La Perla Skrevet 5. mars 2007 #76 Skrevet 5. mars 2007 Å, stakkars dere, for en bunnløs og ufattelig tragedie!! Jeg har ikke ord, men sender varme tanker til dere som har opplevd det verste mennesker kan oppleve. Klem
Sololight Skrevet 5. mars 2007 #77 Skrevet 5. mars 2007 Vil bare si at jeg tenker masse på dere! Tårene triller for dere i dag også, man blir så maktesløs i en slik situasjon. Min dypeste medfølelse og gode klemmer til deg og familien din
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #78 Skrevet 5. mars 2007 uff..jeg vet ikke helt hva jeg skal si! dette er ufatterlig trist og urettferdig! ingen skal måtte oppleve slik sorg! føler med dere og håper virkelig dere har mange rundt dere som kan hjelpe dere og støtte dere i en vanskelig tid som denne. Stor trøste klem fra meg!!
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 5. mars 2007 #79 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har ikke ord, dette er urettferdig og UTROLIG trist. Stå på å kjemp dere gjennom dette.. Mange goe klemmer sennes, og jeg tenner ett lys for dere pårørende!!!
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 5. mars 2007 #80 Skrevet 5. mars 2007 @--->@---> Ufattelig trist dette her. Jeg gråter på deres veiene nå... Sinnsykt meningsløst....Jeg har ikke ord, men vi alle her hjemme sender våre tanker til dere i denne tunge stund. Som forelder må dette være det værste som kan skje!!!!!!!! Kondolerer!
energica Skrevet 5. mars 2007 #81 Skrevet 5. mars 2007 Så forferdelig, forferdelig. Så lei meg, på deres vegne. Sender de beste klemmer og tanker, vet ikke mer hva jeg kan skrive. Alt blir bare tomt... Tenker på dere
Dailis Skrevet 5. mars 2007 #82 Skrevet 5. mars 2007 Noe så ufattelig trist. Det er bare bare grusomt. Mange varme tanker sendes deg og din familie. Klem fra
Anonymium Skrevet 7. mars 2007 #84 Skrevet 7. mars 2007 Uff, dette var trist lesning. Kondolerer, jeg skal tenne et lys i vinduet for den lille gutten deres i kveld. Klemmer som varmer fra meg.
Selma62 Skrevet 7. mars 2007 #85 Skrevet 7. mars 2007 Kjære Attpåklatt, verden er virkelig ikke rettferdig og det er hindsides alt at du og dere skal rammes slik! Det er bare å gråte, her triller tårene i en flom - så skjørt livet egentlig er! Ta var på ungene deres -skriver du. Ja så sant. HVilken gave hver dag! Stor klem til deg.
trøndermamma Skrevet 9. mars 2007 #87 Skrevet 9. mars 2007 Vet ikke helt hva jeg skal si, finner ikke ord akkurat nå. Dette er så trist! Sender dere mange varme tanker akkurat nå, og tenner et lys for gutten deres!
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 9. mars 2007 #88 Skrevet 9. mars 2007 Har ikke vært her inne på evigheter, og derfor ikke fått med meg det som har skjedd. Ufattelig trist , og et levende mareritt. Føler meg så utrolig heldig som sitter her med min gutt på fanget. Sender varme tanker i deres retning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå