selfangerkjerringa Skrevet 11. mars 2007 #51 Skrevet 11. mars 2007 dæng. jaja, da får jeg ta en ny runde med mamma ang. barnevakt for eldstejenta Jeg lurer nemlig seriøst på å stikke inn til byen dagen før du kommer og være hos søs eller noe - og delta på et eventuelt treff, og reise utover til Ytre Langtvekkistan sammen med deg og jentungen
Hanne og jentungen Skrevet 11. mars 2007 #52 Skrevet 11. mars 2007 Det hadde jo vært koselig da:) Håper mammaen din kan selv om du må endre dag:) *krysse fingrene*. Det er forresten ikke sikkert jeg kan være med på noe treff torsdagkveld. Da må jeg nesten være der jeg skal overnatte slik at de får sett oss litt også
selfangerkjerringa Skrevet 11. mars 2007 #53 Skrevet 11. mars 2007 Tenkte mer på et formiddagstreff på kafé jeg da Men hvis jeg først stikker inn til byen så gidder jeg ikke dra inn samme dagen som jeg skal ut igjen, hehe
Hanne og jentungen Skrevet 11. mars 2007 #54 Skrevet 11. mars 2007 Sant. Da er jeg med på treff:) Skal en tur opp på universitetet og si hei til folk, pluss et par-tre andre som je kunne tenkt meg å møtt:)
selfangerkjerringa Skrevet 11. mars 2007 #55 Skrevet 11. mars 2007 Hadde faktisk vært litt gøy å vært oppe på universitetet en tur... så har vi jo en felles venninne som aldri kommer tidsnok til en avtale - hun kunne jeg godt tenke meg å gi en klem til og så hun søte lille som har vondt i ryggen sin stakkar. Er jo nesten like lenge siden jeg har sett dem som deg vettu.... åååh jeg gleder meg sånn til du kommer!!! og til å klemme på jentungen
Hanne og jentungen Skrevet 11. mars 2007 #56 Skrevet 11. mars 2007 Jeg gleder meg til å bli kjent med snuppa di, og til å kose masse med ES:)) Blir kos:) De to oppe på Uni blir kos å møte ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå