Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ka-ping, så flott :D

Hanne, samme til deg. Alt som kan tas som positivt, skal man ta positivt. Du har nok fått økt produksjonen din da, kanskje. Uansett er det jo kjempebra!

Ja, hs her virker kjempeålreit. Fornøyd foreløpig iallfall:)

Jeg har nettopp måttet gi lillegutt flaske, da han ikke ble mett av puppen. Så her er det fra ca kl 17 til midnatt det ikke holder med bare pupp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fra 18 til midnatt vil Knøttemor ligge på puppen heeeele tida... men jeg antar årsaken er den som ble forklart i en viss artikkel, og ikke sult...

Skrevet

ps: takk for komplimenter, jenter :) det varmer!!!

Skrevet

ka-ping, komplimentene var vel fortjent. Ta dem til deg! Du er ei flott jente på alle måter!

Skrevet

nå rødmer jeg faktisk...

Skrevet

Ka-ping: det er noe med at mennesker som er "pene" inni, er pene utenpå også.. derfor har du så pene barn :-) Skikkelig klisje sitat, men vakkert likevel

rødhette: Skal se på linken litt. Ingen dum ide :-)

Skrevet

Vel, siden jeg har så flotte venner, så må jo NOE ved meg være bra også :) Hadde neppe hatt så fine venner om jeg hadde vært helt usympatisk liksom...

Skrevet

Livemor, kos deg med å titte da :)

Til dere alle sammen:

Nå er jo jeg ganske ny i twilight-sammenheng, og selv om jeg har fått med meg mye har jeg ikke fått med meg alt... Kan ikke alle skrive litt om seg selv, som f.eks. hvor gml man er, hvor man bor... sånne ting. Man skriver det man selv vil, selvfølgelig, men kunne vært litt morsomt å visst bittelitt mer om dere :)

Kan jo skrive litt om meg selv, selv om noen av dere vet mye.

Jeg er 27 år, forlovet (som kommet fram tidligere i denne tråden, hehe) med verdens herligste fyr, har verdens nydeligste sønn som ble født med haste-ks 12. januar, jobber som lærer (når jeg ikke har vært sykemeldt pga bekkenløsning og er i mammaperm ;) ) og bor i Sørum kommune som ligger ca 1 mil fra Lillestrøm og ikke så mange milene fra Gardermoen.

Av twilighterne, har jeg møtt gullemor på ordentlig to ganger til nå, og syntes det var kjempekoselig :) (ikke så rart, når man møter ei så trivelig jente!)

Skrevet

Jeg kan skrive litt om meg innimellom all romansen her :-)

Blir 27, forlovet (i dag!!!) med en herlig fyr. Ei lita jente som er født nesten 8 uker for tidlig, som kom med hastesnitt 13.12. Jobbet som juridisk rådgiver frem til jeg gikk ut i perm, og er noe usikker på om jeg vil tilbake. M.a.o. lett å gjette hva jeg er utdannet som. Samboer jobber i riksdekkende radio som musikksjef og progamleder. Bor på innlandet, Ol-byen, men er innflyttere begge to.

Av twilighterne har jeg ikke truffet en levende sjel.. hehe

Skrevet

Klart jeg kan introdusere meg selv:)

Jeg er 27 (snart 28:/). Sigrid er sambo og meg sitt første barn. Hun kom fem dager før termin den 5. desember. Jeg er samboer med en skjønn gutt fra Lillehammer, er selv fra Stavanger. Jeg har bodd og studert i 7 (?) år i Trondheim og står igjen med en master i Geografi. Nå har jeg permisjon fra PPU, en utdannelse jeg planlegger å bruke på vgs. Ungdomsskole orker jeg ikke, i tillegg er fagene mine mer passende for vgs - historie og geografi. Av de faste twilighterne har jeg truffet ka-ping, kanskje ikke så rart siden vi er bestevenniner:)

Skrevet

Hanne, og dere bor i Stavanger, right?

Livemor, kom til å tenke på at nå skal vel dere snart ut og kikke på ringer da... Husker når vi gjorde det... var stas! :D

Skrevet

rødhette: jepp, vi bor i Stavanger. Flytta hjem for å passe huset til foreldrene mine som bor i Langtvekkistan. 7 og 5 år med studier gjør at vi ikke er i stand til å kjøpe selv før vi begge er i jobb.

