Gå til innhold

Mammaklubben =)


Mamma`n til Markus =)

Anbefalte innlegg

Hei.. Lenge siden jeg har vært innom disse sidene...

 

Ønskejenta&Joakim: Det er så artig når man ser framgang på di små.. Her vil ikke Henriette leke på gulve lenger, skal bare opp å stå og gå rundt bord og stoler.. Kanskje ho har planer om å gå før neste kommer :) Storebror var 1år og 5mnd når han gikk.. Spennende å se med Henriette..

 

I natt har jeg sove minimalt, disse dritt kynnerne.. Enkelte er skikkelig vonde :( Kunne klart meg uten dem... Ikke hjalp det noe særlig med varm dusj i mårrest heller.. Men er jo ikke så lenge igjen :)

 

I dag reiser gubben til Liverpool på guttetur, skal se kamp der på lørdag.. Og vi får besøk av pappa.. Han klarte ikke være hjemme når han hørte jeg skulle være alene med ungene i helga.. Er no søt da :) Åsså blir det jo trivelig med besøk.. En av tantebarna mine kommer også :)

 

Nei guri som jeg har skravla, skravle syk her på mårran hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg vasket masse klær!!! Nå er ikke kurven halvfull en gang! Tror ikke det er en hel vask der av noe slag:) Flink jente, men har ikke vært utenfor døren ennå... Ikke bra siden det er så bra vær ute... Men, men:) Har hatt en veldig bedagelig dag! Deilig det av og til!!!

 

Mars 79: er kynnerne verre nå siden det er 3. mann eller har du alltid hatt sånne kynnere??? Jeg hadde og en del, men aldri sånn at jeg ikke fikk sove av dem:) Koselig med besøk da! Jeg skravler masse i dag, jeg og:)

 

ESRE: Hvordan gikk det i dag? Og tusen takk for kjempemektig kake i går!!! Den var kjempegod!!! Var nesten ikek sulten til middag på kvelden en gang;)

 

Gulpegullet mitt gulper fortsatt masse, men synes kanskje det er litt bedre i dag. Utslettet er bedre og:) Jeg har gitt henne holle mme og grøt - halvblander med nestle om dagen som overgang. Og gitt henne melkesyrebakterier. Er ikke hard i magen lenger da! Og det er jo bra!

Hs mente at hun gulpet ennå mer nå siden hun er så aktiv. Hun ligger jo ikke rolig lenger - og alltid på magen... Skal til hs på mandag for at hun skal se på henne og veie henne litt da!

 

Ha en kjempefin kveld!!! Godt mulig jeg kommer innom etterpå og.... *skravle, skravle*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu ja!

 

Herlig vær det har vært idag!! Jeg har være ute og gått en tur! Kooosa meg! Var innom gamle gamle jobben og slarvet litt og greier! =) Må få med meg det siste som skjer vet dere! hihi. Har rømt huset idag, vi skal brenne inn atter et røyk rør! Håper denn ikke er defekt! Hvertfall, så blir det en natt hoa min mamma på meg og tøtte! =) koselig det!

 

ESRE: spent på å høre målene på Emil! Moro å sammenligne disse guttebabyene! Håper alt gikk bra med sprøytene! Tok du begge? Hører om mange som ikke vil ha den hjernehinneb sprøyta!

 

Mammaen til Eline: Ikke noe bedre på gulpe fronten?? Kanskje det må litt tilvending til? Hmm... Godt at utslettet har blitt bedre! Fliiiink du har vært og vasket klær! Det er herlig når man kan skimte bunnen av kurven, selvom det bare er for noen timer! =)

 

Mars79: Ishj... Kynnere er ubehagelige!!! Kan tenke meg de er grufulle på tredjemann! Du får prøve å slappe av, og håper mammen din får en topp tur, og at liverpool vinner da selvfølgelig! =)

 

Skal prøve å svinge innom en gang til iløpet av kvelden! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaen til Eline: Jeg fikk tips om å prøve nestargel mot gulping, får kjøpt det på apoteket.. Brukte det av og til på Henriette og syns det funka :) Kjedelig med den gulpinga...

 

Vet ikke om det er pga at jeg er 3gangs gravid at jeg har så sterke kynnere, får spørre neste gang jeg skal til JM.. UBEHAGELIGT er det hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mme uten melk??? Eller er det sånn som fortykker melken?

