Gå til innhold

BIM-Treff i Ullensaker??:)


ღOscar skal bli storebror:):)

Anbefalte innlegg

Jeg er 34. Bor i Hurdal. Nå er det langt over min leggetid, for jeg er usedvanlig trøtt fortiden.... merkelig.... :-) Ser frem til å høre om treff etter påske.

Ha en hærlig mandagsmorgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oki....hehe skikkelig rart at du er trøtt liksom;))

 

koselig at du slang deg på her da...;)

ha en flott mandag du og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo stadig flere som dukker opp her inne på tråden våres da,hyggelig.!!;)men det er flere som jeg ikke har sett på noen dager da...men men......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at så mange vil skravle og være med på treff:)Hva slags påskeplaner har dere da?Vi skal på fjellet,leie hytte der svigers har campingvogn.Pleier å være der i påsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er det;) i påsken skal vi pusse opp soverommet,fikse litt til bebisen kommer;O), ellers så skal vi bare være hjemme,sikkert fikse litt ute i hagen,og kose oss;)

 

Vel vel.....nå skal jeg pusle litt hjemme jeg før jeg tar kvelden;)

 

Kanskje jeg dumper innom en tur i morra formiddag før jeg skal på jobb..

 

 

koooz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er godt med hjemmepåske også!Med masse påskesnop:)Skal pusle litt før jeg legger meg jeg også,så da kan vi skravles mer siden:) Hadetbra så lenge og god natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelig velkomst av dere jenter i oktoberklubben.

Jeg blir med den 12 april. Var det peppes Jessheim...Klokkeslett??

Gleder meg.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott er du er med. Jo fler jo bedre. Det har ikke blitt satt opp sted enda..... Følg med på på linken til venstre, der det står BIM-treff. Det er ikke jeg som arrangerer, så det bare tilfeldigvis 1.trimester. Er du fra Jesssheim, babykos71?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!Det treffet som er satt opp på treffsiden er ingen av oss på denne tråden som har satt opp.visste det ikke før nå jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babykos71 er trønder men bor i Gjerdrum. Har 3 jenter og 4.mann er på vei. Blir vel en gutt nå.........hehe...

Jeg blir med på bimtreff 12.april.Kjempegøy med jenter i samme omstendigheter.....Peppes er jo en slager.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

god kveld;) Så at det visst allerede er satt opp treff på jessheim jeg,hmm ja ja;) Ellers?? her går det bra,v'ært på jobb i kveld jeg,litt slitsomt egentlig,,har små vondt i ryggen... Vet ikke hva det kommer av jeg... Ellers da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen jenter!!Nok en dag med nydelig vær ute å glede seg over:)Ser veldig frem mot resten av våren og sommeren jeg...

Jeg tror jeg er ledig 12 april og kan da være med på treff.Jeg er veldig fan av peppes og stemmer derfor på det:)

Ellers er formen ganske bra men er fremdeles veldig trøttog sulten hele tiden.Skal til første kontroll hos legen på fredag.Blir veldig virkelig etter det tror jeg.I går bestilte jeg også time hos jordmor på kløfta og skal dit 20 april:)

Måtte også gå til innkjøp av bok om svangerskapet for å forklare og vise stedatteren min på 7 år det meste om å ha baby i magen...:)Hun er kjempeintressert i alt dette.Måtte til og med ta henne med inn på apoteket i går for å vise henne hvordan en graviditetstest så ut.Hun lurte jo så veldig på hvordan jeg fant ut at jeg hadde baby i magen og da måtte jeg bare forklare henne det.Nytter ikke å gi henne et dårlig svar på ting...:)

Ellers vil jeg bare ønske dere alle en fin dag med magene deres!!

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei;) Ja tenk såå delig vær ute i dag også....Heldige er vi;);)Jeg tror også at jeg er ledig den 12april,Peppes er jo ett greit sted å møtes da;)Godt å høre at jeg ikke er aleiene om å være stadig trøttt og sulten da,,,Hehe.....Blir spennende med første legebesøk da og jordmor;)

 

Så morro at hun stedattern din er så intr i babyen og hvordan alt rundt er liksom da;)Koselig....

 

Ha en super flott dag du også;)Med magen også

 

 

Klem fra mæ og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi....!!!Endelig kommer jeg inn igjen på denne siden!Har slitt i flere dager nå med det.Er det bra med dere jenter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja JIPPI!!!;) jegh har også slitt med å kommet meg inn her... Kjipt da... AH! Endelig er det påskeferie;);) Jeg og magen min har det bare bra,...Er gått over i 2 trimester nå da,byttet på lørdag...Enn du?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld til dere alle!Nå sitter jeg og spiser frukt og ser på tv.Er egentlig litt trøtt og sliten men...I morgen skal jeg til Sverige en liten tur med mamma og pappa og shoppe litt.Blir vel en del snop til å fylle opp påskeeggene våre med hvertfall:)Ellers er det bra med magen min selv om den ikke synes så veldig enda.I dag er jeg 11+4 så ikke lenge til jeg er over på 2 trimester.Var hos legen på fredag på første sjekk.Målte blodtrykk,ble veid,lyttet på,leverte urinprøve.Skal tilbake etter påske for å ta blodprøver,han ville vente til jeg var 12 uker.Også gleder jeg meg til BIM treffet på peppes på Jessheim 12 april:)Hvem skal være med egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig om du kommer da Pocahontas:)Har endelig kommet meg hjem fra sverigeturen og er skikkelig sliten.Sov i bilen hele veien hjem og det var godt men er enda trøtt:)Ble en del snop og og litt brus da.Så nå i kveld skal jeg slappe av før jeg skal pakke i morgen til påsketuren.Ha en fin kveld jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter og vel overstått påske:)Har dere hatt det fint i påsken?Kom hjem fra fjellet i går vi og det er alltid så godt å komme hjem igjen når man har vært borte.Nå er det ikke lenge til BIM treffet på Jessheim heller,blir spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...