Gå til innhold

Drammenogomegntråden nr 3 Ny 21.jan.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

dytter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

theaokt: Glemte å spørre hvor du hadde bestilt stolene fra i Danmark? Husker ikke..... Holder på å lete litt etter diverse møbler til huset vårt ;) Skal ha ny spisestue, kjøkkenbord og stoler, sofa, salongbord..... O-LA-LA...her må det spares ja. -Men først er det shopping i april. hehe

Filmkveld med babyer??? Truls legger seg klokka 19 han....... tihi

Idag sovnet Truls omtrent med en gang. Måtte bare opp å gi smokken en gang- Så deilig. Håper det fortsetter slik.....

Nå er det håndball. Heia Norge!!! :)

Skrevet

Stolshoppen.dk - sjekk det . Tror det var det det het. Vært på trekanten og shoppet litt. Hadde noen tilgodelapper og gavekort jeg brukte ellers er det jo skrapa på konto. Benneton hadde fått inn noe vårnytt og dermed var jo jeg solgt. Kjøpte ikke noe der da, men det skal jeg siden. Så noen tøffe sko til den mellomste gutten. Må nok være med å prøve. Erle var hos svigermor der hun hadde grått så mye, men da jeg kom var det stopp momentant. Stakkar lille jenta mi. Hun var jo helt utslitt når jeg la henne inntil meg, men så fornøyd. Virket ikke som det var noe mageknip og det har hun sjeldent. Så en fin knasj grønn kjole på hm noe jeg må inn å bestille på nett nå.trenger jo ikke betale med det samme da.

Pia- koser du deg med hund du da??Blir som å få en baby til i huset det.Slipper fødsel og det å gå gravid da.

Skrevet

Hei damer:)

2nj; men siden jeg er litt kul så kan jeg godt låne bort adressen vår i DK slik at dere som vil handle derfra slipper tollen. Reiser jo ned ca en gang per mnd minst så det er ikke noe problem!

(skjønner ikke hvorfor den idiotiske gransa er på 200 kr, når det man har med selv er på 10000?!?!?!)

Pia; notert! Men da blir det er rekordkort treff på meg, men hvis jeg smiler VEEEEEEEEEEEEEELDIG pent, kanskje dere fremdeles sitter der når vi er ferdige på BUP? Så kan jeg jo bare komme tilbake!

Skrevet

hei mammaen til trulte.

velkommen på teff :-) jeg er selv ganske ny der, vært med de to

siste gangene.Det er en veldig hyggelig gjeng. Skal bli hyggelig og treffe deg og lille tulla :-) Hun er 20 dager eldre enn min Mathilde:-)

Skrevet

Gratulerer med ny hund Piadi !!!! Hvilken hund ble det ????

Gleder meg til å se bilde av hunden....

Truls var kjempesøt !!! Og så våken da - kikka rundt seg og smilte ;o)

Fredrik har vært våken her i kveld og lekt, men nå sutrer han...

Har snakket med Litjpia og hun ville gjerne komme på filmkveld.

Men hun er kan være i sande i halv 6 tida - går det an å ha det da slik at hun også kan få vært med ?

Fredrik sover uansett hvor han er ;op

Kommer vel an på når tid du er ferdig på BUP Tillab, men det burde jo ikke være noe problem. Det er jo alltid noen som skravler og sitter lenge....

Skrevet

Å, jeg vil jo også være med og være aktiv...

Nå har hele januar gått med til å pleie syke barn, null søvn og et tonn bekymringer. Heldigvis er de aller fleste her friske igjen, og best av alt er jo at Ingeborg er på "beina" igjen. Var så redd for henne en periode, ekkelt.

Slenger meg med på et treff eller en tur (ja!!!jeg vil på tur igjen!!) om en ukes tid, da er hun sikkert ferdig med å være smittefarilg... neida, egentlig er hun vel det nå, men holder henne inne til hun er helt fit for fight igjen.

Gleder meg til å se nye vogna, Tilla. Er den god?

Skrevet

Ja da må du henge deg på. Koselig det. Så kjedelig med syke barn, men nå blir hun så sterk atte:)Må minst ha treff hver 14.dag.

Skrevet

Aga; den er herlig på dumme norske snøen... Jeg er kjempefornøyd!

Hebbie, bruker en knapp time der oppe, så ferdig til kl 14...

Skrevet

Kan jo hende at det blir for kaldt å gå først utendørs med disse små før treffet i morgen, men vi kan jo ta en liten runde på senteret først?? Hvor kaldt er det hos dere i dag?

Blir gal: Even hadde tatt opp vaskepulver fra vaskerommet og strødd utover gulvet sitt på rommet. Hvorfor? Ja det får jeg ikke svar på. Men han syntes kanskje det var på tide med en vask.

Hebbie- klart vi tar det når hun er ferdig på jobb. Vi har da ikke dårlig tid. Håper vi får pæra i dag slik at også guttene kan underholdes med litt film i dag mens jeg må vaske litt.

Skrevet

hehe fant ikke tråden...Plutselig var den på topp : ) her er det rundt 10 minus.. litt mer..!

Skrevet

Jepp :) Er jo ikke stueren så springer jo mye ut og inn.. Fra den ene til den andre liksom.. Hehe.. Nancy hjelper jo mye til når hun er her :)

Skrevet

Side 2..

Skrevet

I dag er dagen der jeg bare vil legge meg ned å sove. Jeg skulle gjort så mye og det er jo klin umulig med en som vil ha hele oppmerksomheten i dag. Veldig blid, men da spesielt når jeg duller med henne. Og så skal jeg hente guttene og da er det ikke stort annet å gjøre en og diske opp for de. Min kjære mann er på jobb til barna har lagt seg- snakk om flaks for han. Blir koselig på treff i morgen. Sitter her nå og har aller helst lyst til å late som det er lørdag sammen med gutta mine. Men nå må jeg være flink. Buhu..... Det er noe dritt å bruke så mye tid på husarbeid og andre kjedelige ting. Burde gitt enda mer f....Skikkelig fin dag med andre ord. Nei nå får jeg dra å hente guttene.

Skrevet

så aktivt det var her igjen da:)

Skrevet

Hei alle.

Tillab: Tror jeg skal ta deg på ordet der ja og bestille litt fra danske nettbutikker :)

Theaokt: stolshoppen.dk får ikke jeg noe treff på, så det er nok feil.....eller? Tenker jeg skal prøve å være med å trene styrke en gang i uka iallfall. Skikkelig deilig! Ikke så støl som jeg hadde fryktet, så må nok ta det litt hardere neste gang. Bare få orden på denne vonde ryggen min. Æsj, ikke vært særlig plaget med det før :( Var 10 minus her idag tror jeg. Kaldeste vi var innom på turen til Skien var 17 minus, og i Sande var det 13 minus idag også. Holder lenge med et par-tre-fire minus synes jeg, men.....

Vært i Skien i begravelse idag vi. Og jeg har fått sinnsykt vondt i ryggen. Greide ikke bære Truls ned trappa, greide ikke få begge bena inn i bilen......Fikk på meg trusa selv (etter mye jobb), men måtte ha hjelp til strømpebuksa..... -Så er jeg ikke bedre i morgen, så ligger jeg nok flatt og kommer meg verken på tur eller på treff. Søren, jeg som hadde gledet meg så masse :(

Aga: Vi satser på en Lier runde i neste uke tenker jeg. Ca 2,5 timers tur, så da regner jeg med at du er klar??!! Kanskje noen flere også???

Surfe litt på nettbutikker jeg nå tenker jeg.....-og snart er det "godnatt"

Skrevet

Hadde ikke så mye å si i dag jeg da.. Men er her ofte og sjekker om noen har skrevet noe :)

2nj: Bruker aldri å bli stiv dagen etter jeg har trent men 2 dager etter !! hehe... Får håpe du slipper det med vondt i ryggen.. !! Man blir jo helt paralysert når det er noe med ryggen.

Nå har vovven fått kvelds og snuppa fått pupp så da er det vel lalletid tenker jeg. Først skal jeg ut i kulden (jævlig kaldt i dag!) og lufte vovsen ;o)

Ses i morgen snuppetupper =)

Skrevet

Hvilken hund kjøpte du Piadi ??

Det var skikkelig kaldt ute !!! Tok kveldsturen med Fant - er så gøy når det er masse snø. Han elsker det og blir helt vill, men han har klart å knekke halve neglen rett ved nerven - så han blødde masse.

Og i kveld har Fredrik hatt skikkelig mageknipe - skreket masse, mens han spiser. Hadde litt i morges også.

Så jeg regner med en våkenatt !! Bare så dere er advart, men sambo er hjemme imorgen pga. ryggen sin og da kan han hjelpe meg hvis det blir for gale slik at jeg skal komme meg på treffet. Tør ikke melde avbud på det....;o)

Har tillab klart å komme seg til Norge da ?? Eller skal vi flytte treffet til Danmark ?

Hadde frista det - Lønstrup er en herlig plass.

Håper ryggen din er ok imorgen 2nj så du får vært med på treffet - må jo få hilse på Truls igjen....

Jenter - ikke glem å skrive hvilken dag det passer med filmkveld.

En av disse kveldene frem til helga ? og det blir i 6 tiden slik at Litjpia også kan være med på dette. Håper dere får tak i barnepass eller kan ta med babyer - Fredrik sover hele tiden så jeg har ikke noe særlig leggetid på ham. Utenom at han legger seg for natten mellom 12-1 tiden.

Skrevet

Jeg er mer enn klar til lang tur:-) Anytime!

Skrevet

hei jenter jeg tror jeg må melde pass i dag jeg,har sovet så dårlig i natt og må prøve å få sovet litt nå mens unga er på skolen...får jo ikke snudd meg om natta før det gjør vont jo ...klarere snart ike å komme meg opp av senga for å gå på do en gang uff hvordan skal dette ende har jo lang tid ijen da...men tenkte kankje hvis jeg ba dere i den gamle bim gjengen hjem til meg en dag,på dagen. hvet jo ikke om noen er interisert da...men er noen det så si fra da så kan jeg prøve å legge ut dager som passer dere...ble skrivefeil her ser jeg men pytt pytt.... kose dere i dag da klemmer fra meg...

Skrevet

Klar for treff i dag. Skal gå litt i byen først, men bare for å kikke litt. Må til legen med Erle først. Ikke fått pære ennå Hebbi men Ø skulle skaffr den i morgen

Skrevet

Kommer nok på treff vi også. Jeg skal til legen 1030. Må vel ha noe naproxen eller noe tenker jeg. Men er et hakk bedre idag da.....

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...