Gå til innhold

Skravletråd for oss i omegn Nardo/Risvollan :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da må jeg bryte inn å sladre litt......... Krølle ligger på føden just nu! :)

Jenta kommer vel før kvelden tenker jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer til Krølle da:-) Håper alt gikk bra og at dere koser dere masse med den lille. Håper d snart er min tur!!

Skrevet

Hei damer :)

Ikke mye action på tråden vår.. ;)

E no hjemkomme, da... kom hjem på mandag, og det går fint med oss.. Bynne så smått å få taket på amminga oxo, heldigvis.. :)

Barseltåran må æ vel kanskje innrøm at, joda, dæm har nok meldt sin ankomst... *ler* Kort vei mellom latter og tåra.. Hehe.. Sambo bare riste på hodet og humre.. Må jo flir nån ganga æ å, for æ ane jo faktisk ikke koffer tåran trille.. ;)

-men det e heldigvis itj SÅ gærli, da.. E bare liiittegranne sensitiv.. *sss*

Kolles e ståa te dokk da, damer? :)

Skrevet

her har det ikke skjedd så mye ennå. ni dager til termin nå...håper på litt fortgang i sakene snart:-) var det jente du fikk? misunner deg nå litt da som har fått ut ungen;-) tiden etterpå tar jeg som den kommer. e vel helt normalt å være litt ustabil den første tiden. men høres ut som om d stort sett går fint m dere da.

Skrevet

Jeg bor i Torsvegen på Nardo!!!

Har termin 19.juni, venter gutt:)

Skrevet

da bor du vel ganske nær meg. bor i baldersvei. har termin 7.april:-)

Skrevet

Jeg bor forresten i Søndre Risvolltun.. like ved kirka, det.. :)

Johanna og EM82 -januarbaby, hvor bor dere?

Rekner forresten med at jeg rusler over til DIB snart nå.. men vi møtes vel der, håper jeg? :) Kikker vel innom denne tråden i ny og ne, men da må dere være flinke og holde den oppe, så jeg finner den.. ;)

Skrevet

møtes vel på DIB etterhvert ja...venter fortsatt jeg...en uke til termin, så får vel bare smøre meg med tålmodighet....

Skrevet

Jepp vi bor i mytologiverden begge to så!!!:)

Snart termin du ja, lykke lykke til...

Må nok vente i 81 dager jeg før termiin er her!! MEn det går vel fort tenker jeg!

Skrevet

takk for d:-) jada, går helt sikkert fort til juni. jeg syns d går litt treigt igjen akkurat nå da;-)...men tror heller ikke helt d har gått opp for meg heller at d kan skje når som helst...

Skrevet

Får håpe ting skjer snart, da.. Den siste ventetida er jaggu lang.. ;)

Skrevet

Adaluna; hvor ved NC bor du? :)

Skrevet

Da må vi gratulere Eva- aprilbaby med ei lita jente!! Moro!! Grattis :))

Skrevet

Gratulerer med baby Krølle. Har jenta fått noe navn ?

Jeg bor i Baldersveg. Ellers så går nå dagene. Synes det er kjempetravelt med den nye sjefen i hus. Gleder med til trilleturer nå. Regner med at du snart er klar du også ??

Skrevet

Jada, jeg begynner så smått å bli rede.. :) Litt vondt i stingene enda, så jeg klarer liksom ikke helt de leengste turene enda, da, men det kommer seg nok i løpet av denne uka, tenker jeg.. ;)

Ja, snuppa har fått navn; Christine Helen (jeg har samme mellomnavn) :)

Hvordan er hjemmetilværelsen hos dere da? sover dere om nettene? går amminga bra? Vi begynner så smått å få litt mer rutine nå.. holder på å få til den 3timers'en ifht mating.. den er ikke helt i boks enda, men vi er godt i rute, tror jeg :) Så nå har vi hatt 2 snart tre rolige døgn her, hvor hun har sovet de siste to nettene (bortsett fra amminga da, selvsagt.. ;) ), og det må jeg bare si er veldig deilig, selv om jeg sjølsagt er trøtt som ei strømpe når jeg ruller ut puppen på natta.. ;-p *ler*

Skrevet

på tide å dytte oss litt opp igjen. her skjer d lite for tiden. sitter m skikkelig mensmurringer og ubehag i rygg og mage, men d blir liksom aldri noe fart på sakene....sover dårlig om nettene og e trøtt og lei...skikkelig kjipt med andre ord. men den har visst allverdens tid denne babyen. begynner å tvile på om hun har tenkt å komme ut noen gang:-(

Skrevet

Usjameg, den tida der er ikke morsom!! Men jeg håper virkelig at du klarer å slappe av mest mulig nå, og aller helst få sovet litt også.. Ikke umulig at noe såvidt er i gjære, vet du.. Hat du prøvd å ta et par paracet da? La de virke mens du tar en lang dusj eller et bad før du legger deg.. Det funka litt for meg.. Men dette er jo selvsagt individuelt, da..

Skrevet

prøvd litt m paracet, men synes ikke d hjelper noe særlig. håper bare d skjer noe ordentlig snart, men ser ikke slik ut:-(

Skrevet

jaja, så feil kan man ta:-) jenta kom før lunsj 4.april. fødselen gikk fort, så skal ikke klage, men bekkenet fikk seg en trøkk da hun kom. så har ikke vært så veldig mobil etterpå. Men nå er vi hjemme igjen og ting går nå gradvis litt bedre. godt å være i mål:-)

Skrevet

Næmmen, DEt må jeg si!! :)))

Ingenting som skjer, nei.. hehe.. Så moro, da, og grattis så mye med snuppa :)) Blir spennende å høre fødselshistoria di etterhvert :)

Nå får du bare kose deg masse i dagene fremover, og sove når jenta sover.. ;)

Så blir det vel snart noen trilleturer på oss, får vi håpe.. Adaluna er klar som et egg, og venter på oss "etternølerne".. ;)

Skrevet

ja, skjedde fort når det først skjedde:-) e med på tur så snart jeg klarer å gå litt lenger enn fra soverommet til stuen;-) har du kommet deg igjen etter fødselen? gleder meg til å få kroppen litt mer på skinner igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...