Gå til innhold

Lavemeg og AMRE fra Halden.........


ninaj70

Anbefalte innlegg

Tror snart jeg innbiller meg rier jeg altså.. men jeg har faktisk litt rier, men de kommer og går. Skal til jordmor igjen i morgen. 17 dager igjen har jeg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg også! Magen blir knallhard, og det gjør vondt som sterke menssmerter... Men sålenge det ikke er regelmessige rier, så er ikke fødselen igang. Men jeg har bare 4 dager igjen til termin da... Men hadde vært hyggelig om vi hadde fått samtidig også.

 

Hvilken avd. vil du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde keisersnitt sist, og kommer derfor på B3 uansett.

I dag er jeg skikkelig trøtt. Har ikke sovet godt i natt.

 

Skal til Jordmor kl 1130, får håpe at ikke alle godteriene i helgen gjør det helt store med vekten i dag.. he he..

 

16 dager igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder meg nok til Normalenheten selv, hvis jeg får. Fødestuen blir litt for "new age" for meg :D he he

 

Ja, den dumme vekten ja. Jeg gjorde det helt store ved å drikke mengder vann og te før jeg gikk til legen sist, og da var det jo DEN vektøkningen. Men siden jeg har jo vært til utredning på SØF så ble det ikke noe mer tull ut av det.

 

I går kveld hadde jeg regelmessige rier i et par timer. De var ikke så sterke , men de gjorde vondt nok til at jeg skjønte hva det var. Så nå føler jeg dette kan skje når som helst her. Jeg er i hvert fall veldig klar for det.

 

3 dager igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde for lavt blodrykk og for lav blodprosent, så det ble mer jern og vitaminer. Tror faktisk at jeg skal skeie ut og legge meg før knøtten og "kællen" kommer hjem..

 

Dagens beste tips fra jordmor var å legge seg med babybleier itilfelle vannet gikk...Det blir IKKE noe babybleier her altså!!! he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var han ja. Den vesle engelen. Stakkars lille venn. Gråter en tåre for vesle Sander. ;-(

 

 

Her har jeg 2 dager til termin. Nå er jeg sliten og trøtt, og har uregelmessige (svake) rier. Sitter og teller minutter, i fall ting skulle bli regelmessige. En kan jo alltids håpe!

 

Synes jentungen har begynt å smått få feber også. Mulig vannkoppene slår til nå... men ingen prikker enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du slipper og gå over tiden,- det meste er slitsomt og vondt.

Trøsten må være at premien kan ikke måles med noe annet.........

Håper du og dine slipper mer sykdom nå,-det er det siste man trenger

 

Tenkte på dere begge i helgen når jeg så den store månen vår.....

Kanskje det har skjedd noe med lavemeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neida..jeg går her thukk og feit ennå jeg..

Har time hos legen på mandag og jormor neste mandag, så det tar nok en stund til.

 

Jeg har også hjemmeside...

www.wallin.piczo.com

 

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin side :-)

 

Kan jeg spøre hvor du giftet deg?

 

 

Forresten hyggelig at du har sett på lille Sander Amre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært inne og tittet også. Han var så liten. Rart å tenke på at man kan skape en liten kropp inni seg.

 

Vi giftet oss på Gran Canaria i sjømannskirken. Det var kjempefint og akkurat sånn som vi ønsket det!

 

13 dager igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at dere ser på ham, vi er jo stolte av ham.

 

Skimtet noen palmer i bakgrunnen :-) Vakker liten gutt du har da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 4 år og håper at babyen kommer før sommeren. Det håper jeg også. Ellers sprekker jeg.

 

Har vært og undervist en time nå... men jeg orker bare ikke å hoppe så fælt eller rope høyt, for jeg blir så andpusten! Tenk på de mannfolka som har skikkelig ølvom, det må jo være grusomt!!

 

Går det bra på jobb om dagen Nina? Jobber du fullt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babyen ploppa ut i natt, og jeg har allerede klart å snike meg hjem....

