Gå til innhold

Jeg vet jeg maser men...presentasjonsrunde...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ops, denne har visst gått meg hus forbi, men da får jeg jo en sjanse nå:

42, gift, og har sammen med mannen min fire jenter på 1, 4, 6 og 7 år.

Bor på Øvre Romerike, og skal om bare fire dager ut i jobb igjen......Har ventet lenge på den dagen, men nå gruer jeg meg mest. Det verste er at jeg kanskje blir nødt til å starte karrieren med å være hjemme med en syk revunge som har snørr i snuta og er tett i brystet og bare vil henge på mammaen sin alle våkne timer i døgnet akkurat nå...jaja.

c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ekte finnmarking men er flyttet (nesten helt) til litt sør for oslo. Er akkurat rundet det magiske tallet; 40 og er kjempefornøyd med det!

Førti feit og ferdig egentlig....hahahaha....

Har en datter (Jojo) som er ti mnd. Hun er verdens snilleste, staeste, lureste, mest utspekulerte osv osv unge ;-)))) De daglige kampene er det for det meste hun som vinner....

Jeg er for det meste i godt humør, tar ikke meg selv så høytydelig, er B-menneske (huff!!!) men det er hedigvis Jojo også ;-)))

Jeg skal være hjemme med Jojo et år til ihvertfall, men har litt jobb hjemmefra.

Skrevet

Mase, mase, mase... :o)

Gammel kjærring (41.....42 til høsten) fra vakre Helgeland, gift med Trollfar og to supre, flotte trollunger på 4 1/2 og 2 år. Bor på det sentrale østlandet, nærmere bestemt Bærum, og har bodd her i 20 år.

Leker Tårnfrid, har nettopp forlatt turnustilværelsen til fordel for dagtid og fagrøysla.

Liker mat, sjokolade, bøker og stryke klær. Hater å vaske bad.

Skrevet

Moden mamma midt i 30-årene fra midten av Norge her!

Har samboer og to fin-fine jenter tett-i-tett. Jobber hver dag, og barna stortrives heldigvis i barnehagen.

Ellers liker jeg god mat, rødvin, musikk (avhengig), gode samtaler, et deilig bad, sjokolade, snillhet, omtanke...... i det hele tatt alt som er godt!:-)

Skrevet

er litt lat i dag...

trykk på nicket mitt - og vipps..profilen min ;-) thihi

Skrevet

Hallo ja ny her på dette forumet, men har vært mye på Barnimagen/ ufrivillig abort.

Jeg er 34 år gift med verdens varkreste mann og vi har en nydelig datter på 20 mnd :-)) som er like snill som hun er sta:-) Vi har vært sammen i 18 år så jeg fant min store kjærlighet tidlig i livet.

Jeg jobber som Rådgiver i Norges største bank ;-) og her stortrives jeg, bor på Romerike.

Skrevet

Er litt til og fra på dette forumet. 39 år, gift, 3 gutter på 12,10 og 1 år.

Barna har, til tross for aldersforskjellen, samme far. Jeg er på utkikk etter jobb om dagen- og er veeeldig kresen. Ønsker meg en deltidsjobb da jeg syntes jeg har rimelig mye å gjøre her hjemme også.

Skrevet

Hei =)

Jeg er 40, har 6 barn fra 16 mnd til 22 år (4 gutter og 2 jenter) og så er jeg gift med min beste venn.

=)

Bor i USA, men kommer fra Trondheim-

Skrevet

Er ganske ny her jeg. Har tittet litt en periode, men nå vil jeg jammen skrive litt også, virker så koselig her.

Jeg er 29 år, 30 nærmer seg med stormskritt, så begynner å føle meg litt moden:-) Har to gutter på 4,5 år og 11 mnd, og er gift med verdens snilleste mann. Bor på indre Østland. Jobber i helsevesenet, og skal tilbake på jobb om 2 uker. Er veldig glad i å lese, og bruker endel tid her på Dib.

Skrevet

Jeg er forumets lille "drittunge", hehe og har enda ikke sagt hvor ung jeg er, hehe.I reddsel for å bli kastet ut.

Er gift med en mann på snart 36, har fire barn fra 6 mnd til 6 år.

Er egentlig student da, men har blitt mer avbrutt en ikke i studiene så langt, så dette varer=D

Jobber som servitør så lenge, og er egentlig ganske bra der jeg jobber så..

Ellers går jeg delvis hjemme nå, er veldig glad i å bake, lage mat og strikke, hekle og annet. Og det var visst det jeg fikk av husmorgen, hehe.

Oppfatter meg selv som ganske blid, og surrer rundt i en konstant ammetåke=D

Skrevet

Heisann! Jeg er 31 år. Samboer og mor til en gutt på ni måneder. Vi er bosatt i Trøndelag.

Foruten klesvask, rydding, foring og bleieskift går dagene med til å lese litt, strikke, gå tur og være litt sosial her inne eller ute blant folk (i den virkelige verden). Er også korpsmusiker, men har permisjon på ubestemt tid.

Skrevet

Har igrunnen nettopp oppdaget dette forumet og her virker det jo skikkelig trivelig.

Jeg er 39 år, bor i Tromsø, har en gutt på 20 mnd og en bonusdatter på snart 13 (helgebarn). Bor sammen med mannen i mitt liv som jeg fant seint og derfor kom seint i gang. Kanskje blir det en til før vi gir oss. Vil helst ikke være for langt ut i førtiåra. Que sera sera, eller noe sånt.

Skrevet

Jeg er innom en sjelden gang og smugtitter ;) -men ikke skrevet noe innlegg her, tror jeg....

Jeg er 36 år, bor i Oslo, har 3 nydelige gutter på 13,12 og 1 år. Sistnevnet er en super attpåklatt. Jeg har vært alene med omsorgen for de to eldste i ca 7 år, inntil jeg møtte min snille samboer. Han var tøff og hev seg inn i rollen som stefar 24 timer i døgnet.

Skrevet

Jeg er 32,5 år,

førskolelærer, ped.leder på en småbarnsavdeling,

gift,

to sønner,

meldte meg inn i vg's vektklubb i dag og håper jeg kan gi meg selv en dyr badedrakt i belønning for vekttap (jeg har aldri innvistert i badetøy fordi jeg hater å gå i det...).

Skrevet

Det er godt du peser oss litt, frua! Jeg har ikke sett tråden før nå, jeg...

Jeg er Trollet her inne. Mamma til to store jenter på snart 12 og 15 og Theodor som blir ett år neste uke. Innflyttet til Nesodden hvor jeg har funnet roen. "Nära havet vill jag bo..." Veldig sosial, men ikke i så store forsamlinger for da piper øra mine så fælt. (Tinnitusen har dessverre vært min faste følgesvenn i nærmere 5 år) Elsker musikk, liker å le, lese, leke, lage mat, bade og å se film.

Skrevet

Har tjuvstartet litt her, fordi jeg digger det positivistiske oppbackende miljøet her inne.

Jeg er 34 og samboer med min nybakte 40 åring. Sammen venter vi nr 2 i april. Nr 1 er en sprudlende, morsom og bestemt 2,5 åring som bare er til å spise opp når hun skrur på sjarmen.

Jeg har bodd mange år i Oslo - og stortrivdes der - men er nå tilbake i Vestfold igjen og det på 4. året. Jeg har jobben min fortsatt i Oslo, men det blir nok minst ett år til jeg vanker der igjen.

Skrevet

Ops,bra du maser litt,har ikke vært med på denne! Er 37år,gift med nylig 40åring:) Og mor til 4 herlige barn i alderen 15år-11mnd:) Bor på vestlandet.

Skrevet

Tror egentlig dette er det fineste forumet inne på dib..

Jeg er snart 35 år, gift med min aller beste venn, og til sammen har vi fem barn. Gutt på snart 19, gutt på snart 17, gutt 11, gutt 2 år og ei lita snuppe på snart 7 mnd. Jobber som psykolog for barn og unge, og elsker jobben min.

Driver mye med litt av hvert, mest tøyvask, turgåing og aktiv sosialisering. Er fryktelig glad i bøker.

Skrevet

Mest innom og leser her jeg, og synes det er en utrolig god tone her inne.

Jeg er 37 år, og samboer 42.

Jeg har to barn fra før, ei jente på 17, og en gutt på 12. Sammen fikk vi lille Fabian som nå nærmer seg 5 mnd. med stormskritt.

Dagene går mest med til minstemann, men jeg koser meg veldig!!

Gåturer hver dag er ett must:-)))

Skrevet

Heisann :0)

Jeg er en sunnmørsjente på snart 31 år ,er gift på 6 året med verdens beste mann som blir 33 år til sommeren.

Vi har 4 barn sammen ,tre gutter på 9 år ,7 år og 4 mnd.Så har vi i snuppe som blir 4 år til sommeren ,hun påstår at hun er sjefen her i huset .Ei lita dokkemamma :0) Kopierer alt jeg gjør med minstemann.

Ellers elsker jeg å brodere,broderer for det meste advents kalendere og elsker å lese.

Er hjemmeværende og koser meg med det.

Skrevet

Heisann!

Jeg har nettopp fyllt 36, og er samboer med en på 39. Vi har verdens nydeligste, go´este sønn sammen. c",) Lillegutt er 3 1/2 mnd, også har jeg en stedatter på 9 1/2. Vi bor på Romerike, men jeg er fra Bærum/Oslo.

Jeg er interessert i interiør, sol & sommer, reiser, gamle hus og gamle biler, hjemmekos og leser masse (iallefall intill 3 1/2 mnd siden...) Nå tar lillegutt det meste av tiden. ;-)

Skrevet

OKei:

Er 39 år og har to skjønne jenter på 13 og 9, og en liten skjønn gutt på 2 1/2.

Gift, bor på vestlandet.

Skrevet

slenger meg på her jeg også-)

Jeg er 32 år og er gift. Min mann er 31 år. Vi har 4 jenter som er 11 år, 9 år, 4 år og minsten som er snart 6 mnd. Vi bor på vestlandet.

Mine interesser er jo så klart ungene, elsker å lese bøker, er hekta på farmen, lost og prison break (til min manns store fortvilelse...),liker å reise og være sammen med gode venner. Travle tider er det, så det blir ikke så mye tid til datasitting akkurat. Er innom i nye og ne og sjekker om det har sjedd noe nytt...

Skrevet

Hei.. Helt ny her inne. Vært på de andre sidene lenge...

35 år. 3 barn. 13år,10år og 3mnd. Kommer fra østlandet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...