♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #51 Skrevet 12. januar 2007 Jøss.. Vi er mange gitt!!
conney skal ha nr 2:) Skrevet 12. januar 2007 #52 Skrevet 12. januar 2007 jeg har termin 30 agust...... gratulere...
allegodeting=3 Skrevet 13. januar 2007 #54 Skrevet 13. januar 2007 Hallo! Jeg får nr 3 i august.Terminen er 12 august!! Så det blir spennende.Mine to store barn er snart 10 og 7 1/2 år.. så dette blir som å starte på nytt!! Gleder oss! Og ønsker alle dere andre lykke til!!
Stolt mor til 4 skjønne gutter Skrevet 13. januar 2007 #55 Skrevet 13. januar 2007 Jeg har termin 22 august. Tredjegangsfødende, minsten er 14 mnd. Bor i Akershus. Er 31 år.
mamma2006og2007 Skrevet 13. januar 2007 #56 Skrevet 13. januar 2007 Jeg har termin 20. august! Har ei jente på 10 mnd fra før. Gifter oss 14 april i år! (skulle gifte oss 18. august, men det passet liksom litt dårlig ;-) Bor i Hedmark.
minni09 Skrevet 13. januar 2007 #57 Skrevet 13. januar 2007 30 år bor i Oslo.. foreløbig termin 8 aug.' Første gang:)
ths82 Skrevet 13. januar 2007 #58 Skrevet 13. januar 2007 Termin 11 august her. Er 24 og førstegangsfødende fra Troms.
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #59 Skrevet 13. januar 2007 Jeg har termin 20august! 31år, bor i sandnes og er førstegangsfødende!
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #61 Skrevet 13. januar 2007 Hei. Jeg er 30 år, bor utenfor Trondheim, og venter nr. 4. Ny termin etter tidlig UL er ca 3.aug.(hadde egentlig 14.aug)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #62 Skrevet 15. januar 2007 Termin 7. august. 29 år og bor i Bergen
monicamm Skrevet 15. januar 2007 #64 Skrevet 15. januar 2007 Ikke vært hos lege enda, men jeg har regnet meg fram til 10 august. 22 år og første gang!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #65 Skrevet 15. januar 2007 Har termin 9. august. Førstegangsfødende fra Stavanger:-)
Janne*med spire i magen Skrevet 15. januar 2007 #66 Skrevet 15. januar 2007 Jeg har foreløpig termin den 22. august Jeg er 29 år fra Lier , og dette blir mitt andre barn
hanne5 Skrevet 16. januar 2007 #67 Skrevet 16. januar 2007 Hei! August ser ut som blir den store måneden:o) Jeg har termin 8/14 august, er førstegangsfødende og kommer fra Hedmark.
Mamman til Georg :) Skrevet 16. januar 2007 #68 Skrevet 16. januar 2007 Jeg har termin 19. august, førstegangsfødende, er 24 år og bor på Nøtterøy:)
babylove :) Skrevet 16. januar 2007 #69 Skrevet 16. januar 2007 heisann æ har termin 8 august.....venter barn nr tre....gleder oss veldig.....
babylove :) Skrevet 16. januar 2007 #70 Skrevet 16. januar 2007 æ gemte å skrive at æ blir 28 i august og e far Harstad
elly belly Skrevet 16. januar 2007 #71 Skrevet 16. januar 2007 Hei, jøss det var virkelig mange som skal ha sensommerbaby! Utrolig gøy. Jeg har termin ca. 20. august med førstemann, 34 år fra Trondheim. )
Tasseliten Skrevet 16. januar 2007 #72 Skrevet 16. januar 2007 Å hjelp så mange.... Koselig då Jeg har termin 24. august. Er 27 år fra hardanger... Ikke så mange fra de traktene..
barnigjen:) mor til 2 Skrevet 16. januar 2007 #73 Skrevet 16. januar 2007 Hei! Jeg har også termin den 8 aug, andregangsfødene,26 år og bor i Troms
Offshore-mamma Skrevet 16. januar 2007 #74 Skrevet 16. januar 2007 Hei alle sammen! Jøss., mange her ja. Førstegangsfødene med termin 18 August, var på UL med mannen min i dag pga blødninger! Den lille reka levde som bare det! Hihi. Hører til i Sandnes.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #75 Skrevet 16. januar 2007 Hei! 17. august ifølge legen, 21. august etter mine beregninger Har en gutt på snart 3 år, Oslo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå