Krølle79 Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Lager en ny en, jeg.. Var så mye "dytting" på den forrige, samt at den hadde ramla så langt bak.. Hvis jeg ikke husker feil, så er det oss foreløpig som har signert den forrige tråden...; *Eva -aprilbaby *EM82 -januarbaby *Lille My *Adaluna *Krølle79 Noen flere? Kjekt å ha noen å trille med når den tid kommer..
Krølle79 Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. mars 2007 Åsså kan vi jo skrive en liten "oppsummering" om oss selv, eller hva? Satser på at flere enn meg lider av gullfiskhukommelse-syndromet.. ;-p Jeg er 27 år og bor mellom NC og høyblokka. Termin den 22. mars, dette er min førstefødte og venter ei jente
FrkVissVass Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Jeg har ENDELIG kommet meg i hus jeg å nå, på "rette siden av byen" tji-hi! (det sier jeg uansett hvor jeg bor)
FrkVissVass Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Litt om oss selv var ett bra initiativ 25 år på Utleir/AkkaBakka termin 21.april og venter jente Har en gutt som blir 5 i år
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Hei ja:-) e 28 år, har termin 7. april, første ja, og venter jente. bor rett ved Nardosenteret.
adaluna Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Jeg er 28 år , jeg og mannen min fikk lille David 1. mars. Bor på Nardo like ved NC. Er klar for trilleturer, må bare komme meg til hektene igjen
Krølle79 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2007 Må jo bare gratulere adaluna med lille David, da.. Håper du blir snart bra igjen etter ks.. Ikke lenge til vi andre følger hakk i hæl.. Nå skal jeg til legen på kontroll.. Skal høre om han kan sjekke om jeg er moden, selv om d sjelden gjør dette nå lenger.. Men jeg er da så nysgjerrig!!! )) Var på ul igår.. heltrart å vite at dette var siste gang vi fikk se henne før vi får SE henne.. ;-p Alt var bare bra, og det ser ut til at hun havner godt over 4kg, da.. ei lita bolle... Hihi.. Hun er, selvsagt, helt vidunderlig nydelig!!! ;-p
Krølle79 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2007 Næh.. ville ikke sjekke om jeg var moden, legen.. Han sa at det er stort sett "hands off" med mindre det er medisinsk tilrådelig/begrunnet... hmm... :-/ De vil helst ikke tukle oppi der med mindre de "må".. Jaja.. Var jo verdt et forsøk.. Ellers var alt bare fint, da Hvordan er formen idag da, damer? Åh, så herlg vær! Jeg tror jeg bare må ut og rusle en liten tur, jeg.. Få med meg alle luktene og sola i fleisen.. Hvis jeg slipper unna alt for mange stikninger, tror jeg at jeg skal prøve å bevege meg mot høyblokka.. (kan jo tilføye at det er leenge siden sist jeg var ute og rusla, så ikke tro at jeg prøver åfremst som sånn supersprek, altså.. hihi..) ;-)
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #9 Skrevet 7. mars 2007 formen e ok i dag. ha ikke ruslet så mye i finværet jeg da. går litt treigt m bekkenløsning. gleder meg til å bli litt mer mobil igjen... men, men.. har vært ute og prøvekjørt bil da;-) trenger litt mer plass når babyen kommer ettersom vi har bikkje i tillegg.
-Johanna- Skrevet 7. mars 2007 #10 Skrevet 7. mars 2007 Hei,så arti å se at det er flere i samme båt! Jeg bor også på Risvollan, bor mellom NC og høyblokka jeg og. Er 25 og termin 1.mai. Blir gjerne med på trilletur når den tid kommer!
Krølle79 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. mars 2007 Hei Johanna, så moro Så bra at deter flere av oss
Krølle79 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. mars 2007 Nei, nå må jeg dytte oss opp igjen.. Vi må prøve å holde litt liv i tråden vår, jenter Hvordan er formen idag? Min er faktisk ikke så aller verst, men det kommer nok av at jeg har sovet masse inatt.. Det hjelper på.. Vurderer å rusle meg en liten tur i finværet.. til høyblokka og tilbake, kanskje.. Blir jo bare roolig gange, da, men godt likevel..
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #13 Skrevet 8. mars 2007 får bidra litt til å holde oss oppe jeg da. formen e sånn passe. har ikke sovet så godt i natt...nettopp vært på kontroll hos jordmor og fikk beskjed om at magen hadde vokst lite, så må inn igjen om en uke for å se om d vokser mer eller om d har stagnert. ellers ligger nurket med hodet ned og d har festet seg:-)
Krølle79 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #14 Skrevet 8. mars 2007 Usj da.. Får håpe den lille legger på seg litt snart, da.. Spis is! Hodet har festa seg til meg også.. Lurer på hvor lang tid det tar før noe skjer... 2 uker igjen idag...
Gjest Skrevet 8. mars 2007 #15 Skrevet 8. mars 2007 ja, får håpe d....kjenner liv der inne, og hjertelyden e fin, så e ikke veldig bekymret, men litt engstelig blir man jo....veldig spent på når d kommer til å skje noe ja:-) men regner ikke m action m d aller første, e jo fortsatt 4 uker til termin.
Krølle79 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #16 Skrevet 8. mars 2007 Klart man blir engstelig når noe ikke er helt "etter planen".. ikke no' rart.. Det er da det er godt å få oppfølging.. Sogner du også til jordmor på Sunnland elller? Jeg har Ingunn Sylte..
Krølle79 Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #17 Skrevet 9. mars 2007 Formen idag da jenter? min er ikke så aller verst idag.. men satser på en rolig dag likevel.. ble ikke noe av gåturen igår, så kaaanskje jeg tar den idag..
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #18 Skrevet 9. mars 2007 nettopp stått opp her, sitter og mobiliserer meg til å lage frokost...går til jordmor på Sunnland ja. Hilde et eller annet.
Krølle79 Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #19 Skrevet 9. mars 2007 heh.. kanskje vi bl.a har vært på ammekurs samt fødelsforberedende sammen uten at vi visste om det..? Ikke umulig.. Tror de samkjørte disse kursene...
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #20 Skrevet 9. mars 2007 det kan godt være. har du vært på noen av treffene for feb/mars/april? har ikke kunnet gå fram til nå fordi de stort sett har vært på dagtid.
Krølle79 Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #21 Skrevet 9. mars 2007 Nei, har ikke vært jeg heller.. Dette pga ulike timer til lege, fysio osv, så det har ikke klaffa..
Krølle79 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #22 Skrevet 10. mars 2007 pusher oss litt opp igjen, jeg.. God helg, damer
Krølle79 Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #24 Skrevet 12. mars 2007 Nei, nå var vi langt nede igjen, jenter.. Ny uke, nye muligheter.. Spennede å se om det blir no' baby-action denna uka, da..?! ikke mye som tyder på det her, vertfall.. 10 dager igjen, og snuppa ser ut til å trives riktig så bra der inne... Formen deres da? Min er ikke så tosken, faktisk.. rent bortsett fra lite energi, selvsagt...
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #25 Skrevet 12. mars 2007 ok her...trøtt og sliten, men hvem e ikke d. e litt tid igjen ennå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå