♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #26 Skrevet 17. mars 2007 Aner ikke = ) Da må jeg i alle fall bli gravid snart da..
lana<3 Skrevet 17. mars 2007 #27 Skrevet 17. mars 2007 Jeg har byttet nick....hi hi....hvis dere har forslag til hvordan jeg skal få overtalt gubben kom med det....kommer jo liksom ikke til å gå ut i jobb uansett nå med det første pga leddgikten....
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #28 Skrevet 17. mars 2007 Drikk han full og hiv deg over han ;o) Bare å overbevise han om at det blir så mye lettere å ha to når de blir 2 og 3 år. Ja det er tungt det første året, men SÅ blir det myyyye lettere. 1 trenger så mye oppmerksomhet av foreldrene, 2 har hverandre. Du klarer nok å overbevise han hvis du bare prater nok : ) Hvor mange skal dere ha til sammen da ?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #29 Skrevet 17. mars 2007 Har nytt nick jeg også = )
lana<3 Skrevet 17. mars 2007 #30 Skrevet 17. mars 2007 målet var 4 liksom så har ik verdens beste tid hi hi....dere da?? Gud det hadde vært gøy hvis vi alle kunne blitt feite sammen igjen....hmmmm....har masse champis i kjøleskapet....men nytter litt dårlig iogmed at jeg går på p-piller....har så mye smerter i forbindelse m mensen og ble så trist av å håpe at jeg var gravid hver mnd og så var testen negativ hver gang,....altså vik prøvde ik å bli gravide...men håpet liksom at en svømmerne skullle klare å stikke avgårde oppover der til babyhulen for det om vi hoppet av i svingen...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #31 Skrevet 17. mars 2007 Vi skal også ha 4, men vi har jo 2 allerede så er jo halvveis og har jo faktisk god tid ennå... : ) Vi brukte 10 mnd på å lage Nathalie og det var ikke noe særlig, kan jo ta like lang tid neste gang.. men men. Det tar vi som det kommer = ) Hadde jo ikke vært akkurat henne om vi hadde blitt gravid før det..!
lana<3 Skrevet 17. mars 2007 #32 Skrevet 17. mars 2007 Nei skal jeg i seng og prøve å overtale sambo om ny bebis....hold denne koselige tråden oppe piadi...naatti nattt...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #34 Skrevet 18. mars 2007 Dytter denne opp litt = )
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 18. mars 2007 #35 Skrevet 18. mars 2007 For dere med partnere som ikke vil prøvinga enda så kan jeg jo trøste dere med at det skjer uhell av og til. Var ikke akkurat forberedt på ei ny spire så fort etter at snulla kom, men sånn blei det jo!
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #36 Skrevet 18. mars 2007 HEhe, noen som snoker på nicket mitt? Haha... Gubben her er jo som sagt den som maser, så det er bare å kjøre på! Gleder meg til neste. Ønskelisten inneholder en jente til og så en gutt, men vi lever i spenning;)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #37 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har også lyst på flere, om ikke akkurat nå så innen to år sånn ca. Har alltid hatt lyst på minst tre barn, helst fler. Men så er jeg så bekymra for hvordan sv.skapet blir. Jeg har to,barn, og formen i andre sv.skap var verre enn første. På sykehuset kan de jo ikke forutse om neste blir like ille, men de sier sjansen er stor for at alle plagene vil gjenta seg. Jeg var innlagt store deler av sv.skapet p.g.a hyperemisis. Det var vanskelig å få tatt vare på eldstemann, og dette har jeg dårlig samvittighet for enda. Likevel har jeg altså lyst på en til, og lurer på om jeg er gal som i det hele tatt tenker på det...? Dere som planlegger flere, har dere tenkt på hva dere gjør med barnet dere allerede har hvis dere skulle få et vanskelig sv.skap? Hvordan ordner dere det praktisk?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #38 Skrevet 18. mars 2007 Ja det er jo noe å tenke på.. Har heldigvis ganske stor familie i nærheten så det ordner seg nok på et vis. Men det er jo utrolig vanskelig å forutse da. Man får håpe på det beste
lana<3 Skrevet 18. mars 2007 #39 Skrevet 18. mars 2007 Jeg regner med det verste og håper på det beste...men har så klart gardert meg godt denne gangen... Vi får en vaskehjelp nå en gang i uken som kan gå over til å bli hjemmehjelp hvis nødvendig, har fått masse hjelpemidler fra hjelpemiddelsentralen, lille snuppa skal i barnehage på dagtid, vet litt mer hva jeg går til denne gang så tror det blir bedre av det.... Men seff hyperemesis hadde jeg og hele sist svangerskap og var mye innlagt de første mnd pga det....men ble vant til det også....
