Gå til innhold

Hvor gamle er dere og hvor mange barn har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er nettopp fylt 25, og er nettopp blitt tobarnsmamma! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mor er 33 far er 34 og jentene våre er 6 og 3 år gamle. Mor har lyst på en til, men far synes det holder med de to prinsessene han har.....

Skrevet

Er 36, pappan er 35. Har en jente på 7 1/2 og en gutt på 3 1/2. Skal ikke ha fler, vi koser oss masse med de vi har:-)

Skrevet

Jeg er 24 år og har en gutt på 4,5 og en gutt på 3

Skrevet

Jeg er 34 og har en jente på snart 3 år, en gutt 11,5 år, jente snart 14 år og jente snart 16 år

Skrevet

Jeg er snart 34, kallen er 36. Eldstejenta er 3 1/4 år, og yngstejenta er 16 mnd. Håper at en til er underveis om ikke alt for lenge. Så får vi se om det stopper der, eller om det blir enda en ;)

Skrevet

Både mor og far er 29. Gutt på nesten 5, jente på 2 år. Hverdagen er hektisk nok for tiden, men utelukker ikke at det blir en nr.3. Har fremdeles mye kjærlighet å gi :)

Skrevet

Eg er 29 år og har ein gutt på 4 år og ei jente på 2 år. Har veldig lyst på 1 til snart!

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er 23,mannen min er 32. Har 2 barn på 3 og 6 år....

Vi har lyst på en til om ikke så altfor lenge ja..

Skrevet

Jeg er 28, pappa'n er 31. Har en gutt på 3 år og 7 mnd, og ei jente på 7 mnd.(hun har bursdag dagen etter storebror) :)

Skrevet

jeg er 25 og pappan er 36. har to jenter på 4,5 år og 6 uker. kanskje det kommer en til etterhvert

Skrevet

Jeg er 33, pappa er 32 og vi har to nydelige gutter på 5 1/2 og 2 1/2,

jeg vil gjerne ha en til, pappa er i tenkeboksen.....:-)

Skrevet

mamma 25 pappa 29 våres vakre sønn er 3

Skrevet

Er 36 år, mannen min er 42. Vi har 2 barn; jente på snart 7 og gutt på 3,5.

Skrevet

Jeg er 25 har to jenter, 2 og 4år. Min mann er 36 og har to jenter på 5 og 9. Vi skal ikke ha noen flere barn, holder med søskenflokken her.

Får heller nyte småbarnstiden med tantunger og etterhvert barnebarn (han har ett stort ex-stebarn som etterhvert får tenker jeg. og da blir vi besteforeldre... og jeg i ung alder.. hehe

Skrevet

Er 26 år og har 2 barn på snart 5 og 2 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...