Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jenter.

her er helgen uheldigvis forbi,hadde mannen min hjemme fra lørdags kveld til søndags kveld og da var kjempekoselig. Trur eg sliter litt med de berømte barseltårene for eg griner støtt og stadig og stakkars mannen min ble så fortvila. Skal bare holde ut i 4 netter til så kjeme han heim på friveke.han tok B.E ut på trilletur søndag formiddag slik at eg fikk sove noen timer ,det gjorde godt.Ellers så er B.E blitt 18 dager gammel og nå sover ho mye mindre på dagtid pluss at på kveldene kan ho styre på i timevis til min stor fortvilelse. Kan det være økedøgn som nærmer setg tror dere? Minifom dråpene har eg kuttet ut da eg syntes ho ble verre angående luft i magen,men tror ikke ho har kolikk da ho ikke skriker så mye selv om eg hører at det surkler i tarmene hennes.

hvem av dere hadde hatt kolikkunger og hvordan utartet det seg hos dere?

Igår kom det en slik sprutgulp igjen,stakkars lillie jenta mi,spruten stod ut gjennom nese og munn,måtte skifte alt på ho før sengetid på nytt.

Etter dette ble ho veldig grinete og sovnet ikke før kl 0030.da var eg dødssliten.Vi skal ta en trilletur snart,håper bare regnet holder seg unna noen timer enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Issy. Håper du fikk trillet deg en tur med jenta- vet hvor slitsomt det er når de små ikke vil sove så mye på dagtid. Når man er oppe om natta og kveldene er som du beskriver, er det jo duppene man kan "stjele" seg til på dagtid som oftest "redder en". Jeg har også en mann som pendler og er derfor alene hele uka- hele døgnet. Heldigvis har jeg mamma i nærheten som kan avlaste litt, bla. med henting i bhg av eldstemann osv.

Førstemann til meg hadde kolikk, og han skreik utrøstelig i timesvis kveld og natt i flere uker. Du ser ofte på kolikkunger at de har vondt i magen, for de trekker beina oppunder seg og er veldig urolige. Høres ikke ut som det er kolikk hun har, men alle unger kan ha kolikksmerter innimellom. Hvis hun "kaver" og stresser mye når hun spiser, kan det være hun svelger mye luft også... Hva gulping angår, er det dessverre slik at noen av oss har "gulpeunger", jeg er da inne på min andre.... Her hjelper det også å ta pauser i spisinga og rape dem ofte har jeg erfart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...