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #40 Skrevet 18. mars 2007 Æsj.. får nesten lyst til å vente noen år når dere sier det på den måten, lillesnuppa er så utrolig avhengig av meg at om jeg ikke skulle klare å holde/ bære henne ville det knuse hjertet mitt *snufs*
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #41 Skrevet 18. mars 2007 Vi vil ha 2 tette! Skal begynne i mai tenker jeg. Samboeren skulle gjerne startet med en gang,så ingen problemer der;) Jeg vil helst(om mulig) ikke ha barn som er født mindt i jula:p Tok over 1 år forrige gang så skulle vel ikke tenkt på det,men skal det komme til å ta så lang tid nå også ,må h*n bare kommer når det passer! Signerer med anonym fordi jeg kjenner et par stykker på forumet:p
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #42 Skrevet 18. mars 2007 Hahahaha... jeg kjenner MANGE på forumet = )
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #43 Skrevet 18. mars 2007 Mulig det er greit for deg,men jeg vil IKKE at hele bygda skal få vite det;)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #44 Skrevet 18. mars 2007 Ja skjønner jo det = ) hihi.. Jeg har litt mer babyvennlig miljø her, de fleste skal ha flere
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #45 Skrevet 18. mars 2007 Ja,det skal stortsett alle rundt oss også Men tok så lang tid sist(skal ikke klage,da andre bruker lengre tid,men..) enn om det ikke skulle gå en gang til?! Da vil jeg helst fortelle det selv da den tid kommer:) Slipper masingen:) Meeeeeeeeeen dette ble nesten sørgmodig! Satser på at spiren sitter med en gang;) Gleeeeder meg!
Beibi82 Skrevet 18. mars 2007 #46 Skrevet 18. mars 2007 Vi starter mest sannsynlig iløpet av sommeren =)..om bare mensen hadde kommet tilbake så..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 18. mars 2007 #47 Skrevet 18. mars 2007 Jeg hadde absolutt ikke noe bra svangerskap sist gang...sleit med kvalme lenge, null matlyst, mareritt, depresjon, angst og raseriutbrudd. Hadde også en kjæreste som ikke brydde seg så mye som jeg skulle ha ønska, og som ville heller feste enn å være med meg. Heldigvis så har jeg ikke vært så kvalm den her gangen, men vært veldig trøtt og svimmel...viste seg at legen hadde gitt meg FEIL jernverdier for en måned siden, så dette skyldes nok lav blodprosent. Har begynt med jerntabletter, så håper jeg blir bedre nå. Sambo har heller ikke vært så støttende den her gangen, så akkurat nå ser jeg på forholdet som over. Han var ikke så begeistret for at det skulle komme en ny baby allerede. Hadde aldri klart meg hvis jeg hadde hatt det svangerskapet jeg hadde sist, men jeg føler jeg slipper billig unna nå, så det her går bra å både være gravid og passe på snulla. Håper bare bekkenplagene ikke blir særlig verre.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #48 Skrevet 18. mars 2007 Ja vet hvordan DET er.. Vi brukte 10 mnd sist og da hadde alle de andre vært gravide og fått sine babyer før vi ble gravide. Håper vi slipper det denne gang !
Lilleprinsesse 07 og gull 2011 Skrevet 18. mars 2007 #49 Skrevet 18. mars 2007 Så det e her inne du holde deg laila!! Hihi så du vil ha ein te.. sko ønska eg klarte å overbevise typen eg og men han vil ikkje ha mer enn ein.. Men eg vil ha ein lillebror!! buhuu..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #50 Skrevet 18. mars 2007 Vil jo ikke at denne skal forsvinne helt ennå : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå