Gå til innhold

majaminpirajaaaaaaaaa...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :-)

 

Kjekt å høre fra deg min hemmelige venn :-)

 

Ønsker deg også en god kveld! Og jeg tar gjerne imot hint om hvem du er :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så du er klar for det ja :)

 

Da får første hint være...at jeg har et barn født i juli 2006 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Humre*

 

Du kommer jo bare med tullehint jo :-)

 

Neste hint er vel at du er jente/kvinne :-)

 

Hahahahahahahahahaha:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, der spolerte du den.. Neste hint var at jeg har innovertiss ja.. ;)

Hva med at kjønnet på babyen min er en h*n da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vil jeg gjerne vite :-)

 

Mye jeg vil vite, men regner med at du er av den sparsomme typen:)

 

Men jeg har jo fått fastslått en del da: Du er ei kvinne/jente som har en h*n-baby født i juli, så da har jeg jo snevret det ned til ...tja la meg se... alle som er med i denne hemmelige runden, minus de som har avslørt seg allerede:-) hihihi

 

Nei, jeg er klar for neste hint jeg! Er det gutt eller jente du har? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, du har fått masse gratis av meg ;) Og ennå er vi bare på dag to eller tre eller noe sånt.

 

Hva med at jeg bor i Norge?

 

Hehe neida.. Let's get serious =)

 

Hmmm, vil gi deg et litt vanskelig hint..

 

Ok, dette er mitt første barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at du gjør deg kostbar:-) Da blir det spennende:-)

 

Ok, jeg får kikke litt på lista over hvem som er med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God onsdags formiddag :)

 

Jeg bare lurte på litt småtterier.. Hva slags farger liker du? Og har du noen hobbyer?

 

Klem fra (foreløpig) super-hemmelig venn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei min super-hemmelige-venn :-)

HAr vi kommet til formiddagen allerede? klokken er jo bare 10! :-) Jeg liker godt brunt og lilla...har såvidt begynt med scrapping også. Men du trenger ikke å kjøpe noe altså, jeg blir glad for et kort jeg :-)

 

Må si at du er flink å huske anonym-knappen! *bank i bordet* hehe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, skal jeg være heeelt ærlig så har det vært på nippet et par ganger.. Så nå er jeg fryktelig flink og haker den av FØR jeg skriver - smart hva :) Litt for smart syns du kanskje.. ;)

 

Formiddag kl 10 ja, trodde morran var fram til 09 og derfra frem til 12 var det formiddag jeg..? Men jeg vet ikke sikkert, har bare gjort meg opp en mening. Sikkert 100 forskjellige teorier om dette tenker jeg :)

 

Du har hund også, husker jeg rett?

 

 

j yhhhhh n sr4a<6mn M MHHHHHH JJ ,LUJ M J gbj s

 

 

En hilsen fra barnet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har ei schaefertispe - er veldig glad i hunden min :-) Har riktignok ikke blitt så mange turene de siste ukene, Maja var syk for ei stund siden og så har vi vært ute å reist, men snart no, så skal vi ut å gå igjen:-)

 

Mulig det at formiddagen er fra 9-12, men for meg så er det vel bare tidlig :-) Men igrunn - hvem bryr seg om detaljer?? :-) Jeg, egentlig, men jeg gir meg på når det er formiddag:-) hehe

 

Det var litt av en hilsen da, jammen ikke verst! Maja har klart ett par finurlige ting med dataen hun også når hun bare har fått trykkt i hytt og gevær - hun startet brenneprogrammet en gang - hadde jeg hatt cd i skuffen hadde hun brent ut noe :-) Men det ble med den ene gangen da ;-P

 

Jeg er jo litt nysgjerrig på om du har gutt eller jente da!!! Samtidig så er det jo litt artig å bare skravle med deg også - jeg vil jo før eller seinere finne ut hvem du er :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bebisen min er et geni :) Se der ja, så fikk du enda et hint ;)

H*n har klart å få opp noen rare "faner" (er det det de kalles?) som jeg må trykke vekk igjen, gudene vet hvordan h*n får det til. Sikkert en lur snarvei jeg ikke har funnet ut av ennå.

 

Hehe, du må nok vente litt til på et såpass avslørende hint! Da kan du jo straks luke bort en del, og det kan vi ikke ha noe av enda ;) Jeg har et par gode hint på lur, men tålmodighet, tålmodighet..

 

Jeg syns det er koselig med å kunne skravle sånn selv jeg, det blir lite med sånn skravling utenom hemmelig-venn-rundene.

 

Når skal avsløringen være forresten? Har ikke fått med meg det jeg.. Og du var bortreist da, var det så?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avsløringen ja... nå trykte jeg på svar på innlegg-knappen før jeg visste når det skulle være da :-) Men vi drar 28. mars. Men vi har tilgang på nett der borte, så jeg kan få sjekket data'n innimellom, men både jeg og sambo har lovt hverandre at vi ikke skal sitte på data'n:-) Vi skal oppleve! hehe :-)

 

Helt greit at du er sparsom med hintene:-) Det gjør det jo litt mer spennende:-) Og blir jeg for utålmodig, skal du få beskjed ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, syns jeg har vært raus med hint jeg da.. ;) hehe..

 

Er litt misunnelig på deg, som både har vært og skal på tur. Jeg har utrolig lyst på en liten sydentur, men en ikke ubegrenset økonomi og byggeplaner stopper oss effektivt der.. :P Dro dere alene sist?

 

Må snart få sendt en liten hilsen jeg da, slik at du rekker å fundere litt til før du drar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...byggeplaner? *Tenke, tenke* Jeg har jo fått fastslått en del da:-) Og jeg har mine mistanker om hvem du kan være, men de vil jeg holde for meg selv litt til :-)

 

Vi dro ilag med svigermor og oldeforeldrene til Maja når vi var på Gran Canaria, det var 'øremerkede' penger vi fikk i bryllupsgave som skulle gå til bryllupsreise - så den var ikke en utgiftspost for oss på den måten ;-) Bare matbudsjettet som ble sprengt...men det er jo ikke noe nytt!

 

Når vi skal til Usa skal vi besøke slekten min, så vi bor jo gratis :-) Kun flybilletter vi har betalt, og de ble kjøpt på billigsalg :-) (hehe, kampanje er vel rett ord?) Så synes vi har kommet godt utav det, men selvfølgelig - det er jo mye som skjer på en og samme tid, men vi har vært flink å spare penger siden vi har visst om dette ei stund.

 

Apropos hus, er det enebolig dere skal bygge? Vi venter på at det skal begynne å bygges på noen tomter ikke ås langt unna der vi bo, da tror jeg vi komemr til å kjøpe hus der... Vi bor i en tomannsbolig nå, koselig, men med ønske om flere barn, stor hund...så blir det rett og slett for liten plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, der fikk du et uforberedt hint..

Har du tippet meg alt? Hmm, jeg er litt dårlig på dette skjønner jeg..

 

Kjempefint at dere har mulighet til å reise da, jeg lurer fælt på om jeg skal få sneket inn en liten ukestur i budsjettet. Det trenger vel ikke koste all verden :)

 

Vil ikke avsløre mer om bygging jeg, annet enn at en splitter ny enebolig hadde vært topp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel ikke si at jeg har tippet deg, men jeg har mine alternativ, riktignok flere, så jeg er langt fra 100% sikker på hvem du er da :-) Spenningen er til å ta og føle på enda :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, jeg har ikke glemt deg :)

Har bare ikke fått vært her på et par dager nå. Hihi, vart du skræmt no ;)

 

Er det like nydelig vær hos deg i dag? Her skinner solen fra mer eller mindre skyfri himmel, nå er det skikkelig vårstemning her! Deilig! Men det kommer en del sterke vindkast, det riktig skrangler i taksteinene.

 

Har du begynt å planlegge pakkingen ennå? Hvor lenge skal dere være borte forresten?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm...vårstemning? her snøøøøør!! :-S Men tror ikke det er lenge før vi også kjenner våren :-) håpe, håpe!

 

Har ikke begynt å planlegge pakkingen enda, bortsett fra at jeg har fått låne en gedigen koffert fra mamma'n min - størrelse telt! Vi kommer ikke til å ha med oss så alt for mye bortover - siden vi har tilgang på vaskemaskin og kommer jo til å kjøpe oss litt der borte... Regner med vi blir litt mer lesset når vi skal hjem :-)

 

må sende mail til tanten min - hun driver å stresser rundt med å få låne bilsete ++ til Maja når vi er der, men jeg ikke forstå noe annet enn at det går an å leie hos utstyrsbutikker? Hun er av typen 'alt skal være perfekt - dere burde komme i mai - da kan vi garantere dere finevær også'-typen, så hun er sikkert litt stressa nå stakkars! Det er jo ikke sååå ofte de får besøk av slekta fra Norge. De kommer hit på ferie annethvert år. Vi blir vekke i 2 uker, reising inkludert.

 

Hvor i landet bor du da siden du har finevær? :-) (er lov å prøve seg vel?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg ser deg for meg på flyplassen - med den haugen av en koffert :) Veldig greit å slippe å ha med seg altfor masse da. De gangene vi har vært på tur så har vi måttet kjøpt en ekstra koffert for å få med oss alt hjem.. Når man handler litt hver dag så blir det fullt assa.. :P

 

Så deilig med 2 uker da! Jeg regner med at det er noen timers flytur, så da slipper man å slappe av et par dager for så å grue seg til hjemreisen igjen.

 

Stakkars tanten, jeg kan tenke meg at hun stresser litt da ja :) Det er nok skikkelig stas med besøk når man treffes såpass sjelden. Skulle tro det gikk an å leie i en forretning eller kanskje et forsikringsselskap eller noe? Er det ikke via IF eller noe vi kan leie her hjemme?

 

Nå har jeg fått lurt sammen litt til pakken deres, mangler bare den siste finishen så havner den i postkassa :) jeg må skyndte meg litt så dere får den før avreise, blir nesten litt stressa jeg.. ;)

 

Pssst: jeg bor forresten akkurat..her! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å få litt reisefeber nå ja! SNakket med henne igår og de fikk ikke tak i bilsete, det gikk visstnok ikke an å leie... men vi har et sete på loftet som vi kan hente ned, eneste dumme er at det er med base, så det tar jo himla stor plass... nei, tror ikke det går jeg, spørs om vi må prøve å få tak i ett annet et...pokker, ble litt innviklet det her! men vi finner nok en løsning på det!

 

Hun hadde forresten også kjøpt babyvaskemiddel til klærne til Maja - slå den! Uff, hun må være så stressa stakkars! MEn hun gleder seg veldig til å få treffe Maja da :-)

 

Så spennende med pakke da! Gleder meg! Men ikke styr på så voldsomt da! Blir helt skiplet jeg da :-) Tante styrer på, du styrer på :-) hehe

 

Vi har forresten fått ordentlig slapsesnø nå, så så mye for vårstemningen :-)

 

KAnskje jeg finner ut hvor du er fra på poststempelet da:)

 

ALt bra med dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...