Gå til innhold

BIM-Treff i Ullensaker??:)


ღOscar skal bli storebror:):)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

god kveld alle gravide her!! Så morsomt at det er flere som vi være med på ett treff etter påske;) er det bra med magene deres da?? Min har vært skikkelig vond i dag....KJipt.... Skal på første lege kontroll i morra jeg.... uff, gruer meg egentlig litt og jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld, eller god natt :-P

 

Magen min har det bra. Ser frem til at den vokser litt og få litt bekreftelser på at jeg faktisk er gravid liksom...

 

Du får ha lykke til hos legen *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god kveld;))

Endelig er første legebesøk over...Jippi.... Godt at det er gjort,har termin 15oktober da...Morro..;) fikk også høre hjerte lyden da.... Det var veldig spesielt...Jeg så på legen og han så på meg og begge smilte.... Så gled dere til det..... er såå gla jeg;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!Vært litt lite her inne de siste dagene jeg.Ser at du har vært hos legen tessa83,så gøy å få høre hjertelyden da:)Jeg skal til legen på fredag jeg og gleder og gruer meg.Er liksom litt rart:)Vi fortalte til datteren til samboeren min i går at hun skulle bli storesøster i oktober.Hun ble helt stille og trodde ikke på oss med en gang,men da det gikk opp for henne ble hun kjempeglad.Og hun ble veldig stolt da vi sa at babyen var heldig som skulle få henne som storesøster:)Tror nok at hun gleder seg:)Så nå har vi sluppet nyheten til de aller fleste vi kjenner og det er litt deilig.Slipper liksom å gå rundt å være redd for å røpe seg:)Men nå får jeg avslutte her for vi skal ut en tur i butikken.Ha en superfin dag og helg jenter....!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hører inn på novemberklubben.Termin 22 november men fikk snusen i at det var mange ullensakerjenter her. Jeg vil GJERNE bli med på bimtreff om jeg får........... Jeg bor i Gjerdrum,10 min fra Kløfta.

Det hadde vært kjempekoselig.

 

Klem fra babykos71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja fy søren var helt spesielt.....:) jeg bruker doktor Haukaa på sundbytunet legekontor.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo!! ja har sett at du ikke har vært her så¨mye,..Det har jeg hehe,...Vi har endelig fått internett hjemme....LUXUS.....;)

Ja var veldig gøy å høre hjertelyden....Så koselig at hun ble kjempegla da=)

Vi også har fortalt det til ganske mange,ville vente til første legebesøk var unnagjort..... Greit å slippe å være "redd" for å røpe seg da;)hihi.....Lykke til hos legen på fredag da,;) Snakkes vel før den tid håper jeg;)

 

 

Koz fra tessa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være babykos;)

 

 

 

 

 

 

tessa83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter inn her igjen jeg da:)Velkommen babykos71!!Grattis med internett hjemme tessa83....!!!Det er sikkert litt luxus ja:)Hva driver dere jenter med i kveld da?Jeg og samboer skal spise bakt potet med kryddersmør,ost,skinke,rømme og mais til middag/kvelds.Mmm.....Også skal vi se på film og slappe av!"Jentefilm" vel og merke.Hehe...Jeg fikk velge nemlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk, det er veldig luxus...Har vært innom her ca hver dag nå denne uka,også fant jeg ikke deg,kjipern.... vi er hjemme,vært i sverige å shoppa også var vi innom "babyproffsen" mye bra der assa;) Så nå sitter jeg litt på nettet,sambo ser på landskamp,også spiser vi pizza.... Enkelt og godt;) hvilken film da???ÅÅ bakt potet er jo bare super diggg da!!!!;)

 

kooz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj,fotball er kjedelig da!!Min samboer hater fotball og det er jeg veldig glad for:)Vi skal se på "The devil wears Prada".Og bakt potet er et must etter en tur på by`n,men nå får vi ta den hjemme i stedet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så heldig du er da!!!!!:):) aha,den skal visst vært bra har jeg hørt..... ja bakt potet det er standard etter en tur ut på byn,....;)

Ellers da??? Hvor skal vi møtes etter påske da??? virker jo som at det kommer noen da,...Kjempe koselig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Nå har jeg stappa i meg pizza med hvitløksdressing så blir spennende å se hvodan magen reagerer på det:)Uansett var det digg...:)Jeg stemmer fortsatt på at vi tar treffet vårt på peppes på jessheim jeg da.I dag har det vært så deilig vær ute og jeg har sitti på terassen sammen med naboen og babyen hennes på 3 mnd.Kosa oss skikkelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh... Jeg har nettopp dytta i meg litt pringles nå,fikk litt dårlig samvittighet,så nå var det fram med vannflaska;)#gliser# ellers da,, har du fått dilla på noe helt spesielt ennå eller?? Det har ikke jeg....

Var filmen bra i går??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen i går var bra helt til vi sovnet på sofaen begge to...;)Skel se resten nå etterpå da.Hehe...Jeg har ikke fått sånn superdilla på noe men jeg spiser nesten ikke godis;potetgull eller drikker brus.Veldig uvant for var helt avhengig av alt av søtsaker før jeg ble gravid.Jeg drikker masse vann i løpet av dagen,og melk er veldig godt med jordbærpulver oppi."Vanlig" melk drikker jeg aldri ellers.Mye rart som skjer altså.Frukt også er en slager om dagen.Kjøpte en hel annanas som jeg skal dele opp etterpå:)Det er så godt.Også har jeg kjøpt honningmelon og mango:)Og luktesansen er blitt litt rar til tider...Gikk forbi fiskedisken på butikken forrige dagen og syntes at det luktet kjempegodt:)At det går an sier jeg assa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere

 

Ser dere skravler fælt her inne :-)

Jeg er fra Øvre Romerike og det høres veldig koselig ut å treffe andre i samme situasjon. Selv er jeg 10+5. Som dere ser av nicket mitt så er det 2 forsøk. Mistet i september. Så til fredag har vi fått time på Ahus for første ul. OG JEG GLEDER MEG. Kjenner jo at det er helt annerledels denne gangen. Sist fikk jeg blødninger i uke 11, men fikk beskjed om at det hadde vært dødt i 3 uker. SÅ denne gangen kjenner jeg at det vokser. Super moro.

Kan jeg spørre hvor gamle dere er?

 

Vi har ikke sagt det til noen ennå. Kun noen ytterst få. Så nyheten sprekker nok på fredag etter ul. Sa jeg at jeg gledet meg... he he...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yepp her skavles det:) hehe..velkommen skal du være.... Uff må være trist å miste.....Så bra at du kjenner at det vokser da!!!!;);)

Hvor på Øvre romerike er du fra ??Jeg er 23 blir 24 i august.. enn du da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.... Jeg må liksom ha noe digg jeg da......joh!!!fått litt små dilla på grønne epler da....Også kan jeg ikke fordra steke lukt....ÆSJ.....Honningmelon og mango er digg da...;)FISKELUKT????????????????????????????hehehehe....... sorry ass.....Æsjh.....gleder meg masse til å treffe folka som er i samme område som oss på BIm treffet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 2forsøk!Jeg er fra Kløfta og er 25 år(blir 26 i april).Jeg har ingen barn fra før men samboer har en datter på 7 år.Jeg er 10+3 i dag.Så trist å høre at du har mistet en gang før;men godt at du kjenner at det vokser nå da:)Du er hjertelig velkommen til å skravle med oss her inne og å bli med på treff etter påske:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...