 

Evelyn ble født 1:31, var 3770 g og 50 cm lang. :-)

 

Jeg er litt mørbanka, øm og støl, men det bryr man seg ikke noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER med lille jenta :-) hun kom på termindato eller?

Håper vi får se et bilde.

 

 

Det går jo fremover,- det må jo det.... gruer meg til 18/3 :-(

Enkelte dager er tunge....det er tøft å lese om andre som får nå i mars,men sånn er det jo. Jeg velger selv og se........

Jobber 50% ut mars, synes det er greit

 

Hopper du og spretter med dans ennå? Fatter ikke hvordan du orker, må jo bli fryktelig slitsomt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kom på termin ja. Skal se hva jeg får til av bilde etterhvert. Skal sende inn til avisa også. Så jeg regner med dere får se henne der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MASSE gratulere!!!!!! Ble helt sjokka over at du var hjemme allerede nå jeg.. shit.. hvorfor dro du hjem med engang??

 

Blir ikke mye dansing nå altså, men det funer å trene de aller beste!!

 

11 dager igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en slik som ikke er helt avslappa i sykehusmiljø. Er ikke så skvetten av meg akkurat og så er jeg vel i grunn litt gal... hehe. Men det var veldig deilig å komme seg hjem.

 

Nå bare sitter jeg og får i gang melken... det tar jo gjerne et par dager før den kommer ordentlig..

Litt slitsomt med etter-riene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt tiden i natt, og det var 10 min i mellom, men så bare forsvant de igjen.. puh..

 

Tøft gjort å bare resie hjem! Jeg får nok danse litt ekstra på trening i morgen for å få noe til å skje.

 

10 dager igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det lykkes deg å riste ut babyen din litt før tiden :)

10 dager er ikke så lenge til egentlig, men jeg vet hvor lenge det FØLES som!!!

 

Melka mi har begynt å komme ordentlig i gang her nå, og sender babyen inn i "koma" hele tiden. Synes ikke hun gjør annet enn å sove. Eller dvs. hun sover hele dagen... våken om natten

Gleder meg allerede til vi kan snu døgnrytmen hennes. Hvis hun er som sin storesøster så sover hun hele natten i gjennom i en alder av 2 mnd.

Er ganske trøtt, men heldigvis har vi en snill 3-åring som er glad i å se på Disney Channel på morgenen.

 

I morgen skal vi på veiing, hørselstest og føllingsprøve på SØF. Egentlig skal de måle blodtrykket mitt også, men jeg har målt det selv til et akseptabelt nivå, og vil ikke at de skal måle det, for da blir det høyt. Og så må jeg gjennom tester igjen... frykter jeg.

Så jeg jeg måler det i morgen også... gir de resultatene jeg har fått, så får de være fornøyd. Nå gjelder det bare min kropp, for nå er prinsessen ute.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til kontroll på sykehuset i morgen. Har økt så mye i sfmål, og legen fant ikke noe hjertelyd, bare fosterlyd, så det er mulig hun har snudd seg igjen.

 

Håper at jeg IKKE blir sendt hjem i morgen, men at de setter meg igang eller tar KS.

 

Nå skal jeg hente i barnehagen og så danse litt, men det blir virkelig bare litt også.. tror egentlig jeg satser på å rope og skrike litt til dem isteden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er jeg spent da. Er du sendt hjem, eller er du på SØF og får jenta di nå...

 

Evelyn har vært på sin første trilletur idag. Var deilig å komme seg ut litt og få beveget på seg igjen. Har vært "handicappet" så lenge...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk time på torsdag kl 7 til Keisersnitt! I morgen skal jeg inn på kontrolltime. Men hold dere fast nå... de tror hun veier nærmere 4600 gr. SHIT!!!!! Jeg er 160cm høy...hvordan tror dere jeg ser ut akkurat nå.. he he..

 

Gleder meg til å bli ferdig jeg også nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kaller jeg en svææææær baby......

 

Deilig og bli ferdig da. Skal tenke på deg jeg, -masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en halv kilo mer enn sønnen vår... men han er liten nå, så det blir spennende å se.

Kanksje det er en gutt?? Da har jeg myyyye å bytte!! he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...