Gå til innhold

Skikkelig skravletråd;-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

HÆ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puh........sjekket det nå og det stemmer ikke iflg programmet til TV2.............leste det nemlig inne på skravle at sesongen var over nå, men hva vet vel de........ungpikene;-))

Skrevet

Er det bare meg som skjønner hvorfor kona til McsåkaltDream jumpet på kameraten??????? Han var jo en meget fristende godbit!!!!! :)

Forøvrig så syns jeg det er helt horribelt at de psykotisk Frustrerte Fruer skal komme og skvise Grays av skjermen!!!!

Skrevet

Hysj hysj hysj.............................................................................................................................................................................................................................det er nok mer forståelse for det enn du aner......................................................men ingen tør innrømme det.......................................................................................................................husk at flertallet støtter McDream i at han bør forlate kona for det sidespranget og bli sammen med Meredith...........................................................................................................det er mye konspirasjon der ute....................................................................og pass på pass på......................................................................................................................................storebror ser deg................................................................;-)))

...............og du, vi får ikke mer moro enn vi lager sjæl;-)

Skrevet

Jo, det er sant....

Men er vel bedre med en hjernekirurg enn en plastikkirurg?

Men er visst kult på sykehus, alle legene er unge og kjekke....Hmm, kanskje på sykehus i usa en skulle jobbet, hehe.

Skrevet

Dyrlegen!!!

Nå må hun komme seg videre! Ække no framtid i en gift mann som aldri går fra kona, vel!

Skrevet

åhh der fant jeg tilbake til min opprinnelige mening!

takk urtete!

:-)

Skrevet

Jeg er fremdeles glad for at han ble hos kona si jeg:-))

Og så er jeg så glad for tanken på at det er mulig å tabbe seg ut, uten at alt er ødelagt:-)

Skrevet

ja men det passer med at meredith kan få dyrlegen sin det... :-)

surpompa kan få drømmedoktorn og sutrehøna kan få dyrlegen også kan jeg få en kopp te....

:-)

helt perfekt spør du meg!

;-)

Skrevet

Hadde gubben min vært på min beste venninne, så kan jeg GARANTERE dere at det ikke hadde vært noen tilgivelse for hverken mann eller venninne!!!!! Så grusom er jeg!!!! Grunnen er svik på høyeste plan. Da kvitter man seg med disse menneskene og holder seg til de som er å stole på.

Skrevet

Nettopp dritgrei!!! Men Addison er altså ikke sur hun, hun er jo morsom;-) Men Meredith kan jo bare få McVet, det er ikke noe problem. Men om jeg selv skulle velge så hadde jeg valgt sambo;.-)

Hahahahahaha...............NEMLIG!!!

Skrevet

Enig med du:-)

Men McDream holder seg nok der han er...han kunne jo valgt annerledes for leeeenge siden men er fortsatt ved konens side.

Meredith synes jeg også er blitt veldig kjedelig, så jeg tror nok at McVet kan finne seg noe bedre enn henne...

Selv om McVet er namnam kjekk, så er det noemed glimtet i øyet til McDream.

Så jeg heier nok fortsatt på ham ja..

Skrevet

Du och jag Tiggywinkle - du och jag..............;-))

(fritt oversatt etter Emil i Lønneberga;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...