Gå til innhold

En liten gutt er blitt en engel

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke hvorfor jeg skriver dette.kanskje en form for sjokk som gjør det,vet ikke.

men mormors lille gullgutt døde fra oss i dag.så langt ser det ut til å være krybbedød.jeg er i sjokk,sitter alene,og har ingen å snakke med akkurat nå.mannen kommer snart tilbake.be for oss vær så snill..

dette klarer jeg ikke alene.dere har vært meg så nær her inne,at jeg vil takke for det.dere er gode å ha.takk.

nå skal jeg snart dra å få ta farvell med gullet mitt.håper jeg klarer dette.ennå er det ikke gått opp for meg,men det kommer nok.

kommer kanskje innom senere en gang.får se hva som skjer med oss.

skjønner ikke hvorfor dette skjer jeg.

ta vare på ungene deres.

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei å nei-kjære dokke allesammen, dette var heilt forferdelig, har ikkje ord, tårene trillar, helt uforståelig at slikt skal kunne skje.........

klem...........

Skrevet

Dette er så utrolig trist. Tenker på dere.

Skrevet

Kjære kjære attpåklatt med gogutten!

Så aldeles forferdelig å lese det tragiske som har rammet dere så hardt!

Jeg har ikke ord i mitt vokabular som kan utrykke den sorgen jeg deler med dere!

Ta vare på deg og dere...det er en tøff tid!!!

Håper det er noen som gir dere den støtten og trøst som er nødvendig nå!!

Vi er her inne for deg! Vi ber og vi tenker på deg og dine masse nå!!!

Klem klem

Skrevet

Kjære deg.

Så forferdelig trist. Har rett og slett ikke ord. Tenker på deg.

Skrevet

Kjære attpåklatt!

Noe så grusomt og urettferdig!! Det er helt uforståelig og helt ubeskrivelig trist at noe sånt kan skje! Jeg sender deg og datteren din og resten av familien din mange, mange varme tanker og klemmer!

Griner for deg akkurat nå!

Skrevet

Kjære, kjære go'guttklatten

...dette er ufattelig! så trist, så uforståelig, så skremmende og urettferdig.... så mange tanker som må svirre i deg og i dere, den sterkeste tanken er vel HVORFOR? - så meningsløst og ufattelig vondt!

Jeg vet ikke hva jeg skal si, hva kan jeg si..... ingenting .... men jeg tenker på datteren din, og på deg, og på den lille engelen......

Jeg ber for dere og håper at dere sammen kan stå i dette, at dere kan finne trøst og trygghet i hverandre!

Vi er her, sammen med deg, om enn kun på nett!!!

..... mange tanker til dere..... mange mange tanker......

god klem fra

Skrevet

Så forferdelig trist! Det er ingenting vi andre kan si som kan gjøre det bedre, men vi er med dere i tankene i hvert fall. Verden er noen ganger så utrolig urettferdig. Tenker på datteren din som er ung, på deg som er mormor og har en liten i samme alder. Det er så man kan få lyst til å holde ungene fast og aldri slippe dem av syne. Vi kan jo ikke det heller...

Datteren din er heldig som har deg i nærheten. Håper dere klarer å trøste hverandre så godt som mulig.

Skrevet

Ord blir fattige! Men i tankene mine har jeg dere og vil tenne et lys for dere i kveld.

Stor, tårevåt klem fra

Skrevet

Finner ikke ord ville bare gi deg en god klem, har tent lys for din englegutt nå i kveld. Ta godt vare på hverandre.

Skrevet

Kjære deg!

Kondolerer.

Jeg er så lei meg på dine vegne. Jeg vet ikke hva jeg skal si, men vit at jeg tenker masse på deg og dine. Jeg tenner et lys for den lille gutten og ber for dere i kveld. Du er i mine tanker, du er ikke alene.

Store klemmer

Skrevet

Kjære kjære deg............skulle så gjerne holdt hardt rundt deg nå.........bare holdt deg og vugget deg i armene mine......Nå trenger dere å verne om hverandre, allesammen..... inni hjertet ditt vil din lille gullgutt alltid bo, du har vært så nær ham den korte tiden han fikk her på jorden, og du har vært verdens beste og varme mormor...det vet alle vi som har fulgt deg og din familie:-)

Jeg er sikker på at min englesøster holder ham kjærlig i armene sine nå og tar godt vare på ham for dere.......

To lys er tent her nå - et for din gullgutt og et for min søster....

Varme klemmer og tanker til dere alle sammen

Skrevet

Å kjære deg! Så ufattelig trist! Dette blir veldig hardt og vanskelig for din datter, deg og familien! Støtt hverandre alt dere kan. Føler at jeg så gjerne skulle gjort noe for dere, men vi er så alt for langt unna. Sender masse tanker, omsorg og varme til dere i dene uforsåelige og enorme sorgen.

Skrevet

Har ikke ord for dette...... Helt ufattelig at sånt skjer...

Men jeg skal gjøre som du sier, ta vare på barna mine. Ta vare på dine du også.

Mange trøsteklemmer fra meg og mine..

Skrevet

Å, nei - så grusomt! Har ikke ord for å beskrive hvor vondt jeg har av dere nå. Det er ufattelig at sånne ting kan skje. Skal be for dere!

Klem

fra

Skrevet

Kjære deg, har ikke ord =(

Skal be for dere alle sammen. Dette var grusomt trist! Sånt skal aldri skje...men så skjer det med de beste likevel.

Stakkars dere alle sammen. Skal tenne spesielt lys for lillemann og alle dere i kveld!

God klem fra meg til deg!

Skrevet

Så uendelig trist. Jeg ble helt satt ut her jeg nå... Kan bare sende mine varmeste og dypeste medfølelser. Det er vanskelig å finne de "riktige" ord...

Skrevet

Åh herrelighet, så grusomt! Stakkars stakkars dere! Varme tanker og klemmer til dere i denne tunge tiden!

Skrevet

Kondolerer så masse;-( Ufattelig trist for dere alle sammen!

Håper dere kan hente styrke hos hverandre.........

Skrevet

Uff, så ufattelig trist! Tenker masse på dere. Ta godt vare på hverandre i den tunge, tøffe tiden.

Skrevet

Vennen ,har tenkt på deg i hele dag/ kveld.Lurer på hvordan det går hos dere.

Var godt å få snakka med deg idag ,men skulle ønske det ikke var på en slik måte vi skulle snakkes "live" for første gang.

Mannen min hilser også så mye til dere ,han er helt satt ut han også.

Glad i deg vennen og håper dere klarer å komme styrket ut av dette helvete dere skal gjennom nå.

Ring når du måtte ønske,er her for deg.

koseknuseklem som er tårevåt til deg.

Skrevet

Skal hilse så mye fra (0= attpåklatt "en gogutt" =0) og takke for omtanken. Hun har lest alle hilsningene her inne.

Og til deg vår kjære venn,

bønner, gode tanker....vi sender alt vi har og vi lover at vi er her, trofaste, når du trenger oss... Det er godt å ha et sted som er sitt eget, i et fellesskap hvor omsorgen råder...funnet mye styrke i det selv.....nå er det din tur til å holdes....

Varme klemmer fra

Skrevet

Ville bare sende deg en klem jeg.....Helt grusomt og jeg sitter her måløs og fatter ikke at det går ann.....

Jeg kan ikke tenke meg hvor forferdelig det er, man skal ikke miste barna sine........Men desverre....Så skjer det.......Jeg kommer til å tenke på dere masse framover og hjelp hverandre og prat så mye du orker og klarer om det her inne...

Vi er her for deg:)

Jeg skulle gjerne reist til deg, bare for å gitt deg en klem.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...