Feliz31 Skrevet 4. mars 2007 #51 Skrevet 4. mars 2007 Kondolerer. tårene triller, det er så urettferdig, ingen skulle behøve å få oppleve dette, vi har ingen å miste!!!!!! klem
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 4. mars 2007 #52 Skrevet 4. mars 2007 Dette er virkelig grusomt,vet ikke riktig hva jeg skal si...kondolerer.ingen burde oppleve dette.jeg føler virkelig med dere i denne tunge tiden framover.masse klemmer fra meg
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 4. mars 2007 #53 Skrevet 4. mars 2007 Eier ikke ord ( Skal be for dere alle. Go'klem fra
blåbæret Skrevet 4. mars 2007 #54 Skrevet 4. mars 2007 Så tragisk og meningsløst, kondolerer så mye. Mange varme tanker i den vanskelige stunden. klem
tiah Skrevet 4. mars 2007 #55 Skrevet 4. mars 2007 Ingen ord kan få sagt hva jeg sitter med av følelser her, men lyset er tent og dere er med i bønnen. Så håper jeg du tar vare på deg selv opp i dette, kjenner deg jo ikke med har sett at du alltid gir av deg selv, her inne og for de rundt deg.
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 4. mars 2007 #56 Skrevet 4. mars 2007 Huff, dette er noe av det verste som kan skje en familie. Ord blir fattige i slike situasjoner. Sitter med tårevåte øyne nå, og klarer ikke helt å sette meg inn i hvordan dere må ha det. Vil dele et dikt med dere som jeg synes er fint, men samtidig trist... KJÆRE MAMMA Jeg er bare en liten baby, og kunne ikke være her. Jeg dro til himmelen i stedet. Nå venter jeg på deg her. Jeg ser at du er trist og at du lengter etter meg, ser at du sørger over din lille baby, som måtte reise i fra deg. Gråt ikke mere nå mamma, for jeg har det bare bra. Her er jeg sunn og frisk. Takk for kjærligheten du ga Vi er mange små engler her oppe, og har alle foreldre vi passer på. Tenk, vi sitter på skyene å titter, ned på dere akkurat nå.... Tenker på deg og datteren din..... Varme klemmer
Superlis Skrevet 4. mars 2007 #58 Skrevet 4. mars 2007 Har ikke vært her på en stund,fikk rett og slett sjokk!! Tårene triller,kan ikke si og gjøre så mye...men skal tenke på dere..og sender mange klemmer...Kjære deg sier som de andre: vi er her for deg!!
Little Miss Naughty Skrevet 4. mars 2007 #59 Skrevet 4. mars 2007 Dette var forferdelig trist. Sender dere mine varme tanker.
Mamma'n t A & M + lille Emma Skrevet 4. mars 2007 #60 Skrevet 4. mars 2007 Så utrolig trist. Dere har min medfølelse i den vanskelige stunden. Ta godt vare på hverandre. Sender en trøste klem.
Crazy mama Skrevet 4. mars 2007 #61 Skrevet 4. mars 2007 Dette er så trist at jeg finner ikke ord. Kondolerer, jeg tenker på dere.
emil070706*kom*140706 Skrevet 4. mars 2007 #62 Skrevet 4. mars 2007 jeg bare gråter...'' ingen fortjener dette.. kondolerer så mye..
Aga:-) Skrevet 4. mars 2007 #63 Skrevet 4. mars 2007 Nei, dette var forferdelig trist. Kondolerer, jeg tenker på dere og sender alle mine varmeste tanker til dere.
Elimie :-) Skrevet 4. mars 2007 #64 Skrevet 4. mars 2007 Huff jeg er så lei meg på deres vegne... Kondolerer så masse.... vet ikke mer å si...
Reveenka Skrevet 4. mars 2007 #65 Skrevet 4. mars 2007 Neiognei - så fryktelig! Det er slikt som ikke skal skje, ikke må skje med barna våre....Jeg har ingen kloke ord å komme med, men jeg skal be for dere, og sender varme tanker i tillegg.
sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 5. mars 2007 #66 Skrevet 5. mars 2007 Uffameg så forferdelig.. Kondolerer! Medfølende og tårevåt klem sendes til deg.
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #67 Skrevet 5. mars 2007 Det var trist lesing. Ikke mye man kan si for å gjøre dette bedre, men vil bare si at jeg tenker på familien deres nå. Kondolerer.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 5. mars 2007 #68 Skrevet 5. mars 2007 Finner ikke ord:( Livet er urettferdig...... Dere opplever noe av det værste en familie kan oppleve.....Det å miste et barn. Tenkt så mye på dere,selv om jeg ikke kjenner dere. Sender varme tanker til deg og hele familien din. Klem
Candy girrrl Skrevet 5. mars 2007 #69 Skrevet 5. mars 2007 Tenker masse på dere.. Et lys er tent for dette umistelige barnet.
Urtete Skrevet 5. mars 2007 #70 Skrevet 5. mars 2007 Kjære goguttattpåklatt! Noen ganger er livet nesten ikke til å bære.... Jeg gråter med deg, og skulle så gjerne gitt deg en klem nå. Bruk oss her inne hvis du føler for det. Vit at jeg tenker på deg!
chrisallic Skrevet 5. mars 2007 #71 Skrevet 5. mars 2007 Tårene mine renner.Tenker på dere og kondulerer masse!Så ufattelig meningsløst og trist! Sender en trøsteklem din vei.
dundreihundre Skrevet 5. mars 2007 #72 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har ikke vært inne her på noen dager. Er ikke så mye annet å si enn Kondolerer Tenker på dere.
Karomamma Skrevet 5. mars 2007 #73 Skrevet 5. mars 2007 Denne må bare være langt oppe på siden, synes jeg
dritgrei hei hei! Skrevet 5. mars 2007 #74 Skrevet 5. mars 2007 jeg tenker på dere i dag også, jeg....... klem klem klem
hårsår Skrevet 5. mars 2007 #75 Skrevet 5. mars 2007 Kjære dere! Tårene triller og jeg har nesten ikke ord for hvor fælt dette var... Tenker masse på deg og din familie, og har allerede bedt Herren om å ta vare på dere, og hjelpe dere gjennom denne tunge stunden. Skal huske på å be for dere med jevne mellomrom. Herrens velsignelse over deg og dine. Stor, god klem til deg og familien din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå