Gå til innhold

Mange med termin i august?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøss.. Vi er mange gitt!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har termin 30 agust......

gratulere...:)

Skrevet

Venter 3.barn ,16 august.Stavanger

Skrevet

Hallo! Jeg får nr 3 i august.Terminen er 12 august!! :) Så det blir spennende.Mine to store barn er snart 10 og 7 1/2 år.. så dette blir som å starte på nytt!! :) Gleder oss! Og ønsker alle dere andre lykke til!! :)

Skrevet

Jeg har termin 22 august. Tredjegangsfødende, minsten er 14 mnd. Bor i Akershus. Er 31 år.

Skrevet

Jeg har termin 20. august! Har ei jente på 10 mnd fra før. Gifter oss 14 april i år! (skulle gifte oss 18. august, men det passet liksom litt dårlig ;-) Bor i Hedmark.

Skrevet

30 år bor i Oslo.. foreløbig termin 8 aug.'

 

Første gang:)

Skrevet

Termin 11 august her. Er 24 og førstegangsfødende fra Troms.

 

Skrevet

Jeg har termin 20august! 31år, bor i sandnes og er førstegangsfødende!

Skrevet

Hei.

Jeg er 30 år, bor utenfor Trondheim, og venter nr. 4. Ny termin etter tidlig UL er ca 3.aug.(hadde egentlig 14.aug)

Skrevet

Termin 7. august. 29 år og bor i Bergen :)

Skrevet

Ikke vært hos lege enda, men jeg har regnet meg fram til 10 august. 22 år og første gang!

Skrevet

Har termin 9. august. Førstegangsfødende fra Stavanger:-)

Skrevet

Jeg har foreløpig termin den 22. august :)

Jeg er 29 år fra Lier , og dette blir mitt andre barn :)

Skrevet

Hei!

 

August ser ut som blir den store måneden:o) Jeg har termin 8/14 august, er førstegangsfødende og kommer fra Hedmark.

Skrevet

Jeg har termin 19. august, førstegangsfødende, er 24 år og bor på Nøtterøy:)

Skrevet

heisann ;) æ har termin 8 august.....venter barn nr tre....gleder oss veldig.....

Skrevet

æ gemte å skrive at æ blir 28 i august og e far Harstad

Skrevet

Hei, jøss det var virkelig mange som skal ha sensommerbaby! Utrolig gøy.

 

Jeg har termin ca. 20. august med førstemann, 34 år fra Trondheim. :o)

Skrevet

Å hjelp så mange.... Koselig då:) Jeg har termin 24. august. Er 27 år fra hardanger... Ikke så mange fra de traktene..

Skrevet

Hei!

Jeg har også termin den 8 aug, andregangsfødene,26 år og bor i Troms

Skrevet

Hei alle sammen!

Jøss., mange her ja. Førstegangsfødene med termin 18 August, var på UL med mannen min i dag pga blødninger! Den lille reka levde som bare det! Hihi. Hører til i Sandnes.

Skrevet

Hei!

17. august ifølge legen, 21. august etter mine beregninger :)

Har en gutt på snart 3 år, Oslo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...