Skrevet

Hanne, skjønner jeg godt. Er dyrt å kjøpe bolig! Eneste grunnen til at vi har eget, er fordi begge er i jobb. Ellers hadde vi ikke hatt råd.

Planer om å bli boende i Stavanger?

Skrevet

rødhette: Ja, vi skal vel gjerne det. En venninne av samboer har fortalt han skrøner om at forlovelsesringer er gammeldags og det gjør man ikke. Tenke seg til å servere slike eventyr da :-)

Hanne:

Trives du? Jobba to år i fylkeskommunen, bodde på Våland :-) Syns vestlandet er og forblir vestlandet. men mange hundre hakk bedre enn lenger nord der jeg er fra. Sildabyen ligger jo midt i nordsjøen.. hehe... blåser jo selv på en "vindstille" dag.

Skrevet

Å, forlovelsesringer må man ha ja ;)

Vestlandet... aldri vært der jeg :s

Halvtime til sambo er ferdig på jobb.. og litt over 1 time til han er hjemme :) Lillegutt har sovet mesteparten av dagen idag.. utrolig avslappende og deilig dag. Blir spennende å se om kvelden blir like enkel og god :) *krysser fingrene*

Høres ut som han holder på å våkne nå.. han ligger iallfall og bæsjer (det høres så godt når han gjør det!) hehe..

Skrevet

Vestlandet er fint når det ikke regner og blåser :)

Hehe.. ja det høres her også. Høres ut som noen skyter i bleia hennes.. hehe...

Skrevet

Jeg er 27 år, gift med Gubben på 35. Lilletrollet blir 3 i april, hun var relativt lite planlagt, en for oss fullstendig ukjent prikk i mage min da vi forlovet oss, og rakk å bli hele 2.5mnd helga før bryllupet. Vil påstå jeg kjenner Hanne ganske godt, siden vi er bestevenninner og hun er fadder på Lilletrollet :) Ellers har jeg blitt god venninne med Gullemor etter hvert, samme med Vims (de to twilighterne har jeg møtt ved flere anledninger og hygger meg så godt at jeg stadig ser fram til neste møte), og prater med både rødhette, stinemor og sponge jevnlig via msn. Liten2 har jeg på både msn og sms, og morsomt nok har de feriested rett borti høgget her! Seriøst! Livemor kjenner jeg lite til utenom twilight, men nysgjerrig er jeg jo :)

Jeg har lang universitetsutdannelse, men rakk kun å jobbe et drøyt år som kontormedarbeider før jeg fikk datter nr.2: Knøttemor. I fjor sommer foretok vi et ganske stort valg - vi flyttet ut fra Trondheim og til hjemkommunen min: Ytre Langtvekkistan. Gubben har fått fast jobb her, men selv skal jeg gjøre gudene-vet-hva etter permisjonen... har stygge planer om det samme som Hanne - undervise på vgs :) Da trenger jeg ppu.

DET var meg. Fatte seg i korthet? harjegaldrihørtom....

Skrevet

Hiver meg på presentasjonstråden jeg også....

32 år- enn så lenge, samboer og har nettopp fått nr 2 med denne. Han har ei jente på 11 fra før, så til sammen har vi vel nå fått vår skjerv med unger....

Han er ukependler,så er vel i praksis alenemor fra mandag-fredag, men Oslo frister meg ikke, så da blir det alenetilværelse i Trondheim til hverdags.

Har ingen utdanning å skryte av, dessverre, men en jobb jeg har trivdes godt i i mange år. 9 år i samme jobb i januar faktisk-ikke værst!;-)En kombinasjon av butikk og kontor.

Har faktisk ikke møtt noen av twilight-jentene, da jeg aldri kom meg på treff i svangerskapet.

Har som Ka-Ping allerede har nevnt litt kontakt med henne på sms og msn, og feriehus et steinkast unna der hun bor.. Etter påske blir helgene brukt der, og da skulle det vel la seg gjøre å treffe henne skulle jeg tro;-)

Skrevet

det er en deit, liten2 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...