Gå til innhold

Lavemeg og AMRE fra Halden.........


ninaj70

Anbefalte innlegg

Oioioi! Da er du straks ferdig du også. Har lest noe statistikk om at barn med høy fødselsvekt blir smartere...

Jeg selv var et 4 og en halv kilos unge da jeg kom ut. he he

 

Håper inngrepet går bra i morgen. Ønsker deg lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da får man bare vente til du er tilbake på forumet for å høre hvordan alt gikk. Regner vel med at alt har gått fint idag med deg lavemeg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte de er :-)

 

 

Har fått brev fra NAV....engangsstønad..........kompliserte greier..

 

Engangsstønaden er på ca 33500...men jeg fikk lønn i permisjonen min, -den var noen kroner over denne på de 6 ukene. Min lønn er det betalt skatt av, men velger man engangsstønaden er den skattefri..........De har derfor gjort om min lønn til engangsstønad,slik at jeg fikk tilbakebetalt skatten jeg betalte de 6 ukene.....kompliserte greier, men tusen hjertlig for tipset :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER så mye med tulla. Vært og tittet på henne, hun er jo så vakker at. En stolt storebror også ser det ut som

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig... Evelyn er tre uker alt. Man SER de vokser. (nesten skummelt) Og så er det merkleig at selv om hun ikke har vært her så lenge... så er det nesten som om hun ALLTID har vært her, og de er nesten vanskelig å huske hvordan det var her uten henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt snodig at man an lage et lite menneske, og at det ennesket er så avhengig av mamma.

 

Jeg har gått ned 12 kilo, og skal nå gå dagens tur for å kunne få på meg kjolen til jeg skal være forlover(",)

 

Sunniva er 15 dager i dag, og i morgen er det lørdag... 1 brus og 1 sjokolade på meg!!! HURRA!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt å gå ned jeg også. Og så har jeg fått litt dårlig kondis, da jeg ble ganske stillesittende de siste mnd. med graviditet.

 

Men nå har vi en deilig årstid foran oss, og så deilig vær det er NÅ!!!!! Koser meg ute med ungene!! Da går vel vekten ned og kondisen opp får vi håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inne her lavemeg:)

 

Så vakker jenta di er, jeg fikk aldri noe mms bilde, men så det her på hjemme siden din i steden!! Hun var virkelig vakker!! Håper alt er bra med dere, og at dere koser dere i det pene været?:)

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunniva er en soveberte, og det er litt deilig! Når er kl 0944, og hun har sovet siden kl 7, så da rekker jeg å fikse meg før vi skal ut og rusle.

Men er det ingen av dere som blir rastløse av å gå hjemme??? Vi bygger hus, så jeg er "alene " på kveldene også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Jeg har også en soveunge.. Hun sover "hele" natta. ca fra 1 til 7. VELDIG DEILIG!!!

 

Jeg er ikke rastløs ennå. Ble litt rastløs av sykemeldingen, men nå som jeg har permisjon så har det gått over. Og så har det jo vært så fint vær, og jeg har kommet meg ut... det hjelper. :-)

 

Og så har jeg jo mannen min hjemme på kveldene. (med mindre han får lov til å dra ut å golfe noen timer.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blåser det i Halden.. herregud holdt på å falle i sjøen på havna.. he he..

Satser på pent vær fremover slik at det blir mye gåing!

 

Har du fortsatt "gravid" mage??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke fullt like stor, men magen synes ennå godt ja, men mest er den vel kanskje bare slaskete (uff... hehe)

 

Blåser idag ja... aluminiumsmøblene har ikke hatt en sjangs og blåst rett av verandaen... og naboens antenne har blåst ned av huset.

 

Idag har jeg vært på jobben på og vist frem Evelyn. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går og går og går.. gått det ikke regner! Håper på pent vær og varmt vær lenge nå!!!

Når skal du begynne å jobbe igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Jeg har tatt 10 mnd permisjon, men jeg har ingen fast stilling, så jeg har ikke noen jobb jeg må gå tilbake til ...sånn sett.

Har ikke bestemt meg helt hva jeg skal gjøre etterpå. Regner med jeg går tilbake, men at jeg bare tar helger og kvelder slik at jeg kan få ha barna mine hjemme... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble faktisk innlegg nr 100!!! Bra vel!?

Vi får håpe at vi kan nyte solen lenge, og tenke på jobb om en stund igjen!

 

God helg (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...