fru <3 Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Er ikke innom så ofte som før og synest her kommer stadig nye kjekke jenter =0). Kanskje det kunne være kjekt for oss alle med en ny presentasjonsrunde? Derfor prøver jeg atter en gang jeg =0) 36 år gift med mannen i mitt liv og mamma til 3 herlige barn, gutt 14 år, jente 10 år og lillebror på 9 mind. Bor på Sunnmøre.
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Hei du:) snart 33 år, gift med mann på 35. 3 barn jente 10 gutt 6 gutt 16 mnd Bor på det "solskinnsfylte" vestlandet og trives godt med det.
brumlemor Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Hei, og eg er snart 40 (uffdå), gift og mor til tre, på 12, 9 og 1/2 år. Bor og på solskinnsfylte vestland!!
mammaTiL4gutter Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 hallo ) Trønderpie på 38 år snart.... Bor alene med mine 4 gutter på 14,13,8og 3 år... er en rimelig fersk pie på sidene her...eller...:jeg har vrt sånn smugleser,som ikke har skreve nånn ting...før da,men prøve å være litt "sosial" her no )
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Jeg er 39, gift med verdens beste mann, har en sønn på 5 og en bonussønn på 20 år Ønsker veldig en til, men mannen er ikke lett å overtale til det... Har vært her inne noen ganger i det siste, og oppdaget at det er her jeg hører hjemme Her er det trivelige, rause damer og ingen kranglete innlegg. Så fra nå av hopper jeg over Skravlesiden og går rett inn hit.
phantomet Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 mas, mas, mas.... over hele linja... Mandag hele året, det er ingenting å le a... Jeg får komme med en presentasjon jeg også... 35år, barnepedagog, gift, har to nydelige sønner på 3,5 år og 5 mnd...samt 2 bonusbarn på 7 og 10år. Vi bor i Bærum, men jeg er absolutt innflytter... Er den stolte eier av verdens minst intelligente hund, ca 50 fisker i stort akvarium, og har fortiden en trimsykkel stående på hedersplass, som snart ender sine dager som klesstativ... Lesehest, ordensmenneske, sidens tante-Sofie-kloning....med et snev av selvironi...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 39 år, mor til 3 jenter fra 10 mnd til 19 år:-) Bosatt på Østlandet, sambo med en ung mann på 35;-)) Skal snart begynne å jobbe igjen, og Dailis skal være dagmamma til minste prinsessen:-)))
dritgrei hei hei! Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 29 mamman til to blitt ganske god på baketrylling hekler i ny og ne synger høyt i dusjen studerer er blid når jeg ikke er trist eller sur eller sinna liker lyden av trommer og korps i tog!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 Dritgrei, da skulle du ha opplevd Kambo kor & camping i 17.mai toget her jeg bor - Dusty Cowshit gutta m venner - det er helt fenomenalt!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 21. februar 2007 #10 Skrevet 21. februar 2007 det kan jeg tenke meg men sure skolekorps gjør underverker det også! :-)
Hjertemor Skrevet 21. februar 2007 #11 Skrevet 21. februar 2007 Ille nydelige dere virker her inne, da! Her hører jeg inne, jo:) 35 snart, gift med mannen min (36) og har 3 barn på 16, 5 og 1 år! Førskolelærer Hjemmeværende på ubestemt tid Sjokoman Elsker frisk luft Ekte Fredrikstad-jente !
trebarnsmamma Skrevet 21. februar 2007 #12 Skrevet 21. februar 2007 erher ikke så ofte, men når jeg får tid.. er som nicket sier trebarnsmamma, jente 9, gutt 6 og gutt 4. er snart 31, jobber med barn og er gift med ungdomskjæresten:) Vi bor nord i landet- har vært innom din til og fra de siste 4 årene.
Maud Skrevet 21. februar 2007 #13 Skrevet 21. februar 2007 Det er godt du er her så vi tar oss sammen og presenterer oss med jevne mellomrom. Gir mulighet til repetisjon også, kanskje jeg husker folk fra hverandre etter hvert ;-) Jeg er 38 og mor til to gutter, en er 7.5 og har pappa'n sin et annet sted. Den andre er 1.5 og er produkt av meg og den flotte mannen min. Vi var så fornøyde med produktet at fødsel endte i frieri og i oktober giftet vi oss. Bor i Oslo og er sysselsatt med terapeutisk arbeid med barn og ungdom og trives godt med det. Er ganske flink både med grytene og med handarbeid uten at jeg ser for meg en karriere som husmor av den grunn. Er vanligvis veldig blid, men blir sur hvis jeg går oppå egne unger og eget rot for lenge av gangen. Er god på lange telefonsamtaler og enda lengre kafébesøk med venninner.
Karomamma Skrevet 21. februar 2007 #14 Skrevet 21. februar 2007 He he, repetisjon er ikke dumt Jeg er 40 (snart 41... uææææh) og er gift med Karopappa på 44. Vi og den gode lille Karosnuppa vår på 21 mnd bor i Oslo. Sånn ellers liker jeg musikk, rappkjefta folk, barn, sol, fotball og vin.
her@ Skrevet 21. februar 2007 #15 Skrevet 21. februar 2007 Bare mas du - er greit det:-) Er 39 år, samboer, har fire gutter i alderen fra 22 år til 10 måneder, og jobber innen helsevesenet. Har ellers som interesse korps og bowling på bedriftsidrettsnivå...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. februar 2007 #16 Skrevet 21. februar 2007 Er 36 år en stund til, gift med verdens beste mann , har to flotte gutter på 4,5 og 1 år. Vi bor sør i Akershus, holder på å bygge hus, håper på å kunne flytte inn i mai/juni. Bør vel skifte nick snart, for jeg søker slett ikke etter flere barn.
Tiggywinkle Skrevet 21. februar 2007 #17 Skrevet 21. februar 2007 Hei, hei. Jeg er 41 og har 4 barn i alderen 4 mnd til 20 år. 2 eldste er gutter, og de 2 yngste er jenter. Gift med min flotte mann:-) Liker å reise, god mat og vin, varme tær i sanden, fotmassasje og sjokolade:-) Bor i Akershus, jobber i Oslo innen media, stortrives med det - men stortrives med permisjon også...
♥Snulder Skrevet 21. februar 2007 #18 Skrevet 21. februar 2007 Heisann! Jeg er 38 år, sykepleier og bosatt på Øvre Romerike. Er stolt mamma til 5! 4 gutter i alder fra 18 og ned til 5 år, og ei lita høne på 16 mnd! Hobbier har jeg dessverre ikke så mye tid til, men er en lesehest av dimensjoner!
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #19 Skrevet 21. februar 2007 halla =) 35 år,gift og er innfløtta til trøndelag.ekte nordlenning som nå savner både midnattsola og mørketiden der nord. har 5 unger.jente 18,gutt 15,tvillingjenter 11,og en liten gogutt på 5,5mnd.å så har jeg en lørvete bikkje,og ei utspekulert katt.å noen hundre hybelkaniner.... ;o) er hjemmeværende,og dyrker mine hobbyer innimellom all dibbingen. strikker,hekler,lager nisser,og drops.leser bøker,men bare slike som er unyttige ;o) er mormor til en knært på 5,5mnd også. tja,det var vel alt om meg,tror jeg... ;o)
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #20 Skrevet 22. februar 2007 Halloisen=0) Snart 36 år, Gift med en jomfru med accedant i kreps selv er jeg kreps med accedant i jomfru;-) Vesla er 4 mnd og verdens deiligste baby Har en gutt på 14 år, sosial og koselig fyr... Bor på østlandet, men er opprinnelig fra Nordens Paris...(håper på OL der ja;-) Engasjerer meg lett i saker og ting, elsker god mat, trening, sosial omgang med venner og nå hjemmetilværelsen..
Little Miss Naughty Skrevet 22. februar 2007 #21 Skrevet 22. februar 2007 Hei jenter - skriver ikke så mange innlegg men leser litt innimellom når jeg har tid på jobb. Er fra Øslandet man har landet her oppe i Nordens Paris Er gift på 7 året med en super snill mann og har en god gutt på 5 år og ei lita bestemt dame på 16 mnd.
Gummelillan Skrevet 22. februar 2007 #23 Skrevet 22. februar 2007 Så lurt at du dytta da fru <3 for da oppdaga jeg jo en presentasjonstråd som jeg ikke har deltatt på! Og jeg, det er gummis blandt venner her inne. Trønderpi som har bodd på østlandet de siste 17 av 37 år. I dag lykkelig samboer i Bærum, med 3 nydelige prinsesser på 10 mnd, 2 1/2 år og 6 1/2 år i huset. Og straks ferdig med siste bollebakende barselpermisjon og atter klar for Tårnfridtilværelsen ;-)
Natteravnen* Skrevet 25. februar 2007 #24 Skrevet 25. februar 2007 Hei, kan godt presentere meg igjen, ja. Fint tiltak fru<3 37 år, sunnmøring, har to jenter, ei er tenåring og ei rundt halvåret. Så vi er ei lita familie på tre damer.
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #25 Skrevet 25. februar 2007 Hei ny her jeg. Jente på 29, med 3 barn(gutter) og en stesønn De er 1,5år 7 år ,11 år og stesønn min er 12. Jeg går hjemme med permisjon uten lønn, mest pga 7 åringen er til utredning for adhd og jeg føler at nå kan jeg yte best ved å være hjemme. Få orden i lekser, følge opp på alle møtene, og kunne være hjemme når barna kommer fra skolen. Vurderer å gå hjemme et år til hvis det er mulig. Er samboer med verdens snilleste mann som har fridd. Vi gifter oss etter jeg har begynt i jobb igjen for å spare penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå