Gå til innhold

Mammaklubben =)


Mamma`n til Markus =)

Anbefalte innlegg

Nå var det dødt her inne, så jeg får skrive lit jeg. Vi har hatt en rolig helg. Vi har arbeidet med å bli ferdig med Amalies rom, og i løpet av noen par dager nå så er vi ferdig. Må lufte ut malingslukta selvfølgelig før jeg kan flytte henne inn på eget rom. Det skal bli så deilig. Vilde sov over hos mormor fra lørdag til søndag, og da lånte Amalie Vildes rom, og jeg sov så godt, og Amalie sov uten å få mat den natta. Skal prøve å avvenne henne med flaska om natta nå. Hun er rede til det.

Amalie har vært veldig sutrete denne uka. Håper humøret stiger til enste uke.

 

Ønskejenta - så godt dere har blitt friske igjen.

Håper dere andre har hatt en fin helg.

Det skal bli koselig med treff på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm, tja hva skal man skrive her inne på "sinketråden:p" Dere skriver jo nesten aldri noenting joooo...

 

Jeg har handlet litt saker til vi skal flytte jeg. Skal lage "prinsesse" rom til Embla der oppe.

Sååå, jeg har kjøpt rosa hjertepute det står princess på, rund pute med pels i kantene med samme teks og en puff med samme tekst. Var bare dønn søtt. Og jeg som egentlig ikke har noe særlig sansen for sånne prinsesse saker:p Kanskje jeg begyner å mykne?! Hehe...

 

Gleder meg innmari til treff jeg, føler nesten at 14 dager mellom blir litt lenge, men det kan jo være fordi uken som har vært har vært kjempekjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også hatt en helt rolig helg! Gleder meg til å se amalies rom! Og lykke til med nattavvenning!

 

Håper alle holder seg friske til onsdag og at de som er syke blir friske!!! God bedring til alle som er litt dårlige:)

 

Tror det er tenner på gang her eller noe... Vil ikke legge seg, bare hylskriker og våkner etter en liten stund og skriker... Og har blitt snørrete, i tillegg til alle tårene:) Men er helt fin igjen nå. Eller så er det kjedelig å legge seg... Men det skulle hun vel ikke våkne igjen av???? Skulle ønske jeg visste hva det var...

 

Nå er det skikkelig fart på ålingen her. Når hun gidder da selvfølgelig! Hvis det er nok å se på, gidder hun ikke:)

 

Men nå skal jeg kjøpe metallica billetter for min kjære:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig til treff, det føles lenge siden sist. Er en smule pratesjuk om dagen. Sikkert ikke bare meg ;-)

I natt sov Alver helt til kl 0645 uten at jeg måtte opp en eneste gang :-))))) Riktig nok sov han oppe i høyre hjørne av sengen med hode i "fotretningen" og uten dyne, men sov godt i allefall. Turde ikke flytte på han og det var ikke kaldt på soverommet, så det gjorde ingenting med dynen. Da jeg våknet hadde han klart å komme seg under dynen igjen selv og i riktig retning;-) Etterpå sov han i halvannen time io vognen sin. Helt utrolig! Det er så godt at han er uthvilt!

 

Vi har bestilt tur til Gran Canaria i mai...jippi...Det skal bli så deilig! Gleder meg og gruer meg. Spennende så se hvordan Alver takler den lange flyturen, men han er jo litt eldre da. Denne type ferie har er helt ny for oss. Jeg har bare vært i "syden" en gang og det var på heisatur da jeg var 18. Egentlig ikke min stil...foretrekker shopping ferie ;-) Men man endrer litt fokus når man blir foreldre. Plutselig har man behov for å gjøre litt A4 ting også!

 

Metallica billetter er også ordnet her i huset! Det blir jo stort. Har sett dem 2 eller 3 ganger før. Husker ikke...Ellers skal vi også på Sweden Rock i juni. Mamma og pappa skal være barnevakt. Alver er litt liten til å bli festivalbaby synes jeg...

 

Jeg håper også at alle holder seg friske til onsdag, inkludert meg selv som har vondt i halsen :-( Har ikke tid til å bli syk.

 

Nå får jeg gå ut å måke snø med den nye snøskuffen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei alle sammen:)

Endelig var det litt fart her igjen:)

 

Hmm.. hadde gledet meg veldig til treff på onsdag jeg også, men det er ikke 100% sikkert at jeg og emil kommer enda. Her hjemme er jeg og sambo sjuke, emil er frisk da, godt er det:) Formen er bra nok til at jeg kunne ha kommet, men har ikke lyst til å være den som smitter alle de søte små babyene, heller ikke mammaene. Men det er fortsatt 2 dager igjen, mye kan skje på den tiden*håpe, håpe*:)

 

Shevil og Alver: heldiggriser som skal til Gran Canaria*misunnelig*:)

 

Dere får ha en fin dag alle sammen:) Så sees vi kanskje på onsdag:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt sov Amalie 12 timer uten å våkne. Jeg håper dette fortsetter. Jeg sover dårlig da, føler jeg ligger lit på tå hev med henne i samme rom. Men nå er det ikke lenge igjen. Amalie har fått lys rosa rom etter Vildes store glede. Hun har nemlig lyse blått rom, med en del rosa ting da. Vilde har hatt fri fra barnehagen i dag, og vi har kost oss hjemme. Nå er vi alle friske , bortsett fra lit forkjølelse da. Men det har vi vært i hele vinter.

I morgen skal vi ta bilder hos fotografen. Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra med amalie!!!! Krysser fingrene for at dette fortsetter, og snart blir det god nattesøvn igjen Niva!!! Og lykke til med bilder i morgen!

 

Det er fortsatt full skrikings om kveldene, og hun har blitt så lett å vekke nå. Kunne ikke engang legge dyna over henne i går kveld. Men sovnet fort igjen da:)

 

Har ikke bil denne uka, så er egentlig låst fast til drammen, men stina var så snill og hentet oss i dag så vi fikk være med til asker en tur! Det var koselig!!! Og Eline var flink å spiste grøten sin ute:) Joakim også da!!! Han har blitt så stor gutt! Gleder meg til å se krabbekunnskapene hans:)

 

Jeg er alene hjemme i kveld. Dag jobber leeeeenge! Bedre å ta noen ordentlige lange dager og komme hjem så han får sett eline andre dager enn å komme hjem kl sju hver dag og bare får sagt natta til henne. Har ikke blitt så mye lørdagsjobbing, så har jo hele helgen sammen.

 

Ha en fin kveld, jenter! Kos dere med en kopp te :D

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og tatt bilder i dag. De ble veldig fine. Nå må jeg bare bestemme meg for hverm jeg vil forstørre. Amalie sov natta i natt også uten og våkne. Nå har jeg bestemt meg , hun får ikke mer flaske om natta. Det hender nemlig at jeg har varmet den og hun har sovnet da jeg har kommet ned igjen. Eline roer seg nok igjen. jeg tror søvnen til disse små går lit i faser.

 

Vi ses i morgen jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kjempekoselig treff i dag, jenter:)

 

Nå er både lekegrinda og senga satt ned på nederste hakket. Vil jo ikke at den gangen hun drar seg opp etter noe for første gang skal hun gå over kanten;) Hun har blitt så festlig nå når hun åler:) Rompa opp og skyver fra *hihi* Venter nesten på at hun skal stupe kråke...

 

I dag tok vi skrikinga nå, i stede... Har akkurat gitt seg, blir spennende å se hvordan det går til kvelden... Bli som en sol nå!

 

Karen: Hvordan går det med Nikolai? Vil han ha flaske? Stakkars liten!

 

Amalie og Eline hadde virkelig masse å prate om i dag:) Skal se på filmen etterpå. Gleder meg:) Tror jeg må gjøre det med en gang!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk for hyggelig treff i dag!

Det har vært en veldig bra dag for Nikolai. Jeg prøvde ikke flasken igjen, tenkte at jeg ikke skulle presse det for mye slik at det blir negativt. Prøvde derimot litt grøt med litt fersken og det gikk kjempe bra. Han fikk litt pupp i tillegg men han har nesten ikke gulpet. Tror ikke han har hatt særlig vondt heller fordi humøret har vært bra i hele dag. La han kl.19 og han sover kjempe godt. Håper bare at grøten har hatt virkning og at det ikke bare er tilfeldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kjempehyggelig treff allesammen...

Synes jeg får pratet så lite med folk egentlig, blir bare noen få hver gang:(

Må skjerpe meg! Hehe...

 

Vel, nå skal jeg krabbe meg i seng, er jammen blitt sent i dag også og i morgen er det DiBtreff igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et hyggelig treff. Det er gøy å se at Eline og Amalie har så mye å prate om.

I natt sov Amalie på eget rom, men hun har vært lit våken fordi hun har blitt forkjølet igjen sukk.

I dag har jeg planer om å prøve å finne en lampe til rommet hennes. Jeg vet bohus pleier å ha noen barnelamper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg jammen vært på treff igjen jeg, med BiM jentene denne gangen (selv om alle er på DiB, hehe)

 

neeei, jeg har ikke så mye å si egentlig da, bare kjeder meg litt og vet jeg må legge meg men har liksom ikke helt lysta, er ikke helt trøtt nok føler jeg:p

 

I morgen er det BUP, skal bli ålreit å få prata litt igjen, kjenner ting er slitsomt om dagen, sikkert litt fordi det har vært så uffent vær og så lite turer å oppdrive.

Er veldig deilig at været er bedre nå:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld alle sammen:)

 

Ja, da var det kveld igjen, synes ikke jeg rekker og våkne om morgenen jeg før kvelden er her..hehe..

Da var alle dagens plikter gjort, hvertfall de jeg gidder å gjøre..hehe.. så nå skal jeg bruke resten av fredagskvelden til å slappe av:)

 

I dag har Emil og jeg hatt besøk av Eline og mamman hennes, det var så hyggelig:) Eline (blid som alltid) ålte seg rundt på gulvet her, mens Emil lå misunnelig og tittet på..hehe..:) Det var så gøy og se de små leke sammen:)

 

Mamman til Eline: Uff, synd med jakka, den var jo råfin:) Får håpe du finner den i en annen butikk:)

 

Nei, nå skal jeg gå og være litt tvslave, ha en hyggelig fredagskveld alle sammen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på liertoppen i dag, de hadde ikke hatt jakka der en gang... Jeg vil ha :) hehe

 

Håper Amalie sover godt på det nye fine rommet sitt! Deilig å være ferdig med det, tenker jeg:)

 

Noen flere matsorter jeg ikke vet om som jeg må lage til eline, ønskejenta??? hehe - joakim har vel smakt på aaaaalt!

 

Nå er det snart godteri og film!

Ha en strålende kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det evigheter siden jeg har skrevet her, men nå som magesmertene mine endelig har begynt å gi seg (*Bank i bordet*) så får jeg slenge inn noen ord.. hehe. Og takk for treffet på onsdag jenter!

 

Idag er jeg hos mammaen min! Det er så koselig atte! Gubben til søsteren min har kommet hjem fra afganistan så han og joakim "bonder" idag..

 

Mammaen til Eline og jeg var i spikkestad på tordag, hilste på den lille skjønne til mars79! Guri så liten han var! Helt sinnsykt å tenke på at våre og har vært sånn!! Tiden går så utrolig fort!! Skjønn var han helt sikkert!

 

Niva: Så deilig at Amalie har fått eget rom! Sover du noe bedre enda? Eller våkner du enda av "gammel vane"? Gleder meg til å flytte slik at joakim får eget rom!!! OG til jeg kan invitere dere flotte damer på besøk!

 

Mammaen til eline: Sukkererter!! Det er nam!! Mais er også godt! Fersk mais, kos og miks miks! Jeg har fått helt dilla om dagen.. Har begynt å ta en terning med frukt oppi middagen hans! Han eeeeelsker det! MMmmmmm, *smatt smatt* "sier" han! Joakim gleder seg til neste sjakk turnering med Eline forresten!! :P

 

Joakim er helt rå om dagen.. Reiser seg, går på tryne, og opp igjen! Han har begynt å skjønne at han ikke trenger å skrike av det minste lille ting! Det er deilig! Og jeg har begynt å skjønne at han ikke er laget av porselen.. hehe. Blir en del knall og fall! Han blir nok kjempe tøff etterhvert! Skikkelig rakkerunge!

 

Tja... Plutselig hadde jeg ikke mer å skrive om... Hmmm... Ja ja.. Får ta meg sammen og være litt mer aktiv på tråden! Jeg er litt mer msn jente jeg vet dere;)

 

Ha en fortsatt fin helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alver krabbet for første gang i stad!!! Han glemte at han ikke kunne det da pappa ropte på han i dusjen. krabbet helt bort til pappa ..hihi

Endelig, dette har han jobbet med lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamman til markus, hvor er du???

Skal vi ta et kveldstreff snart??? Du bor jo rett borti her:)

Andre og selvfølglig da:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...