Sånn som fortykker fikk jeg beskjed av hs om at jeg måtte snakke med henne og legen først. Men skal jo dit til mandag så greit å ha en mening om hva vi vil gjøre fremover. Men som sagt - bedre i dag:)

 

Tok på gullet dåpskjolen - tenkte jeg skulle ta bilder! Etter at jeg hadde fått på alt, da gulpet hun! hihi Så da er den vasket og! Vi prøver igjen!

 

Bare å komme med flere tips til oss!!!! ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg prøvd å få bort de værste hybelkaninene, får håpe de ikke dukker opp igjen før Vildes bursdag. Vi skal nemlig feire Vildes 3 års dag på lørdag. Jeg har lovt henne å dra på lekeland. Farmor og farfar til barna kommer på helgebesøk .

Vilde står opp veldig tidlig fortiden, idag var hun oppe 0530, men jeg sendte henne i seng igjen. Men hun sovnet ikke hørte jeg. Sukk. HvA SKAL jeg gjøre for å få henne til å sove en time lenger. Hun gjør jo det i perioder. Jeg som er så B menneske. Det er godt kaffe er oppfinnet. Takk og pris

 

Mamma til Eline . så flink du er til å vaske tøy. Jeg synes det alltid er fjelltopp av skittentøy på vaskerommet mitt samme hvor mye jeg vasker.

Amalie har fått sin første tann, jeg så den i dag.

 

Estre :får håpe det gikk greit med vaksinene i dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååå, nå har jeg endelig fått lagt Emil, han har ikke akkurat vært veldig medgjørlig i dag, eller i natt for den saks skyld:S

 

Ønskejenta&Joakim: vi valgte å ta begge vaksinene, jeg tror det er det beste. Mange meninger om dette der og alle har selvfølgelig rett til å mene og gjøre som de vil:) Selve sprøytene var ikke noe ille, han gråt litt bare når det andre stikket kom, ellers gjorde ikke Emil så mye vesen av seg:) Men han har vært veldig sur og grinete i ettermiddag, dakker lille gutten min:( det er jo ikke sikkert han er helt i form, så virket han forferdelig trøtt.. får håpe det går seg til:)

 

Mamman til Eline: må si du er flink til å vaske klær:) Det er neimen ikke lett å ha kontroll på den skittentøykurven, skulle nesten tro den fylte seg på egenhånd:)

 

Niva: Dere får ha en riktig fin bursdagsfeiring til lørdagen:) Kan tro Vilde skal kose seg på lekeland:) Neimen ikke lett å kontollere disse hybelkaninene heller..hihi..:)

 

Dere får ha en riktig fin helg alle sammen og kose dere masse. Tror jeg reiser til Hvaler igjen i morgen:) Skal på byn i Fredrikstad til lørdag, mamma og pappa sitter barnvakt, det skal bli himmelsk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg igjen!

 

Må jo bare innom å skryte av hvor flink jeg har vært i dag og trent!!! Og det blir mer trening i morgen - i shopping;)

 

Disse hybelkaninene ja.... jeg støvsugde i går og i dag er det fullt igjen! Skjønner ikke hvor de kommer fra!!

 

ESRE: God tur til Hvaler!!! Kose deg masse på byen!

 

Jeg gleder meg til vi skal ut på lørdag, blir sikkert kjempebra! Håper alt går bra med eline - det gjør det jo helt sikkert!

 

Niva: Finner du noe som virker på vilde så si fra! Jeg kunne godt tenkt meg at eline sover lenger enn til kl 0600:) Hun kan jo heldigvis ikke stå opp selv! I dag sov hun til 0715 etter at hun fikk smokken igjen! Det var deilig siden jeg var ute med jobben i går!

 

Fortsatt fin kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld på dere! Jøss, her har d plutselig vært litt aktivitet igjen!! Har aldri tid t å gå inn her annet enn på kvelden egentlig jg, Iselin r altfor aktiv t d!! Idag har vi vært ute og lekt i d fine været. Stakkar jenta mi fikk en sprøyte for en uke siden og hs sa at om en uke kan hu bli litt dårlig. Uff idag gikk vi på butikken og da vi skulle tilbake tenkte jg at jg skulle være snill mot henne og la hu gå selv hjem igjen.(hu elsker og trille sin egen vogn) Også legger jg merke t en diger våt flekk i baken på henne, stakkar, så hadde hu bæsja tvers gjennom bleia og alle klærne. D tror jg ikk har skjedd sia hu var pitteliten.

 

Gratulerer m baby som har reist seg, da går d bare fortere og fortere fremover!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma til Eline : jeg tror jeg har lett etter kur siden Vilde ble født i håp at hun skal sove lenger. Men jeg har kommet til at samme hva jeg gjør så våkner hun tidlig. I dag var den ihvertfall over seks. Vilde er og blir en morgenfugl, Jeg er morgenfugl mamma sier hun og så sier hun :Amalie er sovefugl. Men hun har begynt å våkne tidlig hun også.

I natt våknet hun i 13 tida og lå og prata, noe hun normalt ikke gjør. Men heldigvis sovnet hun igjen

 

I natt var det et stort helikopter rett over taket vårt som bråket veldig,sukk da er det ikke lett å få sove. De lette hvist etter en mann som hadde rømt fra gamlehjemmet rett bak her.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, tenkte jeg fikk skravle litt jeg også (skravlesjuk). Har endelig fått Alver til å sove litt, så jeg får forte meg. Sover stort sett bare 20 min i slengen på dagtid.

 

Natten har vært skikkelig slitsom. Alver legger seg vanligvis mellom 19 og 20 fordi da er han stuptrøtt. Vanligvis sover han til sånn rundt 06, men noen få runder med smokken mellom 01 og 06. I natt våknet han først kl 24 og hylskrek. Vet ikke om han hadde mareritt eller hva, men han var helt utrøstelig. Lagde en flaske til han og den gikk ned på høykant, så han var visst sulten. Så var han på ny våken igjen kl 03 og holdt det gående til 04 med en blanding av gråt, klaging og pludring. Pappa var oppe og bar han litt (gjett om pappa var fornøyd da...han er ikke så tålmodig om natten). Gudskjelov sovnet han igjen til slutt og sov til 06.30. Da var jeg oppe og lagde flaske, men da jeg kom tilbake hadde han sovnet igjen, så da sov vi 45 min til. Så gav jeg han flasken og deretter sov vi helt til 08.30. Han var skikkert helt utslitt han også, etter natten. Håper ikke dette er noe han kommer til å fortsette med... :-)

 

Følte meg som en skikkelig dårlig mor i går..Alver datt ned fra sofaen, mens jeg var en liten tur på badet :-( Skal aldri gjøre det mer......

Gikk bra, tror bare han ble litt forskrekket. Jeg tror han datt med kroppen først, men han skallet nok bakhodet litt i gulvet (vi har fliser). Gråt i 10 minutter og deretter sov litt, så var han like blid.

Ikke noe moro når sånt skjer, men det blir vel ikke siste gangen...gruer meg til han faller av sykkelen og slår ut fortenna ;-)

 

Grim skal ut på byen i dag og i morgen er det min tur ...jippi...lurer på hva jeg skal ha på meg. Har fremdeles 15 kg igjen til jeg er meg selv igjen, så jeg har ikke kjempe utvalg av klær. Kjøpte meg skjørt på salg på Noa Noa i går som er 1 str for lite.....regner meg å komme inn i det etter hvert...håper jeg ;-)

 

Ja, ja får gi meg eller så blir dette alt for lang . Sånn går det når man snakker babyspråk hele dagen :-)

 

Og dere skjønner veldig godt det der med vasking av klær, hvis jeg hopper over en dag med klesvask, så drukner vi helt i skittentøy. Skjønner ikke hvordan vi får det til jeg.

Hybelkaninene lever et veldig godt liv her hos meg :-D Alver liker ikke at mamme driver med husarbeid. Det er så kjedelig. Der ligner han på pappaen sin ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere damer,

nå har det jammen meg vært lenge siden jeg har sett dere, og jeg krysser alle fingre og tær for at vi kan være med på neste treff!!

Må si at jeg begynner å bli litt vel lei sykdom nå. Først hadde lillegutt bronkitt, så fikk jeg det, og så ble han syk igjen. Jeg går fortsatt på pencilin, men tror dere jammen meg ikke at nå har jeg fått vondt i halsen igjen?

Nok syting fra meg

Ting har skjedd siden sist, og nå både krabber Emil Mathias og setter seg opp selv *stolt* men jeg venter fortsatt på den første tanna da.

I dag har jeg fått vasket huset, og skittentøyskurven er tom, så nå tenkte jeg at jeg skulle gå en liten tur med hund og barn. Blir ikke lange turen siden vi fortsatt ikke er helt friske enda.

Niva: gratulerer med Vildes 3 års dag!

Mars79: hvis jeg husker riktig, så var det keisersnitt 5.mars? veldig fin dag å ha bursdag på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammaen til eline: Det er noe du blander i melka, spurte egentlig aldri på HS om det bruk av det, burde vel kanskje gjort det..

 

anlej: Jepp, 5mars blir det keisersnitt. Har du bursdag den dagen? :)

 

niva: Grattis m 3års dag i huset :)

 

Nå venter jeg bare at det skal bli kveld og mann min kommer hjem fra Liverpool, har hatt besøk i helga så helga har gått fort :) Men skal bli godt å få han hjem... Har ikke fått prata skikkelig med han, men regner med turen har vært topp!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for kjempekoselig kveld i går jenter!!! Jeg hadde det kjempegøy! Formen er dessverre litt redusert i dag (bare litt trøtt), så jeg er faktisk ikke i skravlehumør... Gikk greit med Eline hos bestemor og bestefar! Hun sov hele natta, spiste mye mer enn hun pleier og gulpet ingen ting der... Hva er det jeg gjør galt???? hihi Savnet henne så masse i dag da vi våknet!!! Kunne ikke bare gå å plukke henne opp...

Blir tidlig kvelden i da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg dere hadde det gøy. Jeg orket ikke å komme. Amalie var oppe nesten engang i timen natt til lørdag, og vi feiret Vildes bursdag hele lørdagen, og i tillegg har vi hatt besøk av en relativt bråkete kakadue. Jeg tror nok Vilde giret den voldsomt opp. Men nå har freden senket seg her. Det blir nok en tidlig kveld her også. Håper Amalie sover bedre i natt. Hun er gangske tett i nesa igjen.

I morgen har jeg lovt Vilde å spise middag på mc donalds siden det er den dagen hun egentlig har bursdag. Skal ha med seg sjokoladekake i barnehagen i morgen som hun har pyntet helt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaah! Takk for igår de som var med!

 

Jeg mistet både mobilen min og Tilla.. Ikke i den rekkefølgen da! hehe. Hvor i all verden ble du av Tilla?? hehe.

 

Niva: Aaaah, kjedelig når de er oppe så hyppig, man får jo aldri den gode søvnen man trenger! Fikk Vilde mye fint? Koselig med bursdager altså! Du får kose deg i kveld!

 

Mammaen til Eline: "Anja Anita"!!!! hahahahaha. Ja, jeg ler av det enda.. Herregud, humoren er skikkelig ute av kurs idag ja!

 

Jeg er sliten idag.. Mistet da mobilen igår og med den nr til sjåføren jeg på forhånd hadde ordnet meg.. Fant meg en taxi sammen med en nordlending som skulle til tranby.. Jeg måtte ta ut penger på shell brakerøya, der fungerte ikke terminalen eller minibamken utenfor.. og der stoppet min taxi tur! haha. Fikk ikke bli med videre gitt! Og idet jeg blir vist fra taxi, så kommer det en subaru impreza rullende inn på plassen med en mann hengende halvveis ut av vinduet: "Stiiiiiiiiiiiiiiiiina!!!" JA!!! Gratis skyss hjem på meg! Genialt!

 

Nei.. Sliten nå.... TRØTT!!! Sooooove.. Jeg skriver mer når jeg er mer opplagt!! Sove godt snuppiser!

 

*zzzz*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for en kjempebra lørdagskveld:)

 

Hvor jeg ble av *husker ikke* Neida, bare tuller. Ble stående å prate med Jostein utenfor Marcus og når jeg kom bort på Pigen var det den køen. Urk... Liker ikke kø. Så jeg sendte melding og spurte om dere var inne (nå vet j eg hvorfor jeg ikke fikk svar:p) og ruslet bort på jobben en liten tur mens jeg ventet.

 

Ble igrunn der resten av kvelden, tok en kebab som finale med en av stamgjestene. Og kan stolt si at hele byturen kostet meg 62 kr, og det var min del av taxiregningen! Hehe... Billigste byturen ever!

 

I går så, eh sooooov jeg.

Veslemor våknet nemlig når jeg kom hjem og holdt show i 9 timer i strekk uten søvn og uten mat. Ikke ville hun ha flaske, ikke grøt, ikke frukt. Og mamman klarte ikke roe henne så det måtte jeg gjøre. Ahrg. Siste gangen jeg går på byen og kommer hjem til puppegal sulten baby i allefall!

 

Anja; liker vennene deres jeg:) De er morsomme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på deg jeg, Tilla :-) Hadde det kjempegøy på Lørdag, selv om Pigen ikke er helt meg, var det veldig godt å komme seg ut. Koselig å treffe vennene og ikke minst Elines pappa, Anja. Ser jo at hun ligner dere begge :-)

Jeg ble sinnsykt fyllesjuk som vanlig og lå på sofaen hele dagen på søndag. Grim var pappa hele dagen. Klarte såvidt å kare meg på babysvømming og det gikk fint. Vil jo ikke gå glipp av det ;-)

 

Nå har Grim reist på kurs på Gjøvik og kommer ikke hjem før fredag. Jeg har begynt å kjede meg allerede :-( Skal nok få dagene til å gå likevel.

 

I morgen skal vi på 6 mnd kontroll og det blir jo spennende. Glad det bare er kontroll og ingen vaksiner. Alver reagerer så veldig på dem, og da er det så kjipt å være alene hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde fikk masse fint til bursdagen sin. Så hun var veldig fornøyd.

Jeg er lit trøtt fortiden. Amalie er veldig tett i nesa og hun har en tann som nesten har kommet helt opp. HUn våkner derfor lit om natta og pluss at Vilde våkner alt for tidlig. I dag våknet hun 0520. Sukk. Vi la oss igjen i hennes seng men hun sovnet ikke tror jeg for jeg sovnet tror jeg. Vi sto nemlig opp 0620. Jeg håper på bedre sovetider snart. Kombinasjonen av de begge gjør meg veldig trøtt.

Leste i vg i helga at influensan var på vei. Jeg håper vi står over, nå har det vært så mye sykdom her i år at nå må det snart være nok

I dag har jeg vært hjemme og slappet av. Amalie sov 2.5 timer i lekegrinda, fordi der har hun god plass til å snu seg over på siden.

Dere får ha en fin kveld. Jeg skal se på farmen etter begge barna er i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist, jenter! Jeg hadde det utrolig gøy! Og humoren var veldig bra den kvelden! Masse bra bilder - spesielt av deg og meg, ønskejenta! hihi Jeg hadde vondt i hodet i dag og var kvalm. Så kom jeg på at jeg ikke hadde drukket kaffe... Er litt avhengig av den kaffekoppen, ja!

 

Niva: Krysser fingrene for bedre sovetider!!!! Amalie må ha vært sliten - hun sover jo bare litt av gangen, men over alt da!! Tenker fortsatt på amalie på babygymen til Emil!!

 

ESRE: Takk for koselig gåtur i dag! Håper gragsårene blir bedre så vi kan gå igjen!

 

Og håper vi alle styrer unna influensaen! Og hvis noen får den - hold dere vekk fra meg;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, der var alle dagens plikter gjort:) Nå kan jeg endelig slappe av en liten time før sengen kaller:) Dagen går unna med de små:)

 

Mamman til Eline: Takk for en koselig gåtur i dag ja:) Deilig med litt trim:) Uff, er noe dritt med gnagsår, skjønner ikke hvorfor jeg tok på de skoene:( *dumme meg*. Men det går fort over, så er snart klar for gåtur igjen:)

 

Hmmm.. hva er det med babygymen til søte vakre Emilgutten min, enten så sover de eller så skriker de..haha:) Ingen som vil leke..hehe:)

 

Nei, får vel gå å være litt tv slave også, ha en fin kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde har begynt å si i fra at bleia er full av tiss, så i kveld ptøvde vi med bare truse. Motivasjonen var klart tilstede . Løp rundt i trusa og demostrerte hvordan man skulle sitte på potta, men da hun måtte tisse gikk det dalt. Vi prøvde to ganger, men hun må nok venne seg til tanken. Så vi får trene lit innimellom. Hun var veldig ivrig, selv om hun ikke kjenner helt at hun må tisse enda.

 

Takk for en fin shopping tur mamma til Eline.

 

Nei jeg får vel leke lit med Vilde jeg , masser lit på meg

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:)

 

Nå har det vært forferdelig lite aktivitet her inne, så får vel prøve å få gjort noe med det:) Er alle så veldig opptatt om dagen?

 

I dag har Emil og jeg nesten vært inne hele dagen, bare en liten tur i butikken:S skulle egentlig ut å gå lang tur og vaske leilighet osv.. men utsetter, utsetter og utsetter..hehe.. kjedelig å vaske:( Jeg fant ut at det var mye hyggeligere å ligge på gulvet med lille vakre Emilgutten min å leke:)

Vi har akkurat begynt med grøt nå, og det ser ut til at det var det som skulle til for at "lillen" ville sove hele natten igjennom:) så nå sover han fra halv sju, sju på kvelden, til mellom seks og sju på morgenen, helt perfekt:) selvfølgelig noen "våkne og dytte i smokken" i løpet av natten, men det er bedre enn opp og skal ha melk:)

 

Ønskejenta&Joakim: har dere snødd inne??? uff, dum den der snøen..argh:(

 

Mamman til Eline: ut å trimme litt igjen snart??

 

Ellers noen andre som har noe på hjertet?? Det er jo treff igjen på tirsdag, så da ses vi da:)

 

Ha en hyggelig kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært innmari dødt her ja...

Og jeg ser at jeg ikke akkurat har bidratt så veldig:p

 

Har liksom nok med de flaksen andre trådene!

 

Gleder meg til tirsdag da. Og trenger litt aktivisering snart, har blitt mange hjemmedager nå, kjeder meg ihjel, men det har liksom ikek vært het føre til å trille i det siste. De er ikke veldig flinke til å brøyte her oppe. Har vel faktisk ikke gått trilletur siden mandag. Urk...

 

Og vesle er klagete og sytete...

Men som den STOLTE mammaen jeg er kan jeg jo fortelle at hun i dag kom seg opp på alle fire for så å vippe ned igjen med nesa først. (dunk:p)

Hun har også skjønt at dersom hun løfter litt påp rumpa og sparker fra så flytter hun på seg så hun ligger på gulvet og aker seg i sirkler, det er kjempesøtt. Også blir hun illsint og jeg tror det er fordi hun ikke får til det hun vil. Hehe... Søte babytingen.

 

Har deres nydelige små lært noe nytt i det siste? Eline og Emil er jo veldig i "lærenyttsjiktet"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er vi i gang igjen:)

 

Gratulerer med mobil embla!!!

Eline har bare tatt opp rompa et par ganger så her har det ikke skjedd så mye på den fronten. Men kommer seg rundt i sirkel da;) Og så har hun begynt å holde flaska selv - bare de små flaskene.

Men jeg synes det skjer litt på den sosiale fronten da. Hun har blitt en helt ny jente:) Hun har begynt å le igjen! mamma har blitt morsom igjen:) Borte titt-tei har blitt veldig spennende! Hun tar teppet over ansiktet og så skal jeg finne henne. Når jeg roper "Hvor er eline?" Ligger hun helt rolig og venter... Gøy - *hihi*

Og så er gulpingen bedre! Vet ikke helt hva som hjalp, men noe var det! *bank i bordet*

Og amalie som er to uker eldre enn eline:) Skjedd noe nytt??

 

Uff denne brøytinga!!! Jeg har ikke vært mye ute nei, men så har jeg blitt syk og! *stakkars meg* Ikke influensan, da hadde jeg nok liggi langflat, men en liten forkjølelse. Eline og Dag er friske, og håper ikke jeg har smittet noen andre! Men nok til at jeg faktisk ikke har orket å sitte på dataen..... Bare lese litt *hihi*

Og så har verdens snilleste samboer! Han tok med seg jobben hjem i går så han kunne ta eline på kvelden i går og i dag morges, så jeg har nettopp stått opp!! Hjelper det!

 

ESRE: Neste uke må jeg være frisk igjen og klar til gåtur!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...