Gå til innhold

Hvor gamle er dere og hvor mange barn har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 35 år og har en sønn på 3,5. Vil prøve å få til noen søsken til han snart. Ønske er 3 barn, men for oss har det ikke vært så lett å bli gravide så vi får se hva fremtiden bringer.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma er 37, pappa er 35 og gutten vaar er 3. Mamma vil ikke ha flere barn xx

Skrevet

Snart 32, og har tre på 5, 3,5 og 8 mnd

Skrevet

Er 33 år og har en på 3år4mnd og en på 10 mnd. To gutter og det holder mer enn nok

Skrevet

Er 29 (enn så lenge) og har en gutt på 4 1/2. Er litt på og av med tanke på eventuelt et barn til så vi får se etterhvert.

Skrevet

jeg er 26 år,og har en gutt på 9mnd og en jente på 5 år

Skrevet

Jeg er 23 (om to uker) og har en gutt på 3 år og 4 mnd.

Skrevet

Er 24 år og har ei jente på 4 år

Skrevet

Mamma og pappa er 33 år, har tre barn på 10 år, 4 år og 9 mnder.

Skrevet

Jeg er 35, pappa er 40, har to gutter på 9 og 3, og venter en/ei til i august! Her blir det liv rai rai!

Skrevet

Jeg er 24 og har 3 jenter som er 4 1/2 år,ei på snart 3 år og ei på 6 mnd.

Skrevet

Jeg er 26 år og samboeren min er 31 år, barna våre er 4 år og snart 3 år.

Skrevet

Jeg er 30 og pappen er 35. Har to gutter - en på snart 4 år, og en liten på 2 mnd.

Skrevet

Jeg er 23 og har ei på 5 år, en på 3 år og en på 1 år

Skrevet

jeg er 31, pappaen 35, og jentene er 3, 6 og 8. Akkurat passe!!!

Skrevet

Jeg er 36 og pappaen er 28. Vi har to gutter, en på 4 år og en på 7 uker. For vår del holder det med to.

Skrevet

Mamma er 37, pappa er 34 og Liam er snart 4. Vi skal ikke ha flere barn:o)

Skrevet

Hei!

Jeg er 24 og min kjære er 27... Vi har en liten gutten på 3 år...

Her håper jeg masse på om det blir noen flere barn snart... Har mast om et barn til nå snart 1 år... Så nå lar jeg det ligge en liten stund og ser om det hjelper litt...

klem

Skrevet

jeg er 29, sambo 34. Barna er 5.5 og 2,5 og så har jeg en i magen ;-) Tror 3 barn blr perfekt for oss, og nå holder det ;-) ;-)

Skrevet

jeg er 25 vesla er 3,5 år. Stepappaen hennes er 21, helgepappaen er 25. :)

Har lyst på 3-4 barn til sammen. Men det får bli når studiene er over :)

Skrevet

Jeg er 31 år og faren 43. Vi har en datter på 3 år og en sønn på 11 mnd. Det holder for oss.Vi strevde lenge for å få jenta vår, og når hun endelig kom etter flere hormonkurer kom gutten vår rett etter på. Lykkelig for å få en av hver!

Skrevet

Jeg er 25 år og har 4 barn.. og har ei datter på 6 år., en sønn på 5 år enda en sønn på 1 år, og venter en til i beg av april..(men vet ikke kjønn,men tror det blir en gutt)

Skrevet

her er det fult hus. mamma er 34 pappa er 37 vi er så heldig å ha fått 5 utrolig herlige jenter. eldste er 12 år nr 2 er 10 årnr 3 er 5 årnr 4 er 3.5 år og pillo er 1 år. ble to mer en planlagt men ville ikkke vert dei foruten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...