dritgrei hei hei! Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 McDreamy eier jo ikke baller så jeg tror nok jeg foreløpig må heie på McVet... :-)
phantomet Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Akkurat nå er jeg enig med Dritgrei.... Mc vet eller som jeg kaller ham Mc No Vett....sidenn han liker Meredith....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2007 Hrmf...........han viste da virkelig det idag!!!! Hihihihihiih........................jeg heier på McDreamy jeg...............heiaheiaheiaheia...............;-))
♥Snulder Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Buhu... fikk ikke sett gårsdagens episode!!!! Kan noen vennligst oppdatere meg.... hvem er McVet???
♥Snulder Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 .....hm... hvis McVet er "eks"-elskeren til kona til Dreamy.... da må jeg nesten innrømme at han er .....ssssssexy..... Mens han andre er mer søt og veik!
♥Snulder Skrevet 17. januar 2007 #9 Skrevet 17. januar 2007 I og med at dette skulle være en skikkelig skravletråd ...så ser dere at jeg gjør ett halvhjertet forsøk på å skravle med meg selv......
Reveenka Skrevet 17. januar 2007 #10 Skrevet 17. januar 2007 Hallåi! McVet er den innmari kjekke veterinæren som behandler bikkja som McDream har overtatt fra Meredtih - og han er kjempekjekk så vi heier på veterinæren så klart! Særlig fordi Meredith ble bedt på date av veterinæren - først hestefødsel og etterpå dusj hjemme hos kjekkasen - og akkurat da Meredtih kommer ned trappen med vått hår kommer McDream inn med hunden som har blitt syk, og setter opp DET fjeset! Gå'kke an å holde den stakkars dama på gress i evigheter vettu, McDream!!!! Se reprisen på lørdag! c",)
Karomamma Skrevet 17. januar 2007 #11 Skrevet 17. januar 2007 ????? Nå føler jeg meg teit nå (men jeg har jo skjønt at det dreier Greys Anatomi altså).
Gummelillan Skrevet 17. januar 2007 #12 Skrevet 17. januar 2007 McDream!!! Selvsagt er den kjekkeste også den teiteste og mest sjalu ;-) Men sexy og slik jeg ville ha ligget i grus for, jepp!!! Sånn er det bare!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 17. januar 2007 Gummis, Dailis og jeg har skjønt poenget her vi;-))) Meredith er jo bare en barnslig og utrolig umoden unge, som sutrer og sutrer når ikke hun får oppmerksomhet og blir jo bare kjedelig.....McVet har ikke skjønt det ennå, og McDream fikk akkurat det beviset han trengte igår, og gikk så hjem til kona og gjorde det han skulle gjort for lengst:-)) At menn er litt feige er vel ikke akkurat sensasjonelt eller.........hihihihihi........;-)) Jeg ler og ler...........;-))
Reveenka Skrevet 17. januar 2007 #14 Skrevet 17. januar 2007 Sant det - Meredith har lissom tapt seg litt siden starten - da var hun jo skikkelig superdame som kunne alt... Men fortsatt McVet likevel....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 17. januar 2007 Jepp, nemlig:-) Hun startet jo som den litt hemlighetsfulle og spennende, til å transformeres til en usigelig kjedelig jentunge...... Det er morsomt å se at de jeg likte best i starten, ikke er så intr lenger, mens de jeg ikke hadde så sansen for har blitt noen artige rollefigurer;-)) Så man skal ikke alltid skue hunden på hårene nei:-))
dritgrei hei hei! Skrevet 17. januar 2007 #16 Skrevet 17. januar 2007 Men du snulder.... han er ikke x-elskeren er han vel.... for eks elskeren er lege ikke veterinær... dette er bare veterinæren til hunden til mcdream... :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #17 Skrevet 17. januar 2007 Hihihihi.....dette er en skikkelig skravletråd - moro;-)))
dritgrei hei hei! Skrevet 17. januar 2007 #18 Skrevet 17. januar 2007 det var jo det det skulle være hehehehe... jeg liker det godt!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #19 Skrevet 17. januar 2007 Jeg også;-) Må jo få lov å være skikkelig barnslige her også - og det er jo vi;-))
dritgrei hei hei! Skrevet 17. januar 2007 #20 Skrevet 17. januar 2007 Hææææ? er dette barnslig, jeg er opptatt av slike viktige ting jeg... livet mitt er fylt av dem! :-) heia McVet heia heia heia heia heia
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #21 Skrevet 17. januar 2007 Stakkars McVet........;-Det er jo garantert at det ikke ender lykkelig for ham heller........for hva skal de finne på i den serien da liksom.........nei, han er nok dessverre enda et "offer" for lille sutreputre.......hihihihihi...........stakkars stakkars McVet........;-)))
♥Snulder Skrevet 17. januar 2007 #22 Skrevet 17. januar 2007 Nei han er vel den kommende elsker`n tenker jeg! hehe.. det har Dream godt av .... treige sniken.... Tar ikke tilbake ei dame som har vært utro med kameraten sin vettu....
dritgrei hei hei! Skrevet 17. januar 2007 #23 Skrevet 17. januar 2007 nei for man gjør ikke det man tar de fine andre heller.... dumm e dumme dumme mannen :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #24 Skrevet 17. januar 2007 Joda, om det er ekte kjærlighet så!!! Hihihihihi................
♥Snulder Skrevet 17. januar 2007 #25 Skrevet 17. januar 2007 Jeg for min del har sansen for hun kina-damen... har en tørr humor som jeg faller for!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå