Gå til innhold

Mange med termin i august?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har termin ca 28.august..er førstegangasfødende..blir 24 i august..bor i Hedmark

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 august. Første barn. Blir 22 år og bor utenfor Bergen.

Skrevet

Ja :-)

Har termin 20 August, vært på UL i dag og alt så bra ut!

Har en nydelig datter på 10 mnd også:-)

Skrevet

hei hei ;)

 

Hadde termin i august i fjord , å jammen kommer det ikke et lite knøtt i august i år å gitt ;)

Nærmere bestemt 15 august.

 

Samboer ( skulle ha giftet oss 07.07.07, men kommer vist baby i stede ;) ) og ei vakker datter på 5 mnd ;)

 

Er selv 24 år , og fra sarpsborg

 

Skrevet

Hei :-)

Jeg har termin 21.August, er førstegangsfødende( ble endelig gravid med prøverør etter nesten 5 års prøving), 28 år, fra Akershus.

 

Klem

Skrevet

Jeg har termin 11. august med nr 2. Førstefødte blir straks 1 år! Jeg er 23 år og fra trøndelag, og snart gift!

Skrevet

Jeg har termin 5.august,dagen etter jeg fyller 25:)

Dette er min førstefødte,og jeg holder til i Oppland.

Skrevet

Har termin 1.aug., er 29 aar, kommer fra bergen, men bor i utlandet, og dette er foersteman, er kjempespent!

Skrevet

Hei!!!

 

Har to og venter da den tredje med foreløpig termin 23 aug, men det kan jo endre seg etter UL!!=)

Er min samboers første da!!!=)

Skrevet

litt usikker på dato. Har selv regnet ut 22 august. Her på nettet står det 24 august.

Skrevet

17 aug her!

 

Andre gangs

Skrevet

Har termin 20. august, etter egen beregning... førstegangsfødende på 22 år fra Oslo.

Skrevet

jeg er 2.gangs og har termin 11.august.

 

 

 

Skrevet

Jeg har termin 2. august, første barn her, snart 27 år og bor i Oslo

Skrevet

Jeg har 15 august. Er førstegangsfødende fra Aust Agder.

Skrevet

Jeg har termin 30.august, er 30 år og bor i Oslo. Er førstegangs - utrolig spennende:)

Skrevet

Jeg har foreløpig termin 12.august, men har ikke vært hos legen ennå, men regner med han kommer frem til ca samme. Har ei på 13 mnd. fra før...

Skrevet

Også er jeg 27 år fra Stavanger :o)

Skrevet

Jeg har termin 27. aug, førstegangsfødende, 27 år.

Har ikke første kontroll før 29. jan, så vi får se hva legen sier ang. termin.

Skrevet

Jupp. 17 august her. er 19 bor i trondheim... ;)

Skrevet

Jeg har termin 10.august (i følge bim), 23 år, bor på vestlandet og har en på 2,5 fra før av!;)

Skrevet

Termin 19 august, etter menssyklus. 24 år fra Hedmark :)

Skrevet

14.august her, 22 år og førstegangsfødende fra Skien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...