Ronja65 Skrevet 10. mars 2007 #51 Skrevet 10. mars 2007 Her var det visst noe som jeg misset. På tross av at jeg nesten bor her..:-) Er 42 år, samboer og har 4 herlige unger. Det er tre jenter på 17, 11 år og lille Thyra på 11mnd. Har også en gutt på 15 år. Min samboer er pappa til den minste..Jeg er svensk og min samboer er dansk. Vi trives kjempebra her i Norge og blir nok boendes her i mange år fremover. De siste 6-7 år så har jeg vært bosatt i Asker. Jobber i helsevesenet og trives kjempebra med det. Begynner på jobb i slutten av mars og utrolig nok, så gleder jeg meg til det. Thyra har også fått plass i en barnehage. Ellers så er jeg en veldig sosial person, liker å lese og lære nye ting. Er støttemedlem på Elexia, men har store planer om å gjøre det medlemskapet mere aktiv. Synes jeg er veldig heldig som har blitt kjent med så mange flotte mammaer her inne. Her følger vi hverandre i gleder, sorger og i hverdagen. Klem til dere alle.
Plutseliten :) Skrevet 11. mars 2007 #52 Skrevet 11. mars 2007 Hei! Er 38 år, samboer med verdens snilleste mann på 39 år. Jeg har en jente på 15 år, han har gutt på 8 år og jente på 6 år, og sammen har vi en nydelig liten guttebaby på 5 mnd Jobber i helsevesenet og bor i Bærum
AnonymeAnine Skrevet 11. mars 2007 #53 Skrevet 11. mars 2007 34, en sønn på 10 mnd, og en herlig samboer:) Bor i Oslo.
tufsemor Skrevet 11. mars 2007 #54 Skrevet 11. mars 2007 Hei alle sammen. Jeg har våget å melde meg inn i forumet her til tross for at jeg ikke kan skilte med en smårolling; minstemann er 5 år. Håper å få "være med" da jeg har hørt det er så flott fellesskap her....? Jeg har to barn til på snart 7 (jente) og 15 (gutt), er samboer med far til de to minste og jobber i helsevesenet 75%. Håper vi prates:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. mars 2007 #56 Skrevet 17. mars 2007 Jeg er altså helt fersk på disse sidene. Kjenner ingen her, men kanskje vi kan presentere oss kort ? Hadde vært kjekt det.. Jeg kan jo begynne jeg.. Er altså 41 år og fødte mitt 4.barn, en gutt som heter Jens, den 26.02.07. Har tre jenter fra før. De er 11, 9 1/2 og g 3 1/2 år gamle. Vi og barnas far bor i Trondheim.. Dere da ? Anita65 ....og jeg bare kopierte dette inn for Anita65:-))
Anita65 Skrevet 17. mars 2007 #57 Skrevet 17. mars 2007 Det ble en liten feil da jeg skrev. Men jeg er altså 41 år og fikk en gutt 26.02.07. Har tre jenter fra før. De er 11, 9 1/2 og 6 1/2 år gamle Vi bor sammen med pappan i Trondheim.
61-modell Skrevet 19. mars 2007 #59 Skrevet 19. mars 2007 Hei Jeg er av og til her og leser, og skriver litt. Men jeg føler meg gammel akkurat nå. Har visst fått en selvfølelse-nedtur jeg også, slik som en annen skriver om på dette forumet i går eller forgårs. For både jeg og min mann er mye eldre enn dere som presenterer dere her. Hvor ble det av geria-gruppa fra BIM gravid moden alder, forresten??? Men dere er alle veldig flotte damer, altså, Tenker også på om hvis alle her gav en hundrings til kontonummeret til foreningen til støtte ved krybbedød, da ville de fått en del penger. Har støttet dem tidligere, men nå blir det for mye penger ut, men en hundrings skulle jeg saktens klare. (Har i det siste gitt nokså mye til Kreftforeningen øremerket kreftsyke barn.) Hva tros om det, jeg mener penger til krybbedød-støtteforening??? Ja, jeg går ellers mot 46 og bor i Bærum. Har heller ikke doktorgrad, og har også sluttet å bekymre meg pga. det. Mye bakgrunn fra musikk (klassisk) men ble litt mer "rocka" da jeg jobbet i ungdomsskolen som musikklærer. --Har sluttet med det, og får se videre senere. To barn -en snart fjortis og en snuppelure snart 9 mnd.
Travelmor Skrevet 19. mars 2007 #60 Skrevet 19. mars 2007 Jeg har vært her en stund, men ikke presentert meg. Jeg har altså gått fra å være ung mor, til sånn mamma-midt-i-mellom. Så våkna jeg opp en dag og var blitt en gift(ig) og moden mamma til hele fem barn! En stor, noen midt i mellom og en baby. For tiden tar familiebedriften Rotehuset AS det meste av min tid, men en vakker dag skal jeg dyrke frem egne interesser..
Odd Molly Skrevet 1. april 2007 #62 Skrevet 1. april 2007 Ny her jeg også... Jeg er 36 år med en samboer på 34, vi har to skjønne gutter på 2 og 4 år. Jobber som lærer. Bor på sørlandet. Liker å lese, drikke rødvin, vårens første utepils, er typisk guttemamma (om det finnes) og liker i grunn å henge opp ned på en gren eller huske så høyt at det kiler i magen. Er noen ganger "dausliten", men trives med tilværelsen min. Drømmer om et barn til, men samboer nekter plent... Vi sliter litt så det er nok en medvirkende årsak. Hopsann, ble veldig personlig her nå. Føles fint å være her! Har snik lest litt...
Luka har 4barn♡ Skrevet 2. april 2007 #63 Skrevet 2. april 2007 Jeg er meg og har 4 barn. De er i alderen 16, 13, 5 og snart 2. Vi har 3 katter og har lyst på hund. Jeg er gift og vi jobber fullt, så dagene går. Jeg er glad i å leve og koser meg mye, er 42 år.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 11. april 2007 #65 Skrevet 11. april 2007 37 år, samboer med verdens snilleste mann på 34.Har to barn,ei på 17 år og en gutt på 4.5 mnd.jeg bor i Stavanger.
Gjest Skrevet 12. april 2007 #66 Skrevet 12. april 2007 Hei, ikke så aktiv her inne, men titter innom noen innlegg, kan jo være noen tips å ta med seg Jeg er - 72 modell, mor til 2 skjønne gutter, eldste på 16 og yngste på 6 uker.. Koser meg veldig om dagen, lange turer og babyprat. Litt annet å få en liten nå i moden alder enn forrige gang når jeg gikk på videregående, og vennene mine var mest opptatt av fest.. Nå er de også opptatt av barn.. johoo.
Gjest Skrevet 12. april 2007 #67 Skrevet 12. april 2007 Så kan jeg jo legge til at vi bor like utenfor Oslo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå