7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 8. februar 2007 #26 Skrevet 8. februar 2007 Vi bruker vann og Tvett lappar.. altså papirkluter som kastes etter bruk.. noen ganger olje .. hvis bæsjen sitter liksom..bruker gaz kluter og,men det er når han bader... Bruker kun coops våtservietter dersom det ikke er mulig å oppdrive vann .. dvs i bilen etc.. om det er krise,..
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 8. februar 2007 #28 Skrevet 8. februar 2007 Bruker også stort sett bare kluter og vann - men om mårran etter lang "tissenatt" og etter skikkelige bæsjebleier har jeg litt deiligduftende kremsåpe på =) Ser ikke noe galt i det av og til!!!
~mamma~ Skrevet 8. februar 2007 #29 Skrevet 8. februar 2007 Vann og klut her også. Ser at noen bruker våtservietter på bæsj, men jeg bruker klut da også. De blir jo rene igjen i vask. Mulig at jeg revurderer når hun begynner å få ordentlig mat. Da blir vel ikke bæsjen så delikat...
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #30 Skrevet 8. februar 2007 Vann og gasklut her også. Hender jeg bruker litt våtservietter til de aller verste bæsjbleiene. Men disse gasklutene som kokes er kjempegreie. Ellers er det våtservietter kun på tur!!!
gutt060606&jente010110 Skrevet 8. februar 2007 #31 Skrevet 8. februar 2007 bruker klut og vann til kroppen, og mesoft og vann til underlivet..bruker coop våtservietter viss me er et sted uten tilgang til vann...noe som ikke er så ofte...
Heira☆ Skrevet 8. februar 2007 #32 Skrevet 8. februar 2007 Jeg bruker også bare vann. Men jeg bader han 2 ggr. i uka, den ene gangen bruker jeg sjampo på han, og den andre gangen har jeg i litt badeskum/olje, men det er i grunnen mest for lukta sin del da....
Mammen_te_Hallvard Skrevet 8. februar 2007 #33 Skrevet 8. februar 2007 me bruka berre vatn og gazkluta evt libero sine eingangsklutar og vatn..vist me he tomt for klutar. har han bæsja mykje og d slitt fast på huda har eg berre på litt babyolje:)då er han fin og rein...treng nesten ikkje bruke sinksalve...berre vist han har hatt veldi laus avføring--- nå me e ute på tur brukar eg berre libero sine eingansklutar og vatn. evt ferdilaga i ein plastpose vist eg ikkje veit om der er vatn i nærleiken.
Aga:-) Skrevet 8. februar 2007 #34 Skrevet 8. februar 2007 Du er ikke aleine om det, nei. Synes også stumpene blir reinere enn med våtservietter. Har ca 50 gaskluter som jeg kokvasker, kan brukes til absolutt alt. Har heller ingen kremer og sjamper og stash til babyen min, hun har heller aldri sår stump.
Stratos med 3 barn Skrevet 8. februar 2007 #35 Skrevet 8. februar 2007 Ja, til vanlig bruker vi gassbind (som kastes etter bruk) og lunket vann. Er vi borte/på tur etc bruker vi våtservietter.
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 8. februar 2007 #37 Skrevet 8. februar 2007 Bruker "tørrservietter", heter det det tro?, Sånne "papirlapper" uten tilsetningsstoffer, og vasker med de med vann på. Og tørker med en tørr sånn om vi ikke har tid til lufttørking.
Møøø Skrevet 8. februar 2007 #38 Skrevet 8. februar 2007 Bruker også kun vann og klut ;o) Bruker mesoft til bæsjebleier. Har våtservietter i stellebagen, men det er sjelden de blir brukt. Har da coop sine. Noen ganger bruker jeg litt babyolje i vaskevannet. Bruker våtservietter på storesøsters (snart 3 år) bæsjebleier da, er så ekkelt å få den bæsjen i klutene og mesoft sine blir litt små da syns jeg...
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #39 Skrevet 8. februar 2007 Jeg bruker vann & klut - men har med våtservietter på tur ....
ukjent Skrevet 8. februar 2007 #40 Skrevet 8. februar 2007 Jeg gjør. Bruker tøybleier også og vasker klutene sammen med bleiene, det funker helt fint. Ærlig talt, så skjønner jeg ikke hvordan folk har råd til å bruke bare våtservietter?! Ikke er det noe bra heller
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 8. februar 2007 #41 Skrevet 8. februar 2007 Jupp, siden så mange har svart på denne tråden, får vel jeg også da..hehe:) vann og klut hjemme..våtservietter ute på tur..
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #43 Skrevet 8. februar 2007 vi har også kun brukt kluter til våre gutter.. tar litt asan på ved avføring, ellers bare vann.. kjøper ytterst sjeldent våtservietter for og si det slik..
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #44 Skrevet 8. februar 2007 et lite spørsmål til dere som sier dere bruker våtservietter først ved bæsj, og så klut.. hvorfor ikke bare ta dopapir?! det tar bort det værste og så vasker man med kluten etterpå..
___ Skrevet 8. februar 2007 #45 Skrevet 8. februar 2007 Klut og vann hjemme, våtservieter noen ganger på tur.
___ Skrevet 8. februar 2007 #46 Skrevet 8. februar 2007 Vptservieter er fine på turer i skogen og på fjellet for eksempel. Det hender jo vi må ta et raskt bleieskift når vi er ute med pulk for eksempel. Da er det greit med våtservieter.
Happy Ignorant Skrevet 8. februar 2007 #47 Skrevet 8. februar 2007 Skyller rompa under springen i lunkent vann. Bruker Lactacyd for å få av den bæsjen han har nå, for den er ganske sticky, ellers bare vann. Tørker med flanellslaken revet opp i passe håndklestørrelse, fordi det tar mindre plass i vaskemaskinen og er mykt og godt. Bruker aldri våtservietter for det tåler han ikke.
Brava Skrevet 8. februar 2007 #48 Skrevet 8. februar 2007 jeg og. (dvs. jeg bruker somregel ikke klut heller, bare vann- holder tass under spingen)
Nye sprell Skrevet 8. februar 2007 #49 Skrevet 8. februar 2007 Kompresser og vann her også. Våtservietter fra coop x-tra når vi må bytte bleie på "rare" steder, f.eks i bilen.
Macmania Skrevet 8. februar 2007 #50 Skrevet 8. februar 2007 Vann og klut her også Har brukt våtservietter noen ganger når vi har vært borte, men føler at det ikke blir skikkelig rent med det, så heretter blir det papirklutene til Libero når vi er ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå