Gå til innhold

Skikkelig skravletråd;-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

som skuespiller altså... ikke som eventuell partner...hehehe.... Snulder-mannen gjør nytta si der og mere til!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jadajada, skjønner at du måtte ro litt nå, ellers så hadde jo alle vi her trodd at du var "sånn"........hahahaha..........jeg er helt enig, hun har en sånn humor jeg også digger:-)

Fin når hun kom ut på kjøkkenet for å hente noe, splitter naken!!! Da først skjønte han typa at det kanskje var på tide å få ut George;-)))

Skrevet

Hadde jeg gjort noe slikt her hjemme... så tror jeg Snuldermannen hadde fått ut folk fortest mulig også..... Men av en helt annen grunn! Han hadde vel vært bekymret for at evntuelle gjester ville blitt traumatisert for livet!!!

Skrevet

Hahahahahahahaha!!!!!!!!! Eller rett og slett fordi han ville ha deg helt for seg selv;-)))

Skrevet

Jepp, må jo håpe at ekte kjærlighet tåler alt, ikke sant?

Skrevet

nei, hun virker litt irritertende etterhvert.

Først synes jeg hun kunne få igjen elskeren sin, men nå håper jeg han blir hos kona=D

Skrevet

Ja, den var kjempebra.

Ellers er hun litt for stolt synes jeg.

Hun Izzy derimot virker jo kjempeflott, litt dypere enn hun først virket...

Skrevet

Akkurat det tenker jeg også;-))

Skrevet

Ja, og McHeart er da en skjønning han også synes jeg...............egentlig liker jeg de fleste da;-))

Skrevet

Er det bare jeg som fortsatt heier på Meredith da????

Personlig roper jeg et hurra for at "heltinnen" også får lov til både sutre, gjøre feil på feil og ha en håpløs lav moral til tider...;-)))) DET er det ikke ofte du ser i an amerikansk serie.

Skrevet

Jo det er klart hun skal få både sutre og ha en lav moral, men når det bare blir sutring, så blir det så usigelig kjedelig da!!! Så de andre rollefigurene er jo blitt mye mer underholdende etterhvert:-))

Skrevet

æsj jeg er jo enig klatten......

jeg nekter å innrømme det...

Meredith er min venn, hun må bare ¨å seg et tupp i ræva snart, og det tror jeg McVet kan gi henne, for han derre dreamy-dusten hehehehehehehehe

han kan leke med kona si, sure teite dama...

:-)

Skrevet

Uff, du også like flink?

Hm.. bare jeg som liker langvarig sutring altså??? Skjønner at jeg ikke skal komme til dere når jeg kjenner lysten på en laaaaaangvarig "nedsnødd" periode .... He, he ;-)))

Skrevet

Jeg heier også på Meredith, da - og det må jo være lov å føle seg litt forfulgt av skjebnen, stakkar, og sutre littegranne....Men nå må hun få øynene opp for at han derre dr McDream bare utnytter henne - hadde det vært ekte kjærlighet hadde han nemlig blitt hos Meredtih, og ikke gått tilbake til den utro kona som først hadde forlatt ham - nemlih. Det var jo slutt mellom dem da han traff Meredith - så den eneste grunnen til at han logrer tilbake til kona er jo at det er DER han vil være. Og i mellomtiden holder han Meredith på gress sånn i tilfelle....

Tror veterinæren er en coming star her, jeg! Det hadde Meredith fortjent nå!

skravleskravleskravleskravleskravle

c",)

Skrevet

-Også var jeg med også....kjenner jeg er skikkelig irritert på McDream,for en dott!!!! Håper McVet. gir han litt skikkelig konkurranse nå,heier litt på Meredith,er ikke hun som driter på draget synes jeg:)))

Skrevet

Hehe, da er vi to - eller tre hvis dritgrei er med ennå! c",)

Fire med lille gumman?

Skrevet

Ja jenter, dere får stå på og "krangle" om McVet, jo flere jo bedre, så får jeg ha McDream i fred.........hahahahahahahaha.............;-)))

Dette ER en EKTE skravletråd jo;-)))

Skrevet

Jeg synes jo at McDream er flott,veldig flott!! Men jeg er så sint på han attte attte..heia McVet!!! Ja en skikkelig skravletråd dette her!!!:))

Skrevet

Han kunne trengt et skikkelig spark bak! Men typisk det, at de kjekke sjarmerende som man faaallller for er så ubestemmelige når det kommer til stykket! Ekte mannfolk tar bestemmelser uten å vente både vinter og vår først!

Veterinæren ser ut til å vite hva han vil, hvertfall! (i motsetning til dotten McDream)

skravleskravleskravleskravle

Skrevet

Fniiiiser her jeg sitter.............

Det er helt klart at en amerikansk såpe kan skape og vekke mange følelser ihvertfall og det er flott:-)

Jeg tenker at McDream endelig kommer seg helt tilbake til kona si. Ja, hun har gjort noe kjempedumt, men tilgivelse er en god ting. Han har heller ikke kjørt rent løp etter at de ble sammen igjen, som en niflørtende "venn" m Meredith. Og utgangspunktet hans for å innlede forholdet til henne var jo ikke helt renhåret det heller, da han var en forsmådd ektemann. De kan nemlig gjøre MYE dumt;-)))

Skrevet

Joda er jo bra at han er tilbake hos kona si,er jo enig med det du sier altså,men så er det det at det virket jo som om kona og bestevennen hadde hatt et forhold og ikke bare et engangs.....Lurer på om det liksom skal komme frem når de har fått forholdet opp og gå igjen?? Og nå er de jo liksom begynt og gjøre heksa litt snillere..åååå dette må ikke ende!!!

Skrevet

Hehehehehe........vi er vel da garantert minst 100 episoder til, så alle får hatt seg med alle.............det er jo sånn det ser ut nå.................;-)))

Skrevet

Nå vet jeg jammen ikke helt hvem jeg heier på... aller mest heier jeg på de to som har seg i kjelleren på sykehuset... Jeg liker så godt at hun syns han er det mest sexye i verden... men jeg vet jo ikke hva de heter da... vet bare at jeg liker dem godt og at jeg i dag skulle ønske at meredith og dreamyboy var kjærester og at kona fikk vondt i hodet og ja.....

men nei... jeg heier på mcVet - fortjener ikke Meredith å ha det helt fint litt det syns jeg... tror jeg...

Jeg heir på GREYS ÆTTÆNNEMI som jeg velger å kalle det for det er det som er lettest å si

:-)

Skrevet

Stemmer det virkelig at Greys har tatt ferie? Og at det er Frustrerte fruer som tar over til tirsdag????????????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...