Gå til innhold

Lavemeg og AMRE fra Halden.........


ninaj70

Anbefalte innlegg

He he. Grattis!!

 

Deilig med permisjon ja. Som vikar har jeg i grunn ikke tatt sommerferie på 8 år.... (dvs.. med unntak.. jeg var jo hjemme med perm. i 2004)

Så dette har jeg gledet meg veldig til !!

 

Har nå kjøpt meg tøft "registreringsskilt" til barnevognen på www.barnevognskilt.no, så nå er jeg klar for å trille MYE i sommer. :-)

Har allerede fått trillet endel i dette pene været. Deilig å røre på seg igjen!

 

God helg !

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,jenter................

 

Dette er veldig tidlig(burde ikke sagt noe ennå men..) I ettermiddag tok vi en test..........den viste + :-)

 

Nå krysser vi fingre,armer og ben - kryss gjerne sammens med oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, må si jeg er redd altså.

 

Har byttet nick nå da..........termin 28/12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får begynne følge med på deg i desember-klubben da. ;)

 

Redd og glad på samme gang kanskje. Skjønner deg godt. Du har jo selv opplevd skrekkeksempelet på at ting kan gå galt. :(

 

Men jeg har tro på at det ender lykkelig denne gangen for deg. :-) Og det fortjener du virkelig.

*KLEM*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge terminkalender her inne har jeg termin 28/12 ja.

 

Går det galt langt ut i dette svangerskapet også,,,da tror jeg ikke jeg tør mer.

 

Vi er lovet ekstra oppfølging fra Fredrikstad fra uke 20/22, og sorggruppen jeg er i,er det to jordmødre på B3 som holder. Noe trygghetsfølelse dette,men..........noe i meg holder igjen.

Skal til legen 7/5,så får vi se hva hun sier..........Føler vel litt at hun nå gjør som jeg sier....ikke noe er noe problem lenger........

Greit at legen hører på en synes jeg. Har aldri hatt for vane og fly ned døra hennes.(tror dette med Sander gikk inn på henne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Det er godt at de passer på deg nå.

 

Nå er det i hvertfall deilig vær. Håper det hjelper deg å glemme bekymringene litt, slik at tiden flyr forbi, og du har den nye babyen i armene før du vet ordet av det..

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei, Jenter.

Tusen takk :-)

 

Var på tidlig ul om torsdagen,-hjertet slo, armer og ben gikk alle veier. Må innrømme at det falt en stor bør fra skuldrene mine når jeg så det.....

 

Vi fikk legen som tok første ul med Sander,og bekreftet at han var død.

Kjekk lege.

 

Nå blir det ordinær ul i slutten av juli, deretter kontroll i Fr.stad i midten av aug.....da blir det ul hver 14 dag......

 

Er sm om dagen, er så dårlig.....:-( kvalm og trøtt så fy.

 

Hvordan går det med dere og smårollingene deres om dagen? Tenker de har det tøft i varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Evelyn nærmer seg 4 mnd. og er verdens snilleste unge.

Sover hele natten, og om dagen er hun nesten bare blid hele tiden. Har gått over på morsmelkerstatning, da jeg dels ikke hadde så mye melk, og dels fordi jeg ville slanke meg ned.

Hun ruller nå fra ryggen over til magen, og griper ting uten problemer. Vil ikke ha sutt, men suger på tommelen sin.

 

Godt det går bra med den lille i magen! :) Høres ut som en livlig liten krabat!

Litt kjedelig å være sm kan jeg tenke meg. Så mye tid til å gå rundt og bekymre seg, men det er godt du er sm allikevel.

 

Tenker på deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre at hun er et rolig barn. Gøy når man ser utvikling nesten daglig. De er jo så herlige når de ligger og "pludrer" og skravler.

Synes de som sutter på totten er vakre altså,-koser seg liksom litt ekstra virker det som. :-)

 

Er lei av og gå hjemme nå ja,-ble sm hele juli også.......håper jeg kan jobbe litt etter ferien.

Skal på ordinær ul i slutten av juli,- må nok innrømme at jeg er livredd før hvert lege/ul besøk.

Blir spennende og se om de flytter termin til over nyttår, kanskje får Sander en søster eller bror på dagen sin 5/1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også full rulle, Sunniva er også snart 4 mnd, og hun har laaangt hår! God og rund er hun også!

 

Flott at det er så mye liv da! Bare solen kommer, er det deilig å være sm vet du!!!! Jeg har bestillt sol nå, for jeg er litt lei det været her..ikke akkurat noe å trille tur i!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

Har hun langt hår så tidlig? :-) Morsomt.

Har bestilt sol jeg også, nå er jeg så lei regn.

Tatt frem sysakene mine for og ha noe og gjøre...begynt på et vognteppe til.....denne gangen blir det bamser.....

 

Ellers er det bra med dere begge regner jeg med? Fullt opp med småtroll og alt som følger med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Hei! Jeg vet ikke om du sjekker her lenger.

Det begynner nærme seg for deg nå. Det er vel ganske nervøst, tenker jeg!! Håper alt går bra!

 

 

Lille Evelyn min, krabber og reiser seg opp nå. Blitt så stor allerede og har lært seg å "kjefte" på storesøster når hun blir fratatt leker.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei.

Så koselig å høre fra deg igjen.

Jeg tar en tur innom med jevne mellomrom :-)

 

Det går greit, vært tøft nå som vi har vært rundt samme tidspunkt som vi mistet Sander....-men vi får god oppfølging fra både legen min og fredrikstad. Dørene står åpne om vi er bekymret, føler jordmødrene i sorggruppen også er til hjelp.

 

Har jo termin på julaften,så jeg håper vi er i mål før den dagen.

 

Trivelig med lille Evelyn som har blitt stor jente og stadig gjør fremskritt.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Linnea kom til verden 6 des. Fødsel ble satt i gang i u 37 pluss 5. Lillemor veide 2500gram og var 45 cm lang. Godt og være i mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Takk og takk,-godt og være i mål....

 

Merkelig fødsel altså. De startet den, og når det først startet gikk jeg fra 0 cm åpning til jenta var ute på 1 time og 6 min......Husker ikke annet enn at jeg skrek når hun kom.. Hehe. Jordmor rakk ikke å ta på forkle eller hansker.

 

Vi var heldige. Den ene jm fra sorggruppen tok imot oss den 6, og "passet" på oss til vaktskifte,-da fikk vi jm som tok imot Sander.......så hun tok imot Linnea også. :-)

 

Er det bra med deg og dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

:-)

 

Jeg kunne også tenke meg en rask fødsel. Mine jenter har ikke hatt hastverk i det hele tatt. Evelyn var raskest (fra svake riene først begynte til hun var ute, tok det litt over et døgn).

Ble jo lagt inn på "spesialenheten" fordi de ville overvåke meg litt mer pga de målte høyt BT på meg, men det var knapt noen som så inn til meg fra jeg ble innlagt ved ca 14-tiden til jeg skulle over til fødestuen ved 22-23 tiden... ...jo det kaller jeg å passe ekstra på.... ??

 

Hyggelig å høre du ble godt tatt vare på der inne!! :)

Og Linnea er et så fiiint navn! :)

 

Vi har det veldig fint. Nå blir det snart bursdager her. Den eldste har jo bursdag den 29 feb, blir 4 og har således sin "første ordentlige" bursdag i år. Evelyn følger etter også hun med sin første bursdag 8 dager etter. Rart at hun har blitt så stor alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...