Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dæng. jaja, da får jeg ta en ny runde med mamma ang. barnevakt for eldstejenta :) Jeg lurer nemlig seriøst på å stikke inn til byen dagen før du kommer og være hos søs eller noe - og delta på et eventuelt treff, og reise utover til Ytre Langtvekkistan sammen med deg og jentungen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jo vært koselig da:) Håper mammaen din kan selv om du må endre dag:) *krysse fingrene*. Det er forresten ikke sikkert jeg kan være med på noe treff torsdagkveld. Da må jeg nesten være der jeg skal overnatte slik at de får sett oss litt også:)

Skrevet

Tenkte mer på et formiddagstreff på kafé jeg da :) Men hvis jeg først stikker inn til byen så gidder jeg ikke dra inn samme dagen som jeg skal ut igjen, hehe :)

Skrevet

Sant. Da er jeg med på treff:) Skal en tur opp på universitetet og si hei til folk, pluss et par-tre andre som je kunne tenkt meg å møtt:)

Skrevet

Hadde faktisk vært litt gøy å vært oppe på universitetet en tur... så har vi jo en felles venninne som aldri kommer tidsnok til en avtale - hun kunne jeg godt tenke meg å gi en klem til :) og så hun søte lille som har vondt i ryggen sin stakkar. Er jo nesten like lenge siden jeg har sett dem som deg vettu....

åååh jeg gleder meg sånn til du kommer!!! og til å klemme på jentungen :D

Skrevet

Jeg gleder meg til å bli kjent med snuppa di, og til å kose masse med ES:)) Blir kos:)

De to oppe på Uni blir kos å møte ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...