Gå til innhold

BIM-Treff i Ullensaker??:)


ღOscar skal bli storebror:):)

Anbefalte innlegg

Hei hei alle som er fra Ullensaker!!Ser at vi er noen som er fra samme plass...Verden er ikke stor nei:) Hva med ett BIM-treff her i Ullensaker??? Hadde vært utrolig koselig å bli kjent med noen som er fra samme sted å gravid samtidig med en selv...::)))

 

Klem fra gravide meg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!Jeg bor i ullensaker og et treff her hadde vært gøy det.Hvor hadde du evt. tenkt da?Og når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vært innmari hyggelig det. Hvor og når har jeg egentlig ikke tenkt så mye på ,..Men er veldig gjerne åpen for forslag!!¨

Hvor langt er du på vei?9uker her..

Hvor i Ullensaker bor du da?Jessheim her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat 8 uker på vei i morgen:)Jeg bor på Kløfta.Kunne kanskje prøvd å få til noe etter påske eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uker i morgen ja=).Gleder meg så utrolig masse jeg,..Til okotober;)Helt sjuk assa..... Etter påsken hadde jo gått ann da:) Er jo koselig å bli kjent med folk som bor på samme sted som en og som samtidig er gravid d a!!

Er du plaget med magesmerter?? det er jeg...Får sånne tak noen ganger,skikkelig vondt ja!men men er vel en mening med det også.!!

Håper vi får til ett treff etter påske eller noe da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også gleder meg masse:)Er min første så er også veldig spent!Jeg er ikke plaget med magesmerter.Men jeg er småkvalm/uggen hele dagen,helt tom for krefter og litt hodepine av og til.Og svimmel innimellom:)Men det er definitivt verdt det:)Håper det går over om noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er også min første også...Skikkelig rart å tenke på at det er noe inni magen som skal vokse seg stort å bli en baby..Kvalme det har jeg heldigvis ikke fått,...Men er helt tom for energi også har jeg vonde pupper;( Men en ting er sikkert at det er VERDT det;;==)) Var så koselig,vi er hos svigers nå pga vi har ikke internett hjemme også kom hun med pakke til babyen da...Kjempe søtt!!! Tenkt på hvor du vil føde eller?? Heller litt mot kongsvinger jeg..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig av svigers da:)Min svigermor har lyst å rope det ut til hele verden at hun skal bli bestemor for fjerde gang!Men hun får ikke si noe før påsken.Aner ikke hvor jeg vil føde jeg.Vil helst ikke tenke på den biten enda:)En venninne av meg fødte på Kongsvinger og var veldig fornøyd.Hun var jo så heldig å få familierom da så gubben kunne være der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kjempe søtt gjort assa........ Min svigers tror jeg også har veldig lyst å synge det ut til hele verden!!!;)ja har hørt at de har familierom der også,Genialt da...Jeg vil dit..Når har du første lege time da? jeg skal 22mars jeg begynner å nærme seg heldigvis....

Hvor skulle vi evnt ha møttes etter påske da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har første legetime 29 mars og da er jeg 11+1.Jessheim er vel et greit sted og møtes synes nå jeg.Er selv veldig fan av peppes pizza og gartneriet:)Hva syns du?Men det er vel fler enn oss to fra ullensaker?Må jo få de til å slenge seg på også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jessheim er genialt det peppez liker vi;)he he....Jo det er flere fra ullensaker her,så jeg før i kveld så det var derfor jeg slang inn ei melding.. ja må få med dem også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke lage en egen skravletråd for Ullensakerjentene da?Enten her inne eller på 1 trimester?Så kan vi liksom skravle der de som vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yepp!! det hadde jo vært genialt da;) hvordan lager man sånn skravletråd da?? Det har ikke jeg noe peiling på...hadde jo vært kjempe hyggelig da..

 

Nå skal jeg logge meg av her jeg,tid for senga.....hehe...

koselig å treffe noen fra ullensaker her da!! ha en fortsatt flott kveld,så skravles vi her inne igjen:=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare å skrive et nytt innlegg som vi kaller skravletråd for ullensakerjentene eller noe sånt:)Vi skravles igjen vi:)Sov godt og god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay!!! hehe .... så lett ja:) ikke greit å være gravid....:)

god natt ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg laget Skravletråd for Ullensakerjentene inne på 1.trimester så da er det bare å henge seg på og skravle i vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lese lese*

 

Jeg treffer gjerne gravide her!!

Men vil gjerne vente til jeg er noen uker lengre på vei.

 

Jeg skal ikke til lege før 11 april. Er jo søren meg to uker etter dere, jo!! Pokkers lege.

 

Jeg drar nok også til Kongsvinger :)

 

Skal ta en tur innom skravletråden jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at u vil være med å treffes Pocahontas:)Hvor langt er du på vei siden du skal til legen 11 April?Jeg prøver å holde skravletråden oppe på 1 termin men er litt lite aktivitet på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke skravletråden, jeg.

 

Er 9+4 i dag. Litt småskuffet over å måtte vente så lenge med kontroll. Er jo 13+5 på første kontroll.

Jaja... Kanskje jeg ringer jordmor. Er hun ok her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig for deg Pocahontas at du må vente så lenge med å gå til legen!Men du er jo hjertelig velkommen på treff med oss andre etter påske likevel da:)Er en jordmor på Kløfta men husker ikke hva hun heter,venninna mi gikk til henne.Hun var visst veldig flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir gjerne med på treff.

Har bare bodd her et år, så kjenner ikke allverdens med folk :)

 

Tenkte å ringe jordmor her på Jessheim, hun er viss veldig ok.

Så får vi se etterhvert om jeg trenger jordmor evt jordmor og ikke lege eller noe.. Blabla, får se etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,hei..

 

Bare bodd her (Nannestad) noen mnd. så kjenner INGEN her :-( så vil også på treff :-) .. men fant ikke noen skravletråd???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!Endelig kommet meg inn her igjen,har vært litt kluss med pc`n.Ja vi satser på et treff etter påske!!Og der er selvfølgelig også du velkommen Føstegangs:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...