Så koselig da =) Hvor gammel har Letizia blitt nå ?
Bellen^2 Skrevet 17. mars 2007 #21 Skrevet 17. mars 2007 Jeg vet ikke helt om det kvalifiserer som to tette, men junior er født i januar og vi håper å få neste våren etter han fyllet to år. Kunne tenke meg å ha termin rundt disse tider, mye mer behagelig nå enn når det var sprengkaldt i januar, men det er jo ikke alltid like lett å planlegge disse tingene. Det skjedde mye kjappere enn det vi trodde denne gangen*
lana<3 Skrevet 17. mars 2007 #22 Skrevet 17. mars 2007 Letizia er snart 6 mnd blitt og er verdens skjønneste lille jente...hun vinker til alle...ser tilla er på 1 pp....skulle gjerne føyet det til nicket mitt nå...samboer har fått gnagsår i ørene av meg idag...JEG VIL BLI GRAVID NÅ...men han overser alle mine forsøk....bu hu...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #23 Skrevet 17. mars 2007 Mener alt under 3 år er tett jeg da : ) Vet ikke om alle er enig i det men.. Håper på å få rundt 2 år mellom våre.. !
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #24 Skrevet 17. mars 2007 Ja jeg ble kraftig sjalu på tilla altså, men jeg holder litt igjen ennå : )
lana<3 Skrevet 17. mars 2007 #25 Skrevet 17. mars 2007 Piadi...omtrent når skal du få deg ny bolle i magen....det blir vel januar 2008 på deg da gjør det ik det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå