Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #51 Skrevet 9. mars 2007 Voksipose i seng?? Trur ungen vrir seg for at det er for varmt! Det blir for mye med lue også!
Bambino&brødrene Skrevet 9. mars 2007 #52 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har et øye på babyen like ofte etter at han har lagt seg på kvelden som når han ligger og sover i vognen om dagen. Så lenge man gjør ting med omsorg så synes jeg at man skal få gjøre det man selv synes er best for seg og sitt barn uten at man trenger å få mye pes for måten man velger å gjøre ting på. Hvem sier at min eller din eller deres måte er den riktige måten? Det kryr av bedrevitere her inne. Hun ba ikke om råd,men fortalte om en opplevelse som skremte henne.
selfangerkjerringa Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #53 Skrevet 9. mars 2007 Hun vrir seg fordi hun er trøtt. Soverommet er kaldt - derfor voksipose. Og om vinteren er det greit å ikke fryse. Det nærmer seg vår, og vi har funnet frem ei dyne og et pledd for å skifte i løpet av kort tid. ps: skal du først kritisere meg, så ha for guds skyld baller nok til å ikke gjemme deg bak anonym-knappen.
selfangerkjerringa Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #54 Skrevet 9. mars 2007 SpongeBob: "lue-fetisjen" er noe som er skapt av hysteriske dib-damer. De har skapt ei mor som kler på det stakkars ka-ping-barnet lue i enhver situasjon. I deres hoder har jeg sikkert på ungen lue i badebaljen også.
selfangerkjerringa Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #55 Skrevet 9. mars 2007 Vel - håper ikke det blir de lange varmeperiodene som ifjor, det var veldig ubehagelig for eldstejenta mi, som er en veldig varm unge i utgangspunktet... men jeg er lei av vinter nå ja - herlig å kjenne vårlufta ute
selfangerkjerringa Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #56 Skrevet 9. mars 2007 Takk, bambino&brødrene Jeg ble ganske sjokka selv da jeg fikk disse reaksjonene...
brumlemor Skrevet 9. mars 2007 #57 Skrevet 9. mars 2007 det var bra at du var innom og sjekka ho, det var nok ein skremmende opplevelse. Skjønner godt at du har lue på ho når det er kaldt på soverommet. Vi har det desverre for varmt for min del, men her i huset er det far so m fryser!! Kanskje eg ikkje er flink nok til å varme han? Har lagt merke til at alle dei som kjem med stygge kommentarer gjemmer seg bak anonym knappen....kanskje me skulle fått den fjerna her og, og så kan dei anonyme holde seg på krangle sida.....
Candy girrrl Skrevet 9. mars 2007 #58 Skrevet 9. mars 2007 Er det virkelig mulig å drøvtygge en sak så lenge.. Er det ikke lua så er det posen. Herlighet.. Synst du virker som en særdeles oppegående mor ka-ping. Du har bare skrevet fornuft siden vi var på bim. Temperatur på soverom er en smaksak. Og er det kjølig er jo voksipose lurt hvis man er redd for at barnet sparker av dynen.
selfangerkjerringa Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #59 Skrevet 9. mars 2007 Takk, titsi Hun sover også bedre når hun er pakka godt inn. Der er voksiposen genial virker det som.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 9. mars 2007 #60 Skrevet 9. mars 2007 nå har jeg kost meg. Du er jammen tolmodig..forklarende svar om igjen og om igjen, i samme rolige tonen, men m noen kraftuttrykk innimellom. Vi lærer av andres erfaringer, så takk! Jeg har faktisk aldri tenkt på det m snorer..Liva ligger forøvrig å spreller m trådløs lue om dagene, men den kjøpte jeg bare fordi den var søt! Men, når ungene blir større, er ute og klatrer i trær og sånn, da dropper jeg i alle fall lue m tråd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå