Gå til innhold

Skravletråd for oss i omegn Nardo/Risvollan :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja.. det er visst bare å smøre seg med tålmodighet, virker det som.. ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp...ikke noe annet å gjøre;-) hun kommer når hun kommer. men begynner å bli litt lei av bekkenløsning, trøtthet og endeløst mange forkjølelser:-) så håper alt dette bedrer seg MASSE når hun kommer ut.

Skrevet

åh.. *bank-i-bordet* Har vært så velsignet og sluppet unna forkjølelsene osv, jeg.. og det ER jeg så glad for...!! :) Min store frykt nå, er at jeg skal bli syk nå som det er like før.. DET gidder jeg ikke.. ;)

Bekkenløsninga har faktisk blitt litt bedre til meg.. Antakeligvis fordi hun har kommet litt lenger ned og dermed stabiliserer bekkenet litt.. samt at jeg går til fysio, da.. :) Hjelper det også.. ;) Også prøver jeg å tøye mye.. Det er slitsomt og ubehagelig/vondt, men det hjelper... :)

Skrevet

synes jeg har vært sammenhengende syk på en eller annen måte siden jeg ble gravid....fullt så ille e d ikke da, men immunforsvaret e nok litt kjørt. e også livredd for å bli syk igjen rett før fødselen....

bekkenløsningen e blitt litt verre igjen syns jeg, men hun ligger kanskje ikke så langt nede ennå. når var d d begynte å bli bedre til deg? har spredt seg til framsiden, mens før satt den bare bak på høyre side. går også til fysio, og d hjelper jo litt. ellers e d vel bare å smøre seg m tålmodighet og håpe at ting blir bra igjen etterhvert.

Skrevet

Tja, begynte vel å bli litt bedre for et par uker siden, tror jeg.. Men så har jeg tøyd mye også da, i tillegg at jeg nok ikke er av dem som er rammet verst...

Skrevet

får prøve å tøye litt mer ja...litt slitsomt å være så lite mobil når man e vant til å gå rundt som man vil. men, snart e babyen ute, og d e nok verdt d:-)

Skrevet

Ja.. sant.. Må si jeg kjenner meg litt igjen i noe av det som skrives under tråden "du vet du er stor når..." ;-p

Skrevet

hehe...hadde ikke lest den før. bra d ikke bare e meg:-)

Skrevet

Ja, jenter? Her er det ikke mye action, gitt.. ;)

Noen som ligger og verper, kanskje?? ;)

Ingen tegn hos meg enda, vertfall, men nå begynner jeg bli rimelig klar.. Vil egentlig bare få det overstått... :)

Skrevet

skjønner jeg godt....begynner å bli rimelig klar selv jeg;-) men e jo ikke så lenge igjen for deg når da:-)

Skrevet

nei, heldigvis.. 7 dager igjen idag.. men håper selvsagt i det lengste at hun kommer litt før.... :))

Begynner å bli grådig nyskjerrig på hvordan hun ser ut :)

Skrevet

heldiggris....e jo lov å håpe at hun kommer litt før ja....e også kjempenysgjerrig på hvordan hun ser ut. uansett ikke så lenge igjen nå!

Skrevet

Ny dag, nye muligheter... Men tegn te fødsel? Næh! :(

Må nok bare smør mæ med tålmodighet, ja.. :-/

Vi har barnehelg i helga vi, da (sambo har ei datter på 5,5 år fra før) :)

Rekne med at det blir ei rolig helg med my kos og klem, iom at det her jo vil vær siste helga hennes uten å måtta del oppmerksomheten med baby'n...

Vi må vel ta en liten prat med a igjen om koss det blir fremover no, tenke æ.. Itj så greit for ei lita ei å ta te sæ og husk på alt heller.. ;)

Planer for helga dokk da, damer?

Skrevet

ikke så mange planer nei. har en plan om å være sosial på søndag dersom formen e ok....ellers e hverdag og helg ganske like for meg i øyeblikket, og føler meg stort sett totalt hjernedød...så skal vel fortsette m d;-)

Skrevet

Hehe, god beskrivelse! Kjenne mæ igjen der!! ;)

Skrevet

God formiddag, damer :)

Ny uke, nye muligheter :)

3 dager igjen til termin for min del.. Formen har ikke vært på sitt beste i helga, men har en noe bedre dag idag.. det hjelper :)

Nå skal jeg til Heimdal på kafè.. må bare komme meg ut litt og gjøre noe annet, kjenner jeg... ;)

Hvordan er formen deres da?

Skrevet

3 dager igjen du ja, nærmer seg med stormskritt da! :) Har 6 uker igjen jeg, så må nok smøre meg med tålmomdighet enda en stund.. Formen er heldigvis bra, så skal nok holde ut de siste ukene også! Går ut i permisjon til påske,begynner å glede meg til det nå! Håper våren kommer tilbake igjen snart så vi kan nyte den siste tiden og være litt ute!

Skrevet

hei, hei:-) 19 dager igjen til termin her...e nok litt tid igjen, men nærmer seg... gleder meg som en hund til å bli ferdig:-)

Skrevet

Det er meldt finvær f.o.m. imorgen av.. håper det kommer.. trenger en "oppkvikker" nå.. Er helt "peist".. null energi.. og så mye nedpress at jeg knapt klarer å stå på bena til tider.. men noen andre tegn til "action"?? Åhå.. nånei, du... :( 2 dager igjen idag.... Herregud, snart begynner jeg å telle timer... Sliten og lei nå.. ;)

Skrevet

men da skjer d sikkert noe snart iallfall. e jo ikke rart at du e sliten. e kjempesliten selv jeg, og e fortsattt 17 dager til min termin. håper den kommer snart da!

endelig litt finvær igjen iallfal:-) merker at jeg blir i bedre humør av at d e sol ute selv om jeg ikke kan være så mye ute og nyte d. nå håper jeg at snøen forsvinner for godt og at d blir skikkelig vår ute!

Skrevet

Ja.. enig.. herlige våren!!! :))

Var jo SÅ deilig å våkne til fuglekvitter, da.. Det gjør underverker med humøret, ja.. :) Får jo så lyst til å gå seg tur, vettu, men iom at jeg har så mye nedpress nå, så går nok det dårlig.. :( Men tenker jeg skal dra ut en plaststol på verandaen og sette meg der med boka mi og få litt ettermiddagssol :))

Var på sv.sk.kontroll idag.. alle mål var fine.. Men skulle ønska han kunne ha sjekka ifht modning og åpning, men.. jaja.... nysgjerrig som py.. hehe *ler*

Skrevet

jaja...så snødde d igjen da....typisk d. e vel sånn d e i mars. da reiser jeg vekk for helgen, så håper ikke d blir noen fødsel de første dagene;-) lykke til dersom d blir noe fart på din:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...