Gå til innhold

Skikkelig skravletråd;-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

McDreamy eller McVet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

McDreamy eier jo ikke baller så jeg tror nok jeg foreløpig må heie på McVet...

:-)

Skrevet

Akkurat nå er jeg enig med Dritgrei.... Mc vet eller som jeg kaller ham Mc No Vett....sidenn han liker Meredith....

Skrevet

Hrmf...........han viste da virkelig det idag!!!!

Hihihihihiih........................jeg heier på McDreamy jeg...............heiaheiaheiaheia...............;-))

Skrevet

McDreamy, enn så lenge i alle fall=D

Skrevet

Mc Vett!

Skrevet

Buhu... fikk ikke sett gårsdagens episode!!!! Kan noen vennligst oppdatere meg.... hvem er McVet???

Skrevet

.....hm... hvis McVet er "eks"-elskeren til kona til Dreamy.... da må jeg nesten innrømme at han er .....ssssssexy..... Mens han andre er mer søt og veik!

Skrevet

I og med at dette skulle være en skikkelig skravletråd ...så ser dere at jeg gjør ett halvhjertet forsøk på å skravle med meg selv......

Skrevet

Hallåi! McVet er den innmari kjekke veterinæren som behandler bikkja som McDream har overtatt fra Meredtih - og han er kjempekjekk så vi heier på veterinæren så klart! Særlig fordi Meredith ble bedt på date av veterinæren - først hestefødsel og etterpå dusj hjemme hos kjekkasen - og akkurat da Meredtih kommer ned trappen med vått hår kommer McDream inn med hunden som har blitt syk, og setter opp DET fjeset!

Gå'kke an å holde den stakkars dama på gress i evigheter vettu, McDream!!!!

Se reprisen på lørdag! c",)

Skrevet

????? Nå føler jeg meg teit nå (men jeg har jo skjønt at det dreier Greys Anatomi altså).

Skrevet

McDream!!! Selvsagt er den kjekkeste også den teiteste og mest sjalu ;-) Men sexy og slik jeg ville ha ligget i grus for, jepp!!! Sånn er det bare!

Skrevet

Gummis, Dailis og jeg har skjønt poenget her vi;-)))

Meredith er jo bare en barnslig og utrolig umoden unge, som sutrer og sutrer når ikke hun får oppmerksomhet og blir jo bare kjedelig.....McVet har ikke skjønt det ennå, og McDream fikk akkurat det beviset han trengte igår, og gikk så hjem til kona og gjorde det han skulle gjort for lengst:-)) At menn er litt feige er vel ikke akkurat sensasjonelt eller.........hihihihihi........;-))

Jeg ler og ler...........;-))

Skrevet

Sant det - Meredith har lissom tapt seg litt siden starten - da var hun jo skikkelig superdame som kunne alt...

Men fortsatt McVet likevel....

Skrevet

Jepp, nemlig:-) Hun startet jo som den litt hemlighetsfulle og spennende, til å transformeres til en usigelig kjedelig jentunge......

Det er morsomt å se at de jeg likte best i starten, ikke er så intr lenger, mens de jeg ikke hadde så sansen for har blitt noen artige rollefigurer;-)) Så man skal ikke alltid skue hunden på hårene nei:-))

Skrevet

Men du snulder.... han er ikke x-elskeren er han vel.... for eks elskeren er lege ikke veterinær... dette er bare veterinæren til hunden til mcdream...

Skrevet

Hihihihi.....dette er en skikkelig skravletråd - moro;-)))

Skrevet

det var jo det det skulle være

hehehehe...

jeg liker det godt!

Skrevet

Jeg også;-)

Må jo få lov å være skikkelig barnslige her også - og det er jo vi;-))

Skrevet

Hææææ? er dette barnslig, jeg er opptatt av slike viktige ting jeg... livet mitt er fylt av dem!

heia McVet heia heia heia heia heia

Skrevet

Stakkars McVet........;-Det er jo garantert at det ikke ender lykkelig for ham heller........for hva skal de finne på i den serien da liksom.........nei, han er nok dessverre enda et "offer" for lille sutreputre.......hihihihihi...........stakkars stakkars McVet........;-)))

Skrevet

Nei han er vel den kommende elsker`n tenker jeg! hehe.. det har Dream godt av .... treige sniken.... Tar ikke tilbake ei dame som har vært utro med kameraten sin vettu....

Skrevet

nei for man gjør ikke det

man tar de fine andre heller....

dumm e dumme dumme mannen

Skrevet

Joda, om det er ekte kjærlighet så!!!

Hihihihihi................

Skrevet

Jeg for min del har sansen for hun kina-damen... har en tørr humor som jeg faller for!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...