Krølle79 Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #26 Skrevet 12. mars 2007 ja.. det er visst bare å smøre seg med tålmodighet, virker det som.. ;-)
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #27 Skrevet 12. mars 2007 jepp...ikke noe annet å gjøre;-) hun kommer når hun kommer. men begynner å bli litt lei av bekkenløsning, trøtthet og endeløst mange forkjølelser:-) så håper alt dette bedrer seg MASSE når hun kommer ut.
Krølle79 Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #28 Skrevet 12. mars 2007 åh.. *bank-i-bordet* Har vært så velsignet og sluppet unna forkjølelsene osv, jeg.. og det ER jeg så glad for...!! Min store frykt nå, er at jeg skal bli syk nå som det er like før.. DET gidder jeg ikke.. Bekkenløsninga har faktisk blitt litt bedre til meg.. Antakeligvis fordi hun har kommet litt lenger ned og dermed stabiliserer bekkenet litt.. samt at jeg går til fysio, da.. Hjelper det også.. Også prøver jeg å tøye mye.. Det er slitsomt og ubehagelig/vondt, men det hjelper...
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #29 Skrevet 12. mars 2007 synes jeg har vært sammenhengende syk på en eller annen måte siden jeg ble gravid....fullt så ille e d ikke da, men immunforsvaret e nok litt kjørt. e også livredd for å bli syk igjen rett før fødselen.... bekkenløsningen e blitt litt verre igjen syns jeg, men hun ligger kanskje ikke så langt nede ennå. når var d d begynte å bli bedre til deg? har spredt seg til framsiden, mens før satt den bare bak på høyre side. går også til fysio, og d hjelper jo litt. ellers e d vel bare å smøre seg m tålmodighet og håpe at ting blir bra igjen etterhvert.
Krølle79 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #30 Skrevet 13. mars 2007 Tja, begynte vel å bli litt bedre for et par uker siden, tror jeg.. Men så har jeg tøyd mye også da, i tillegg at jeg nok ikke er av dem som er rammet verst...
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #31 Skrevet 13. mars 2007 får prøve å tøye litt mer ja...litt slitsomt å være så lite mobil når man e vant til å gå rundt som man vil. men, snart e babyen ute, og d e nok verdt d:-)
Krølle79 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #32 Skrevet 13. mars 2007 Ja.. sant.. Må si jeg kjenner meg litt igjen i noe av det som skrives under tråden "du vet du er stor når..." ;-p
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #33 Skrevet 13. mars 2007 hehe...hadde ikke lest den før. bra d ikke bare e meg:-)
Krølle79 Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #34 Skrevet 15. mars 2007 Ja, jenter? Her er det ikke mye action, gitt.. Noen som ligger og verper, kanskje?? Ingen tegn hos meg enda, vertfall, men nå begynner jeg bli rimelig klar.. Vil egentlig bare få det overstått...
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #35 Skrevet 15. mars 2007 skjønner jeg godt....begynner å bli rimelig klar selv jeg;-) men e jo ikke så lenge igjen for deg når da:-)
Krølle79 Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #36 Skrevet 15. mars 2007 nei, heldigvis.. 7 dager igjen idag.. men håper selvsagt i det lengste at hun kommer litt før.... ) Begynner å bli grådig nyskjerrig på hvordan hun ser ut
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #37 Skrevet 15. mars 2007 heldiggris....e jo lov å håpe at hun kommer litt før ja....e også kjempenysgjerrig på hvordan hun ser ut. uansett ikke så lenge igjen nå!
Krølle79 Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #38 Skrevet 16. mars 2007 Ny dag, nye muligheter... Men tegn te fødsel? Næh! Må nok bare smør mæ med tålmodighet, ja.. :-/ Vi har barnehelg i helga vi, da (sambo har ei datter på 5,5 år fra før) Rekne med at det blir ei rolig helg med my kos og klem, iom at det her jo vil vær siste helga hennes uten å måtta del oppmerksomheten med baby'n... Vi må vel ta en liten prat med a igjen om koss det blir fremover no, tenke æ.. Itj så greit for ei lita ei å ta te sæ og husk på alt heller.. Planer for helga dokk da, damer?
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #39 Skrevet 16. mars 2007 ikke så mange planer nei. har en plan om å være sosial på søndag dersom formen e ok....ellers e hverdag og helg ganske like for meg i øyeblikket, og føler meg stort sett totalt hjernedød...så skal vel fortsette m d;-)
Krølle79 Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #40 Skrevet 16. mars 2007 Hehe, god beskrivelse! Kjenne mæ igjen der!!
Krølle79 Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #43 Skrevet 19. mars 2007 God formiddag, damer Ny uke, nye muligheter 3 dager igjen til termin for min del.. Formen har ikke vært på sitt beste i helga, men har en noe bedre dag idag.. det hjelper Nå skal jeg til Heimdal på kafè.. må bare komme meg ut litt og gjøre noe annet, kjenner jeg... Hvordan er formen deres da?
-Johanna- Skrevet 19. mars 2007 #44 Skrevet 19. mars 2007 3 dager igjen du ja, nærmer seg med stormskritt da! Har 6 uker igjen jeg, så må nok smøre meg med tålmomdighet enda en stund.. Formen er heldigvis bra, så skal nok holde ut de siste ukene også! Går ut i permisjon til påske,begynner å glede meg til det nå! Håper våren kommer tilbake igjen snart så vi kan nyte den siste tiden og være litt ute!
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #45 Skrevet 19. mars 2007 hei, hei:-) 19 dager igjen til termin her...e nok litt tid igjen, men nærmer seg... gleder meg som en hund til å bli ferdig:-)
Krølle79 Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #47 Skrevet 20. mars 2007 Det er meldt finvær f.o.m. imorgen av.. håper det kommer.. trenger en "oppkvikker" nå.. Er helt "peist".. null energi.. og så mye nedpress at jeg knapt klarer å stå på bena til tider.. men noen andre tegn til "action"?? Åhå.. nånei, du... 2 dager igjen idag.... Herregud, snart begynner jeg å telle timer... Sliten og lei nå..
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #48 Skrevet 21. mars 2007 men da skjer d sikkert noe snart iallfall. e jo ikke rart at du e sliten. e kjempesliten selv jeg, og e fortsattt 17 dager til min termin. håper den kommer snart da! endelig litt finvær igjen iallfal:-) merker at jeg blir i bedre humør av at d e sol ute selv om jeg ikke kan være så mye ute og nyte d. nå håper jeg at snøen forsvinner for godt og at d blir skikkelig vår ute!
Krølle79 Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #49 Skrevet 21. mars 2007 Ja.. enig.. herlige våren!!! ) Var jo SÅ deilig å våkne til fuglekvitter, da.. Det gjør underverker med humøret, ja.. Får jo så lyst til å gå seg tur, vettu, men iom at jeg har så mye nedpress nå, så går nok det dårlig.. Men tenker jeg skal dra ut en plaststol på verandaen og sette meg der med boka mi og få litt ettermiddagssol ) Var på sv.sk.kontroll idag.. alle mål var fine.. Men skulle ønska han kunne ha sjekka ifht modning og åpning, men.. jaja.... nysgjerrig som py.. hehe *ler*
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #50 Skrevet 22. mars 2007 jaja...så snødde d igjen da....typisk d. e vel sånn d e i mars. da reiser jeg vekk for helgen, så håper ikke d blir noen fødsel de første dagene;-) lykke til dersom d blir noe fart på din:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå