jentegutt&gutt Skrevet 16. januar 2007 #77 Skrevet 16. januar 2007 34 år, bor i Stavanger , 3 gangs, termin 23 august
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 18. januar 2007 #78 Skrevet 18. januar 2007 eg har termin 29.aug, 2 gangsfødende, 22år, bor i stavanger
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #79 Skrevet 19. januar 2007 Hei:) Er 30 år og termin 20 august med nr.3
Gøril og Jesper :) Skrevet 19. januar 2007 #80 Skrevet 19. januar 2007 er snart 25 år, bor i nittedal, men kommer fra trøndelag. Har termin ca 11.08.07. (førstegangs) Mange som skal ha i august ser jeg..
msds Skrevet 19. januar 2007 #81 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har termin 18.august, 32 år, førstegangsfødende og bor i Oslo.
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 19. januar 2007 #82 Skrevet 19. januar 2007 djeeez, så mange vi er! Vi venter vår første baby den 6. august. Bor i Trondheim
camillah 2 små Skrevet 19. januar 2007 #84 Skrevet 19. januar 2007 Så gøy at vi er så mange! Jeg har termin den 24. august, hvis jeg har regnet rett, vel og merke!
Lille_bo Gutt 07 og gutt 11 Skrevet 19. januar 2007 #85 Skrevet 19. januar 2007 Menstermin 17 aug. Min termin 15 aug... Så det blir vell i august da!! 1.gangsfødende på 19 år! bare et halvt år igjen!!!! Uff.... Nesten lei av å vente vett..
Rockingmom74 Skrevet 19. januar 2007 #86 Skrevet 19. januar 2007 Termin 27-31 august men nr.2. Er 32 år fra Vestfold. )
Andante Skrevet 19. januar 2007 #87 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har termin 2.august!! GLEDER MEG!! Har hørt så mye negativt om å gå høygravdi om sommeren, men jeg har bestemt meg for å nyte det alt jeg kan! Bare gå med sommerklær og vise frem magen :-)
2hærligegutter Skrevet 20. januar 2007 #88 Skrevet 20. januar 2007 Jeg har termin 22.08 og dette er min nr 2. snart 30 bor i Re,Vestfold
gullissn ** FØDEKLAR ** Skrevet 20. januar 2007 #89 Skrevet 20. januar 2007 Har termin 27 august:) 19 år og bor i bodø
kine87 Skrevet 20. januar 2007 #90 Skrevet 20. januar 2007 æ e 19 år å vente nr.2 ,18 august. æ har fra før av en gutt såm e født 03 oktober i 05 bor i ballangen
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #91 Skrevet 21. januar 2007 20 år. bor i stavanger. har termin 14 august, og en sønn som blir 3 år måneden etterpå. =)
moly Skrevet 21. januar 2007 #92 Skrevet 21. januar 2007 eg er 32 år og venter tredjemann 12 august. Eg har og vore veldig bekymra dei siste dagane for symptoma forsvinn her og. Trur eg vert påvirka av av alle som skriv om MA/SA her inne, for eg er meir bekymra denne gongen enn dei to andre gongane eg gjekk gravid. Men eg prøver å overbevise meg om at det er slik det skal vere. Eg er jo i veke 12 no!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå