Gå til innhold

Hvor gamle er dere og hvor mange barn har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mor 26 (fyller 27 om 1 mnd) og far 33 har 3 barn på 6 år,4 år og 2 år venter en liten gutteprins om ca 14 dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 20 og samboeren min er 21.

Vi har en datter på 10 mndr og venter en liten gutt i slutten av juni

Skrevet

Jeg er 31 år og har nå to barn. En sønn på 4 år og en på 6 mnd. VI skal ikke ha flere barn, men har hatt samme problemet som dere; ikke lett å bli gravid, derfor så stor aldersforskjell!

Skrevet

Jeg er 28, pappan 30, barna er 3,5 og 9 mnd .-)

Skrevet

Her er mamma snart 35 år, pappa 41 år og jentene blir 5 og 2 år til sommeren. Mamma vil gjerne ha tre barn, pappa er i tenkeboksen....:-)

Skrevet

Jeg blir 39 år (om noen dager) og har en sønn på snart 19 år og en datter på snart 4 år.......blir ikke flere da nei (",)

Skrevet

Mamma og pappa er 34 år, og har en sønn på 3 år og lillegutt på 10 måneder. Mamma har veldig lyst på et barn til, pappa mener to er helt perfekt.

Skrevet

Jeg er 31 år, pappaen 43 år og vi har to barn på 18mnd og(snart) 5 år. En rosa og en blå;-) Vi er superfornøyde med 2 barn.

Skrevet

Mamma er 37, pappa er 47 og vi har foreløpig en gutt på 3 år og 3 mnd og en gutt på 7 måneder. Venter gutt nr. 3 i slutten av juli. MEN DA ER DET STOPP!!!

Skrevet

Jeg er 26, pappa er 33. Eldstemann er 7 år, og minstemann er 3 år idag :) Vi har lyst å prøve på en til til neste år :)

Skrevet

er 27, har en som blir 5 i mai, og en som ble 3 i januar og en på 7 mnd

Skrevet

Jeg er 22(23 i sommer)

Har ei jente på 5år og ei gutt på 2år..

Skrevet

Jeg er 25.. dager til jeg blir 26. Mannen blir 31 og vi har tre herlige barn. Jente på 5 år og 2 mnd, gutt på 3år og 7 mnd og en gutt til på 1,5 år

Drømmer vel om en til, men vi får se.

Skrevet

Jeg er 35år og pappa`n 37år og vi har en sønn på 3 år. Har prøvd på et søsken,men desverre har det ikke blitt noen.

Skrevet

jeg er 27år og det samme er min mann;-)Vi har tre nydelige gutter som er 8år og andre mann som blir 3år i Mai og minsten som blir 2år i Mai.Har lyst på en til, men har god tid så:-).

Skrevet

Vi er begge 31 år og har 6 nydelige unger. En gutt på 13, gutt/jente-tvillinger på10,jente på7, jente på snart3 og gutt på3mnd

Skrevet

Jeg er 26 og min mann 32.

2 barn,gutter, på 3 år og snart 2 år

Skrevet

Er 33 år, har to jenter, en på 3,5 år og en jente på 10 mnd. Ønsker oss et barn til.

Vannmann 74

Skrevet

Jeg er 32. Mannen er 36 og vi har ei jente på 3. Skal prøve å få til en lillebror eller lillesøster i løpet av neste år.

Skrevet

jeg er 25 år og har to vakre jenter på 4 år (født 7 desember 02) og 10 dager, (født 18 mars 07)

Skrevet

Jeg blir 25, min mann blir 30 og vår sønn blir 5. Alle har bursdag i juni her.....

Blir ikke flere her. Prøvde å "overtale" mannen min en tid tilbake. Og nå syntes jeg sønnen vår er blitt for stor...

Skrevet

Jeg er 28, sambo 34 og sønnen vår 5. Flere blir det ikke etter begges ønske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...